Oon nähny. Ihan söötti oot.Pöh ethänsie oo ees nähäny mua
Ties minkälainen peikko täälä
Ps. ruutiksen soittolista ei toiminut niin siksi lissää tätä
Oon nähny. Ihan söötti oot.Pöh ethänsie oo ees nähäny mua
Ties minkälainen peikko täälä
Ps. ruutiksen soittolista ei toiminut niin siksi lissää tätä
Sori en muista mutta varmaan sinäkin olit ihan mahtava?Oon nähny. Ihan söötti oot.
Oot laittanu kuvan itestäs palstalle johonkin kuvaketjuun.Sori en muista mutta varmaan sinäkin olit ihan mahtava?
Jaa,mie jo luulin että olikko sie se yks..Oot laittanu kuvan itestäs palstalle johonkin kuvaketjuun.
...no silleepä lämpenis halvalla. Terassimattoa ei liimata lattiaan kiinni. Askarteluun tarvii varmaan kuitenkin omistajan lupa, eikä se mikään ongelma yleensä ole.osa porukasta ei näy tajuuvan että ruusa on hyyryläisenä tossa kylmässä torpassa
ei joku terassimatto lämmitä watin wattia...no silleepä lämpenis halvalla. Terassimattoa ei liimata lattiaan kiinni. Askarteluun tarvii varmaan kuitenkin omistajan lupa, eikä se mikään ongelma yleensä ole.
Nääh, on nähty.Katsele niitä
Katsele niitä mun kanssa...mä saatan itkeä kun katselen bambia, sitä kohtaa missä sen äiti ammutaanNääh, on nähty.
felder the finger
Katsotaan yhdessä. Peiton alla. Juodaan kaakaota.Katsele niitä mun kanssa...mä saatan itkeä kun katselen bambia, sitä kohtaa missä sen äiti ammutaan
Höpsistä, tuota sä et usko itsekään *rapsuttaa leuan alta*mää en oo komee, pitkä eikä mulla oo hianoo auttoo
parastaennen päivyski on kauuuuukana takana
ei oo uskon asiaHöpsistä, tuota sä et usko itsekään *rapsuttaa leuan alta*
*yhtyy Elluun*Höpsistä, tuota sä et usko itsekään *rapsuttaa leuan alta*
Yrität siis taas juottaa mut känniin että voisit hieroa mun paka...uhmmh selkääKatsotaan yhdessä. Peiton alla. Juodaan kaakaota.
Ai niin. Likööristä on puolet jäljellä.
No pöh...sitten sen oltava mielipide asia ja mielipiteistä on turha kiistellä, ainakaan naisten kanssaei oo uskon asia
Eestä vai takaa?*yhtyy Elluun*
Yrität siis taas juottaa mut känniin että voisit hieroa mun paka...uhmmh selkää
Luulin jo ettet koskaan kysy.Eestä vai takaa?
*Pyllistää kasvoillaan ikionnellinen ilme* OihLuulin jo ettet koskaan kysy.
*asentelee sträppäriä innoissaan*
Ei tietenkään lämmitä, mutta sen päällä ei kylmä tunnu yhtään.ei joku terassimatto lämmitä watin wattia
ei vaan hoksaa kylmää niin helpolla
Mie voisin tulla ihan vain seuraamaan tasapuolisuuden nimissä siis seuraamaan että molemmille löytyy se oma strappiaika.Luulin jo ettet koskaan kysy.
*asentelee sträppäriä innoissaan*
*läpsäyttää kipakan litsarin poskelle ja alkaa kutitella hitain vedoin sormilla kosteaa viivaa**Pyllistää kasvoillaan ikionnellinen ilme* Oih