..ja annas ma veikkaa ettet tee tatakaan vaikka haulikolla uhattais...mä-en-laula. vaikka haulikolla uhattais.
pssst....koita katanaa!!awww ei mietitä sitä nyt, mutta kyllä mä sut vielä laulamaan saan...yritys ainakin on kova
En ole ennen kuullut...ja annas ma veikkaa ettet tee tatakaan vaikka haulikolla uhattais...
..muttamutta.....haulikko ei olekaan se juttu eli konstit ja keinot on tuohonkin tuplaesitykseen...*nyokyttaa varmana*
Mä luulen että äänellä on suuri vaikutus kanssa...vähän aikaa hyrisee ja kehrää niin eiköhän sieltä paukahda ilmoille jotain kivaapssst....koita katanaa!!
Kato hommaat aidon ja lahjot sillä.
Niitä ei oo koskaan liikaa.
Jos tarkoitat laulamista niin olen täysin erimieltä!Ihan varmasti laulaisit vaikka mitä jos niiksen tulisi.
En usko että kukaan teistä toi ukko mukaanlukien edes ymmärtää katanaa jne juttuja.pssst....koita katanaa!!
Kato hommaat aidon ja lahjot sillä.
Niitä ei oo koskaan liikaa.
En tarkoittanut tuotaJos tarkoitat laulamista niin olen täysin erimieltä!
Mutta jollain hienolla aseella saattais saada lahjottua laulamaan laulamaan, niiku jotaki piisiä juunou.
Höpsö ukkeli oot....En usko että kukaan teistä toi ukko mukaanlukien edes ymmärtää katanaa jne juttuja.
Enkä ala opettamaan koska on googlekin olemassa, katsokaa laiskat paskat sieltä
IhanaHattaran kuvia hun.
Tää onki hurrrrrjan ihana.
tätä tulee usein lauleltua ja menee kyllä välillä niin omiin tunteisiin (ei oma ääni vaan laulu)....että itkuhan siinä tirahtaa
En viel kuunnellu itse kappaletta..mut pisti het silmään haulikko...mika... mun velipoika oli nimeltään mika ja kuoli..osuudes mukana vanha pumppuhaulikko.....ja annas ma veikkaa ettet tee tatakaan vaikka haulikolla uhattais...
..muttamutta.....haulikko ei olekaan se juttu eli konstit ja keinot on tuohonkin tuplaesitykseen...*nyokyttaa varmana*
Jovanotilla on aivan ihana ääni, just sellanen joka laittaa pöksyt tutisemaan jaloissa ja sukat pyörimäänVielä tää.
..anteeksi..anteeksianteeksi!!!...ei todellakaan ollut tarkoitus....olen kovin pahoillani...*halaan*En viel kuunnellu itse kappaletta..mut pisti het silmään haulikko...mika... mun velipoika oli nimeltään mika ja kuoli..osuudes mukana vanha pumppuhaulikko...
En viel kuunnellu itse kappaletta..mut pisti het silmään haulikko...mika... mun velipoika oli nimeltään mika ja kuoli..osuudes mukana vanha pumppuhaulikko...
Huh! *nappaa haliin*En viel kuunnellu itse kappaletta..mut pisti het silmään haulikko...mika... mun velipoika oli nimeltään mika ja kuoli..osuudes mukana vanha pumppuhaulikko...
Pöh! älä mee nää on vaa niit välähdyksii mitä tulee elämän varrelt esiin pus pus..anteeksi..anteeksianteeksi!!!...ei todellakaan ollut tarkoitus....olen kovin pahoillani...*halaan*
Menenkin pois.
Hyvii öitä ja uniaTaa laiskapaskahorhopowwonen lahtee ja laittaa paakkosensa tyynyyn ja ruttaa toista unissaan...
..eli hyvaa yota, nae kauniita unia ja nuku hyvin *pus*
..ja heraa onnellisena
Ihania unia ja hattaran kuvia hyhmis.Taa laiskapaskahorhopowwonen lahtee ja laittaa paakkosensa tyynyyn ja ruttaa toista unissaan...
..eli hyvaa yota, nae kauniita unia ja nuku hyvin *pus*
..ja heraa onnellisena