The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
FreezeCat harmaana
Pöh! älä mee :) nää on vaa niit välähdyksii mitä tulee elämän varrelt esiin :) pus pus :love:
..menin jo...mutta olen todella kovin pahoillani menetyksestasi..halaisin sua tiukanlampimasti jos tassa olisit mutta nappaa ajatus edes...

ja epekille myos...isoja, valtaisia menetyksia...mutta se rakkaus sailyy aina!!

Lahdenkin muuten vetistelemaan....mutta hei, oon oikeesti todella pahoillani...
 
Halaus sulle mettäkylässä ,
en tietenkään tiedä mitä itse olet kokenut, tiedän vain mitä itse kokenut kun pikkusiskoni kuoli.
Eiköhän se mee samallail..oli sit kysees veli tai sisko... tuneskaala on laaja ja erilaiset tavat selviytyy mut ite aatellen se ois ihan samal tuntunu jos joku mun siskoist ois menny tavallaan ainoon veljen sijast.. vaikeet selittääkki.. vaiksviel aikuisenaki oisin tarvinnu veljen näkemyst asioihin ku hän tuntus olevan sisarusten "pää"...
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja Lispetti
Eiköhän se mee samallail..oli sit kysees veli tai sisko... tuneskaala on laaja ja erilaiset tavat selviytyy mut ite aatellen se ois ihan samal tuntunu jos joku mun siskoist ois menny tavallaan ainoon veljen sijast.. vaikeet selittääkki.. vaiksviel aikuisenaki oisin tarvinnu veljen näkemyst asioihin ku hän tuntus olevan sisarusten "pää"...
Kyllä kaikki tunteet on ihan sallittuja, kyllä sitä pyörittelee päässään vaikka mitä.
Ikävä on ikuinen, mutta onneksi se tuska helpottaa....silti aika monet asiat nostattaa pintaan haikeita tunteita...itkuunkin asti.
Mulla musiikki on yksi sellainen. Silti haluan kuunnella kappaleita joita on yhdessä poisnukkuneiden kanssa kuunneltu. Ne on ihania muistoja, joita en vaihtaisi mihinkään ja haluankin muistaa...ja itkeä, se helpottaa. Muun muassa isääni muistelen näin syys-joulukuun aikoina paljon. Tämä aika vuodesta, vuosia sitten, oli hänen aikansa liittyä ilmavoimiin.
 
emmä muista enää missä kaikkialla me siellä (Rohdoksella) käytiin mutta himmeen hauskaa meillä oli :D
En oo vuosiin käyny. Kiinnostas tietää että minkäköhänlaista siellä on nykyään...vanha kaupunki ei ainakaa oo muuttunu mikskään, se on varma, mutta on ne varmaan laittaneet julkisivua muualta uusiks.
Pitäis käyä!:)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
En oo vuosiin käyny. Kiinnostas tietää että minkäköhänlaista siellä on nykyään...vanha kaupunki ei ainakaa oo muuttunu mikskään, se on varma, mutta on ne varmaan laittaneet julkisivua muualta uusiks.
Pitäis käyä!:)
Niin pitäis..mua vaan vähän arveluttaa noi ihanat pakolaiset jotka niin kiitollisena ovat viimeaikoina tehneet iskuja vähän siellä sun täällä...kun täytyyhän sitä eurooppaa muistaa kiittää kaikesta avusta...Kreikassa asuva ystävä kirjoitteli just muutama kuukausi takaperin mailia siitä miten levottomaks siellä on mennyt kaikki se touhu...en tiedä sitten onko Rhodos säilynyt kuinka hyvin.
 
Kyllä kaikki tunteet on ihan sallittuja, kyllä sitä pyörittelee päässään vaikka mitä.
Ikävä on ikuinen, mutta onneksi se tuska helpottaa....silti aika monet asiat nostattaa pintaan haikeita tunteita...itkuunkin asti.
Mulla musiikki on yksi sellainen. Silti haluan kuunnella kappaleita joita on yhdessä poisnukkuneiden kanssa kuunneltu. Ne on ihania muistoja, joita en vaihtaisi mihinkään ja haluankin muistaa...ja itkeä, se helpottaa. Muun muassa isääni muistelen näin syys-joulukuun aikoina paljon. Tämä aika vuodesta, vuosia sitten, oli hänen aikansa liittyä ilmavoimiin.
Samoi. itel musiikki ja tanssi on keinoi mil vien kaikkee eteenpäin..esikoinen taas piirtelee /maalaa ( maalaus aluillaan )
 
Jos Mkt ja Ellu lähettäs vetää karaokee ni mikä veettäs?:coffee:

Mitä ootta laulaneet viimeaikoina...onks mittää lempparii?

Tää duetto on kyllä hyvin ihana, mutta ei tät oikee kolmistaa:
 
No tää tietty sopis hyvin tän illan juttuihinkin liittyen ja on kyllä äärettömän kaunis kappale!
*kyselee ja vastailee itelleen ku nii tohkeissaan ja ihan liian pirtee*:oops:

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä