Luuletko sillä olevan jotain suurempaa tarkoitusta?En edelleenkään suhun ihastumisen tarkotusta ymmärrä, josko sit vanhuksena oivallan.
Millaiset tunteet ja tarpeet?Niin. Usein vaan myös sillä toisella on tunteet ja tarpeet.
Mitä olisi pitänyt kysyä?Oon ollut tässä, ihan lähellä. Odottamassa, että vihdoin olisit vaömis juttelemaan asioista. Sä teet päätelmiä mielummin kuin kysyt. Harmi, että vääriä. Sä et koskaan ole kysynyt.
Sinä olet se hellyyttävin kuules.________
Epateukka eli
minä tässä vielä..
Onko tulossa
hellyttävä,
kömpelöin
mie sk irjaimi n
kyhätty kirjeen-
kaltainen?
Vastaa nyt,
mua herkkistä
ihan semisti
jo jänskättää!
x
Olet olet Vai etkö halua?N Y T meni jo
liian pitkälle,
skjuusmii!
A I että
S I I L I K I N vielä.
Sieltä minä pihan poikki
pikkutassuineni lyllerrän.
Ee-siili.. Ehh, öhh, kylläpä
olenkin piikikäs ja pullukka!
______Muistan vieläkin kun laitettiin siileille lautaselle tonnikalaa ja toiselle puolelle murskattuja pähkinöitä, niin pähkinät syötiin tarkasti mutta tonnikalaan eivät koskeeneetkaan toisaalta, tonnikalan ja siilin kohtaaminen luonnossa lienee aika epätodennäköistä, sikäli ymmärrettävää
Entä sitten?Tämä ei tullut äippä ja pojat osoitteesta eikä selvästi ole E-naiseltakaan.
Projisoija projisoi siinä vain.. SivuhuomioMitä itse horiset? Onko tämä just sun epätoivoinen tapa yrittää selittää ja maalailla paranoidi syytöksillä toisista huonoa kuvaa. Tiesitkö, että tuokin on netti ilmiö joita nettikiusaajat harrastaa. Siirrellään internet palstalla vähän pulushakin shakkinappuloita niin, että jos tuurilla tulisi voitto. Oletko siis sinä nyt tässä rehellinen höpinöisesi?
HuomentaHuomenta. Havaitsin juuri illalta kommentin, jossa joku kertoi "omistavansa naisesta kuvan ruskeatukkaisena mutta nähneen hänet blondina." Een nimeä ei mainittu enkä nähnyt Een vastanneen mitään. Sitten myöhään illalla 2+ uutena aloituksena ilmestyikin pilailulta näyttävä juttu. Linkki Tuben johonkin purkkaa jauhavaan ruskeatukkaiseen hassuun asuun pukeutuneeseen "jumppamaikkaan" (ASMR- video kauniilta naiselta joka kuitenkin tuossa videossa näytti epäviehättävältä).
Mietin heti, liittyykö nämä kaksi asiaa toisiinsa. Ei tietenkään välttämättä mutta kun tätä ollut niin monta kertaa. Todella hieman ihmettelen, kun kyse ei julkimosta vaan yksityisihmisestä. Een ulkonäkö oudosti "mielenkiinnon" aiheena. Miksei mieluummin kuka tahansa vaikkapa Instagram malli, urheilija tai näyttelijä, eli sellainen hahmo, jonka ulkonäkö on avoimesti esillä. Ä ja pojat
Korkki kiinni ja nukkumaan.Hyvästi sitten J, hyvästi sitten. Ei meitä ikinä tullut
Olit mulle kaikista kaunein. Ja myös paskin. Hyvästi sitten. Olit elämäni rakkaus.