Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
________

Epateukka eli
minä tässä vielä..
Onko tulossa
hellyttävä,
kömpelöin
mie sk irjaimi n
kyhätty kirjeen-
kaltainen?
Vastaa nyt,
mua herkkistä
ihan semisti
jo jänskättää!

x
Sinä olet se hellyyttävin kuules.
Olet söpöäkin söpömpi. En kestä.
Olet ihan kuin rakastamani pihasiili jota odotan ruokintapisteelle joka päivä. Siis yhtä ihana.

vierailija
Muistan vieläkin kun laitettiin siileille lautaselle tonnikalaa ja toiselle puolelle murskattuja pähkinöitä, niin pähkinät syötiin tarkasti mutta tonnikalaan eivät koskeeneetkaan😅 toisaalta, tonnikalan ja siilin kohtaaminen luonnossa lienee aika epätodennäköistä, sikäli ymmärrettävää😀

vierailija
Muistan vieläkin kun laitettiin siileille lautaselle tonnikalaa ja toiselle puolelle murskattuja pähkinöitä, niin pähkinät syötiin tarkasti mutta tonnikalaan eivät koskeeneetkaan toisaalta, tonnikalan ja siilin kohtaaminen luonnossa lienee aika epätodennäköistä, sikäli ymmärrettävää
______
______
______

😆 Nirsot siilit Ry //
Picky hedgehogs & Co
Tää oli kiva. Kiitos. E⭐

vierailija
Mitä itse horiset? Onko tämä just sun epätoivoinen tapa yrittää selittää ja maalailla paranoidi syytöksillä toisista huonoa kuvaa. Tiesitkö, että tuokin on netti ilmiö joita nettikiusaajat harrastaa. Siirrellään internet palstalla vähän pulushakin shakkinappuloita niin, että jos tuurilla tulisi voitto. Oletko siis sinä nyt tässä rehellinen höpinöisesi?
Projisoija projisoi siinä vain.. Sivuhuomio

Yhteistyössä