..voin vain kuvitella tilanteen, kun oot unissas komentanut ja koirat varmaan kattelleet etta parempi vaihtaa paikkaa ennenkuin on lennonjohtotornikin taynnansa kasia ...Menin paijaamaan koiria mutta nukahin siihen, heräsin kun huuvin koirille ja ne just lähtiki toiselle sohvalle..
Vaikeaa selittää mut juuri noin kävi.
Ihmiset nukkukaa tarpeeksi ihanaiset!
eikako Ievan polkka...isolla iilla ...Nimi on Levan polkka? Vaikka ievan polokkaa vejettään? Vai mikä se on?
Ei kannata nukkua päiväunia. Heräsin äsken ja voipi olla että unen saantiin tarvitaan iso nuija.Menin paijaamaan koiria mutta nukahin siihen, heräsin kun huuvin koirille ja ne just lähtiki toiselle sohvalle..
Vaikeaa selittää mut juuri noin kävi.
Ihmiset nukkukaa tarpeeksi ihanaiset!
Eikö sulla semmonen ole iha kotosalla?Ei kannata nukkua päiväunia. Heräsin äsken ja voipi olla että unen saantiin tarvitaan iso nuija.
..ma taas oon ihan ylivasynyt eli tikitan turhankin pirteena mukamas...no, huomenna tulee sitten vasyhekotusta ja sutta ja sekundaa ...Ei kannata nukkua päiväunia. Heräsin äsken ja voipi olla että unen saantiin tarvitaan iso nuija.
Tietäsit vaan.Eikö sulla semmonen ole iha kotosalla?
Niin ihana! *huokailee syvään*Tiijä nuista polokista ja muuten.,
Tää varmaan polokka kun nimessäki niin sanotaan
Niin ihana! *huokailee syvään*
...ma oon hoilannu tata semmosena hervottomana holosuuipanana kovaan aaneen linkissa!!..piti kato matkamusaa olla, siina tuli vedettya niin Eemelit kuin Pitkatossutkin ja sitten taa viisu, mika tarttui matkaan mummilasta naapurin tadeilta ...voi jeesus, kaikkee makin nyt *ufopaakkonen*...
Oon kyllä niin heikkona näihin vanhoihin!
Oih!!! *sulaa*...ma oon hoilannu tata semmosena hervottomana holosuuipanana kovaan aaneen linkissa!!..piti kato matkamusaa olla, siina tuli vedettya niin Eemelit kuin Pitkatossutkin ja sitten taa viisu, mika tarttui matkaan mummilasta naapurin tadeilta ...voi jeesus, kaikkee makin nyt *ufopaakkonen*...