..Majurilla mielessa kaatohommelit...
..tiiatko, kun tata on tullu laulettuakin kovaa ja korkeelta ja kuulema viela....no tohon nyt en usko mina eika orkkikaan...hyvinkin....
Taitaa Majurilla olla hoitsujen kaatohommelit mielessä..Majurilla mielessa kaatohommelit...
Tervetta meininkia !
Oiii mä haluaisin kuulla sun laulavan..tiiatko, kun tata on tullu laulettuakin kovaa ja korkeelta ja kuulema viela....no tohon nyt en usko mina eika orkkikaan...hyvinkin....
Rakennat sä bordellia?
HuvimajaaRakennat sä bordellia?
..sen takia onkin niin kiva kavasta Meikussa ...tie ihan alvariinsa kuralla ravaamisestaTaitaa Majurilla olla hoitsujen kaatohommelit mielessä
*ufopaakkonen*Oiii mä haluaisin kuulla sun laulavan
Pöh enhän mä sitten kuule sun sulosointuja*ufopaakkonen*
Hankin sulle korvatulpat
..sulosointuja todellakin...voi morjens taasPöh enhän mä sitten kuule sun sulosointuja
Höpsis nää korvatulpat voidaan antaa Majurille supoiksi...mä en niitä tartte..sulosointuja todellakin...voi morjens taas
Sitapaitti jos sa ne tunget jopa korviis, niin kyllahan sa silloin kuulet, kun silmillashan sa kuuntelet....vaimitensenytmeni
..eli ne supot loytyy sitten jostain pain Meikkua kaytavalta kun Majuri ampuilee niilla hoitsuja berberiin ja hekottelee tyytyvaisena kun hoitsut kiljahtavat sapsahtaenHöpsis nää korvatulpat voidaan antaa Majurille supoiksi...mä en niitä tartte
Jep, rantahiekkakin antautuu ElluselleBongasin Elenan kesällä