Iltaa*teekuppihymppänen*Iltaa
Iltaa*teekuppihymppänen*Iltaa
....mun vitkutinkin tais aatella*ufopääkkönen*...koskapa pyörtyi toimimasta...ai niin joo, mä unohdin mietin vaan sitä itse hierontaa
Syvästi myötähäpeää sittenOn oma kuva
varo ettei se porkkana katkee....mun vitkutinkin tais aatella*ufopääkkönen*...koskapa pyörtyi toimimasta...
...sitäpaitti tässä nyt on mieliteot muutoinkin näemmä..tai että...otankin ton teen kanssa jämäkän porkkanan...*ufopääkkönen*...
*ufopääkkönen*varo ettei se porkkana katkee
Kauniita unia ja pehmeetä heräämistäNukahdin, ehkä aika mennä
No en epäile kun toi Ellu on tossa kokoajan ketturoinut ja sätkytellyt ja kiehnännyt että uuvuttaahan se äkkisiltään...Väsy iskee.
ai mää vai? Mähän vaan antaisin Boobsin hieroa selkäni *katselee erittäin viattomana* Mutta säääää nainen, voihkit ja kiljut ja vedät minut mukaan hävyttömiin riettauksiisiNo en epäile kun toi Ellu on tossa kokoajan ketturoinut ja sätkytellyt ja kiehnännyt että uuvuttaahan se äkkisiltään...
*ufopääkkönen*ai mää vai? Mähän vaan antaisin Boobsin hieroa selkäni *katselee erittäin viattomana* Mutta säääää nainen, voihkit ja kiljut ja vedät minut mukaan hävyttömiin riettauksiisi
Yrität sä sillä porkkanalla kirjoittaa? Eiks se ole aika hankalassa paikassa siihen touhuun?*ufopääkkönen*
..khyl she ooth ollut iha itte vaanh jo rhiettaillu, shää eth vaa hhuomhaa shitä kho kheskhithyt...
...hankala ku liian iso*mukeltaa*...porkkana...että kilju vaan, nainen
No nih*ufopääkkönen*!!Mä luovutan ja liityn toffon seuraan. öitä
Mä.Yrität sä sillä porkkanalla kirjoittaa? Eiks se ole aika hankalassa paikassa siihen touhuun?
Sielläkö ?Paheksuttavan pervoo
Höpsistä, kuitenkin tykkäät ja hiplailet siellä salaa nännejäsiPaheksuttavan pervoo
Porkkanaa...se on perjantai porkkanaa täynnänsäSanotaan että torstai on toivoa täynnä. Mutta perjantai on pervoutta täynnä.
Ja ny meen.