...että sängylle mahtuis hyvinkin toinen pöwwöpääkkönen herwottomana retkottaan...Otakko sieki mangokermalikööriä?
Mä oisin nyt kyllä tosi helppokin, ei tartteis kun napsusta sniiffata niin
...että sängylle mahtuis hyvinkin toinen pöwwöpääkkönen herwottomana retkottaan...Otakko sieki mangokermalikööriä?
Hei kuule, tosi hyvin napakasti artikuloituna näemmä ja kuulema saa - taas kerransusta mitään paskaa äitiä saa tekemälläkään muru
aattele nyt, kateltais sitten kännissä joku kauhuleffa ja Boobsi vois hieroa samalla meidän...selät...että sängylle mahtuis hyvinkin toinen pöwwöpääkkönen herwottomana retkottaan...
Aijaa...että sängylle mahtuis hyvinkin toinen pöwwöpääkkönen herwottomana retkottaan...
Mä olen aika hyvä hieromaan.aattele nyt, kateltais sitten kännissä joku kauhuleffa ja Boobsi vois hieroa samalla meidän...selät
..no joo!! Tulis kyllä ihan niin erisävärit kauhuleffoihinkin ...ihan hillittömät naurunhörötykset ja pehmeet ynähdyks...jaa, mättähiäaattele nyt, kateltais sitten kännissä joku kauhuleffa ja Boobsi vois hieroa samalla meidän...selät
No kyllä ajattele nyt kun me kiljuttais ja voihkittais (selkähieronnanansiosta *sopottaa nopeasti* ) vuorotellen..no joo!! Tulis kyllä ihan niin erisävärit kauhuleffoihinkin ...ihan hillittömät naurunhörötykset ja pehmeet ynähdyks...jaa, mättähiä
...toi on vaan niin ihana..!
*ufopääkkönen*Aijaa
No kyllä ajattele nyt kun me kiljuttais ja voihkittais (selkähieronnanansiosta *sopottaa nopeasti* ) vuorotellen
Mä en tota niin ollenkaan epäile...että on sitten ynähdykset kohdillaan...Mä olen aika hyvä hieromaan.
Tulis kyllä veretseisauttavat uudet ääniefektit leffaan...äänimies ois ihan otettunaNo kyllä ajattele nyt kun me kiljuttais ja voihkittais (selkähieronnanansiosta *sopottaa nopeasti* ) vuorotellen
Kyllä mä luulen että siinä vaiheessa meidän ääntely voittais leffan mennentullen mielenkiinnossaanTulis kyllä veretseisauttavat uudet ääniefektit leffaan...äänimies ois ihan otettuna
To_dellakin ...ja vois siinä äänimaiseman tehosteessa vaihtua mielikuvat kauhuleffastakin....Kyllä mä luulen että siinä vaiheessa meidän ääntely voittais leffan mennentullen mielenkiinnossaan
Thaihierontaa?Mulla kun vielä hiprakassa häviää estot niin siinä sitten oltais kun toinen yrittäis hieroa selkäpuolta ja mä vaan tarjoaisin sinnikkäästi....umh....masua hierottavaksi
No hei c'moon...meillä on Boobis-peijpe hieromassa...luuletko että selkäfileitämme kattelis ja hieroskelis...Mulla kun vielä hiprakassa häviää estot niin siinä sitten oltais kun toinen yrittäis hieroa selkäpuolta ja mä vaan tarjoaisin sinnikkäästi....umh....masua hierottavaksi
ai niin joo, mä unohdin mietin vaan sitä itse hierontaaNo hei c'moon...meillä on Boobis-peijpe hieromassa...luuletko että selkäfileitämme kattelis ja hieroskelis...
Että ei tarvii kierähtää eikä tarjoilla, Boobis hoitaa kyllä noi rullauksetkin ...
Majurihan on osoitteensa jo antanut, mut "tyttöjen" tykö ne kai tahtoo, kun katsoo tätä "esitystä"?Nyt kyl meni ohi ja lujaa
Aha.Majurihan on osoitteensa jo antanut, mut "tyttöjen" tykö ne kai tahtoo, kun katsoo tätä "esitystä"?