*pus pus ja täl kertaa kieli korvaan *
No syö nakuna niin näkkärin murut ei jää tisujen väliinSaatanan näkkäri. Murut pistelee tissien välissä.
*puhaltelee ne hellästi pois* Joko helpottaa?Saatanan näkkäri. Murut pistelee tissien välissä.
onkin osuvasti panoperjantaiMoiks ny kotosal oltu hetki..josko koht laittas saunaa päälle ja panis kun pienet menevät petiin
Tänää ei jaksais sooloillaonkin osuvasti panoperjantai
ei niTänää ei jaksais sooloilla
Menisin het jos mies ois kotosal mut jos täs ny joutuu kärvisteleen huomiseen nii saapa mies huomata mitä 5 päivän selibaatti sai aikaan käy jo valmiiks sääliks miest koville tulee joutuunei ni
eli panemaan siis
muista sit että huomenna ei saa enää pervåillaMenisin het jos mies ois kotosal mut jos täs ny joutuu kärvisteleen huomiseen nii saapa mies huomata mitä 5 päivän selibaatti sai aikaan käy jo valmiiks sääliks miest koville tulee joutuun
Enhän minä! ehkä lipasen vähän reunoilta kielenkärjellä ja jätän sit sikseen hommanmuista sit että huomenna ei saa enää pervåilla
Enhän minä! ehkä lipasen vähän reunoilta kielenkärjellä ja jätän sit sikseen homman
Miks sä et paheksu nykyään enää mitään? Onks sun lääkitys vaihdettu?
Ny ei oo ollu paheksuttavaaMiks sä et paheksu nykyään enää mitään? Onks sun lääkitys vaihdettu?
Susta tulee tuollainen mielikuva väkisinkin, vaikka et näyttäisikään sitä. Pitäskö pyytää anteeksi? En pyydä. Todellisuus on otettava vastaan sellaisena kun se tulee, eikö?
Ja eihän ny majuri siveyden perikuvaa paheksuisiNy ei oo ollu paheksuttavaa
Enhän minä! ehkä lipasen vähän reunoilta kielenkärjellä ja jätän sit sikseen homman
Mutta kun se paheksuu muakin melkein aina..enkä mä edes tee mitään ansaitakseni sitä Onkohan sillä kuumetta?Ja eihän ny majuri siveyden perikuvaa paheksuisi
Vaiks onhan se kolmen sääntöki ollu käytös...tosin nykyään mies käyttää vähintäänki viiden sääntöö aih! mä nii rakastan sitä hurmurii kyl mettäkyläs kehrätään ja lujasti ja pahitteeks en ollenkaa pistä et mies on kalju ja sopiva parin päivän parransänki tekee uroosta vielki enempi aaah!
Pitäs vissii mitataMutta kun se paheksuu muakin melkein aina..enkä mä edes tee mitään ansaitakseni sitä Onkohan sillä kuumetta?
Hei mäkin tykkään että miehen parransänki on ihanVaiks onhan se kolmen sääntöki ollu käytös...tosin nykyään mies käyttää vähintäänki viiden sääntöö aih! mä nii rakastan sitä hurmurii kyl mettäkyläs kehrätään ja lujasti ja pahitteeks en ollenkaa pistä et mies on kalju ja sopiva parin päivän parransänki tekee uroosta vielki enempi aaah!
pyllystä? emmä viitiPitäs vissii mitata
Mut jos se stimulois majuria olemaan paheksumatta tai lisäis paheksuntaapyllystä? emmä viiti