The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Moiks :) ny kotosal oltu hetki..josko koht laittas saunaa päälle ja rentoituis kun pienet menevät petiin :)
Vaihdoit tekstiä? Laitapa samalla tänne osottees, niin tiedetään lähettää se porukka sun ovelle:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015092420398270_uu.shtml
Kuu suurenee ja kohta se yleisö ahtautuu taas paatteihin kun jonku tarvii saada ne tänne? Onhan tuo nähty jo vuosi sitten, eikä kaikki välttämättä ymmärrä olevansa niitä houkuttelemassa. Montakohan tuhatta katsoo, en tiedä, mutta nythän on perjantai - sen siekin taisit tietää?
 
vierailija
:)
Tukholmaan Arlandan lentokentälle saapui perjantaiaamuna viisi miestä, jotka odottivat samaa naista, kertoo Aftonbladet-lehti.

Viidestä miehestä jokainen oli lähettänyt thaimaalaiselle naiselle 13 000 kruunua (noin 1250 euroa) lentolippua varten ja tämän piti saapua Thai Airwaysin lennolla kello 7.55.

Kun naista ei alkanut kuulua, kaksi miehistä meni toisistaan tietämättä pyytämään kuulutusta. Kun infotiskiltä kuulutettiin naista, hän ei saapunut, mutta paikalle asteli kolme muuta miestä.

Petoksen paljastuttua kaksi miehistä teki ilmoituksen poliisille.

- Tapaus saattaa vaikuttaa koomiselta, mutta toisten yksinäisyydellä leikkiminen on vain traagista ja kamalaa, sanoo poliisi Ulf Lindgren Aftonbladetissa.

- Yhdellä miehistä oli sormuskin mukana.

Lindgrenin mukaan vastaavia petoksia tapahtuu aika ajoin, mutta yleensä kerralla ei huijata viittä ihmistä. Usein mies odottaa venäläisnaista, joka ei koskaan ilmaannu paikalle.

- Laittakaa rahat omaan lentolippuunne ja käykää naisen luona hänen kotimaassaan sen sijaan, että antaisitte rahaa, poliisi neuvoo rakkautta ulkomailta etsiviä miehiä.

Aamulehti
 
Vaihdoit tekstiä? Laitapa samalla tänne osottees, niin tiedetään lähettää se porukka sun ovelle:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015092420398270_uu.shtml
Kuu suurenee ja kohta se yleisö ahtautuu taas paatteihin kun jonku tarvii saada ne tänne? Onhan tuo nähty jo vuosi sitten, eikä kaikki välttämättä ymmärrä olevansa niitä houkuttelemassa. Montakohan tuhatta katsoo, en tiedä, mutta nythän on perjantai - sen siekin taisit tietää?
Nyt kyl meni ohi ja lujaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Koko viikon pjaskin äiti - titteli voitettu yhdessä päivässä ja yhdessä hetkessä(y)...oi voi, on tuolla yhdellä kestäminen kyllä meikäläisessä:notworthy:...mutta siitäkin huolimatta uskon että oon kehityskelpoinen, koska opettaja on paras mahdollinen:love:...

Ja sitten toi yksi taas on huokaillut jo vaikka kuinka monesti höpöhöpöjä maailman parhaasta...niin täällä torpassa on tasapainotettuna tunnelmat :D

Iltawillit olis tarjollansa ja näemmä kokoonpano lisääntynyt yhdellä keppihevosellakin eli iltapalalle tarjolle porkkanaa ja omppuja, ainakin :D..

Mä ite taijan ottaa vain kupin kuumaa ja sukeltaa tähän ihanaan olotilaan:love:...
 
Boobabe
Koko viikon pjaskin äiti - titteli voitettu yhdessä päivässä ja yhdessä hetkessä(y)...oi voi, on tuolla yhdellä kestäminen kyllä meikäläisessä:notworthy:...mutta siitäkin huolimatta uskon että oon kehityskelpoinen, koska opettaja on paras mahdollinen:love:...

Ja sitten toi yksi taas on huokaillut jo vaiko kuinka monesti höpöhöpöjä maailman parhaasta...niin täällä torpassa on tasapainotettuna tunnelmat :D

Iltawillit olis tarjollansa ja näemmä kokoonpano lisääntynyt yhdellä keppihevosellakin eli iltapalalle tarjolle porkkanaa ja omppuja, ainakin :D..

Mä ite taijan ottaa vain kupin kuumaa ja sukeltaa tähän ihanaan olotilaan:love:...
Otakko sieki mangokermalikööriä? :)
 
Koko viikon pjaskin äiti - titteli voitettu yhdessä päivässä ja yhdessä hetkessä(y)...oi voi, on tuolla yhdellä kestäminen kyllä meikäläisessä:notworthy:...mutta siitäkin huolimatta uskon että oon kehityskelpoinen, koska opettaja on paras mahdollinen:love:...

Ja sitten toi yksi taas on huokaillut jo vaiko kuinka monesti höpöhöpöjä maailman parhaasta...niin täällä torpassa on tasapainotettuna tunnelmat :D

Iltawillit olis tarjollansa ja näemmä kokoonpano lisääntynyt yhdellä keppihevosellakin eli iltapalalle tarjolle porkkanaa ja omppuja, ainakin :D..

Mä ite taijan ottaa vain kupin kuumaa ja sukeltaa tähän ihanaan olotilaan:love:...
susta mitään paskaa äitiä saa tekemälläkään muru (y):love::love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä