The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oon kyllä niin heikkona näihin vanhoihin!
Näissä on jotakin sellaista jotakin mitä ei voi selittää.

Näitä on pienenä tullu kyllä kuunneltua vaikka kuin ja paljon.
Isukki piti huolta, että meillä oli aina stesset ja skobet kondiksessa, ja naapuritkin saivat tuta kauniin musiikin.
Ja nyt mä teen samaa. Pitäähän sitä perinteitä olla.:D

Jospa tangoa välillä.:love:
Ukki
Ukki aikoinaan opetti meille kaasupullon kokoisille pikkupojille että se ei ole mies eikä mikhän jollei ole ainakhan tuhatta ryssää tappanu..
Mummi muisti aina sanua että ryssä on ryssä vaikka voissa paistais.
 
Oih!!!:love: *sulaa*

Meillä oli tapana keinupihassa laulaa lujaan ääneen kaverin kanssa samalla kun keinuttiin. Tämä oli yks meidän viisuista joka osattiin kokonaan.:ROFLMAO: Mitähän oltiin...jotakin 8 vanhoja!!:D
Ma oon tata esittanytkin jopa:notworthy:...ja tiiatko, nyt mun tirpana menee tata esittamaan :)! Meilla kay kova loilotus, kun yhessa treenataan lauluja...ja ma oon niin :love: kun tuolla yhdella vaan silmat tuikkii ja suu on niin leveessa hymyssa, kun pieni nauttii...
 
Ukki
Ukki aikoinaan opetti meille kaasupullon kokoisille pikkupojille että se ei ole mies eikä mikhän jollei ole ainakhan tuhatta ryssää tappanu..
Mummi muisti aina sanua että ryssä on ryssä vaikka voissa paistais.
Juu näin meilläkin. Isän isä oli sodassa, mummi lottana ja isäkin syntyi sota-aikana. Kyllähän tuota mantraa kuuli yhden jos toisenkin kerran.:D
Tilannetta ei auttanut varmaan se, että mä kovasti paljon tykkäsin venäläisestä kilpapyöräilijästä, jonka sitten isukin kiusaks otin omaks.:sneaky:
Ja hän marssi juuri tuolla Vekaralla aikoinaan.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ma oon tata esittanytkin jopa:notworthy:...ja tiiatko, nyt mun tirpana menee tata esittamaan :)! Meilla kay kova loilotus, kun yhessa treenataan lauluja...ja ma oon niin :love: kun tuolla yhdella vaan silmat tuikkii ja suu on niin leveessa hymyssa, kun pieni nauttii...
Oih! Ihanaa!:love:
Kovasti paljon on täällä sama meno. Ja hitsi kun nuo pienetkin osaa vetää niin tunteella jo. Ja kyllä tuo lasten laulu on vaan niin herkistävää, että itku tulee meilkein joka kerta, vaikka olis kilisee kilisee kulkuset kyseessä.:D Tulee se emborulla otettua joka kerta mukaan joulujuhlaankin.:LOL:

Meillä reenataan nyt, ja tyttö esittää kuorossa:

Terve vaan naapureille!:love: *vilkutteleepi tohkeissaan*
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Oih! Ihanaa!:love:
Kovasti paljon on täällä sama meno. Ja hitsi kun nuo pienetkin osaa vetää niin tunteella jo. Ja kyllä tuo lasten laulu on vaan niin herkistävää, että itku tulee meilkein joka kerta, vaikka olis kilisee kilisee kulkuset kyseessä.:D Tulee se emborulla otettua joka kerta mukaan joulujuhlaankin.:LOL:

Meillä reenataan nyt, ja tyttö esittää kuorossa:

Terve vaan naapureille!:love: *vilkutteleepi tohkeissaan*
Awww, teillakin tunteet katossa ja ylpeyden ja onnen laikahdykset rinnuksissa :love:... Ihan satavarma oon jo, etten yhdestakaan esityksesta selvia kuivin poskin :D ja pojat varmaan taas luimistelee kun vetistelen :D...
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä