The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ainii.
Roosa.
Jonain päivänä sinä soitat minulle, mutta toivottavasti et liian myöhään.
Minä nimittäin en lähde paikkaamaan osaamattomien jälkiä, enkä ala ihmettelemään mihin jo asennetut sälekaihtimet katosivat.

Mutta milloin tahdot säästää omaa persettäsi parempiin tarkoituksiin niin minun perseeni on myynnissä jos vaan hinnasta sovitaan.
Sillä ehdolla, että minun jäljiltäni ei tarvita lapsenvahtia. Vaan maksat siitä, että sovitut hommat tulee hoidettua.
Kummasti säästät kaikelta hiekalta just siellä.

Oikeesti.
 
Ainii.
Roosa.
Jonain päivänä sinä soitat minulle, mutta toivottavasti et liian myöhään.
Minä nimittäin en lähde paikkaamaan osaamattomien jälkiä, enkä ala ihmettelemään mihin jo asennetut sälekaihtimet katosivat.

Mutta milloin tahdot säästää omaa persettäsi parempiin tarkoituksiin niin minun perseeni on myynnissä jos vaan hinnasta sovitaan.
Sillä ehdolla, että minun jäljiltäni ei tarvita lapsenvahtia. Vaan maksat siitä, että sovitut hommat tulee hoidettua.
Kummasti säästät kaikelta hiekalta just siellä.

Oikeesti.
Tykkäätkö sä kyykkiä maassa ja asentaa pieniä kiviä? Tai betonilaattoja?

Mä en, se on ihan perseestä. Eikä sovi yli nelikymppiselle ihmiselle sit alkuunkaan. Ihan paska työasento.Ja se on ainoa duuni mikä meiltä kahdelta normaalisti jää tekemättä ja se sit annetaan aliurakoitsijalle.

Muuta duunia mulla ei oo kellekään edes tarjota.
 
Tykkäätkö sä kyykkiä maassa ja asentaa pieniä kiviä? Tai betonilaattoja?

Mä en, se on ihan perseestä. Eikä sovi yli nelikymppiselle ihmiselle sit alkuunkaan. Ihan paska työasento.Ja se on ainoa duuni mikä meiltä kahdelta normaalisti jää tekemättä ja se sit annetaan aliurakoitsijalle.

Muuta duunia mulla ei oo kellekään edes tarjota.
Tykkäänkö mä?

Milloin hommasta maksetaan niin mä en kysy tykkäänkö mä siitä tai sopiiko se yli nelikymppiselle.

Jos joku pitää tappaa niin sit moraalini sanoo, että kenelläkään ei ole tarpeeksi rahaa moraalini hiljentämiseen.

Laitoit kuviin melko pieniä kiviä. Tommoisiako miehen pitäisi pelätä?
 
Ai nii.

Tulikin mieleeni, että mulle kuuluvien tavaroiden pitkään listaan kuuluu myös kiskonaulojen vetorauta. Kaikki muut työkalut ex- rouvakulta saa pitää.

Mut toi on hyvin harvinainen. Tolla heilahtaa lavallinen tommoisia pikkukiviä, on nimittäin heilahtanut isommatkin järkäleet.

Ja toisin kuin Kiinalaiset rautakanget niin tota ei ihmisvoimin väännetä solmuun.

Hyvä kun muistutit koska ton mä vielä haen pois.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä