joo, tuuhhan hakemaanAi? Kiitoksia vain, sopii mainiosti Laitatko postissa tulemaan vai tulenko hakemaan?
Muoks. eikö tuossahan sinä juuri käskit tulla hakemaan.
*ufopääkkönen*
Noh ja höh, mä luulin saavani sulta ilman visaa kun itsekin sait Paulaltajoo, tuuhhan hakemaan
ei varmaan kannata arvuutella että millä visalla maksu olis soveliainta hoitaa
Se olet aina sinä ja irstas pepasi*ufopääkkönen*
..en o vielä ehtiny tekeen mitään joten se en ollut minä
kiistan jyrkästi, Elon laskuoppiin vedoten, että olisin saanu paulalta (vielä)Noh ja höh, mä luulin saavani sulta ilman visaa kun itsekin sait Paulalta
kiistan jyrkästi, Elon laskuoppiin vedoten, että olisin saanu paulalta (vielä)
Se on neito semmoinen juttu, että minulta ei naiset pyydä lupaa koskaanikinämihinkään. Piste.
...mie en kuule mittään, lälläl lää...!Se olet aina sinä ja irstas pepasi
Se on neito semmoinen juttu, että minulta ei naiset pyydä lupaa koskaanikinämihinkään. Piste.
Tietty jos nainen kysyy minulta, että: "Saanko värjätä tukkani punaiseksi" niin voin kuolaa pidätellen vastata, että "Joo".
Muissa tapauksissa kaikki asiat mitkä laki sallii niin luvan voi hakea vaikka kirjastosta. Minua ei kande tai tartte vaivata.
Mut tietty jos asia koskee tatuointia takapuoleen niin mielitiettyni kandee kysyä mielipidettäni etukäteen. Omahan toki on takapuolensa mutta jos minä sitä joudun kattelemaan niin jotain sananvaltaa minullakin pitäisi olla.
....että liikaa luumuja tai mustikkaa kun tulee pääkkösestä läpiolkoot vaikka siniset hiukset.
tais joku muu viedäkkin luumut puusta kun harakat.....että liikaa luumuja tai mustikkaa kun tulee pääkkösestä läpi
Luumut aiheuttaa ripulia herkästi, jos niitä syö liikaa. Nyt vaan menet haistelemaan naapureiden takapuolia ja tarkistat kalsareista mahdolliset jarrutusjäljet niin löydät syyllisentais joku muu viedäkkin luumut puusta kun harakat.
e ollu mä.tais joku muu viedäkkin luumut puusta kun harakat.
Siis jotain rotia nuihin päätelmiin, hmpgf*paheksun*Luumut aiheuttaa ripulia herkästi, jos niitä syö liikaa. Nyt vaan menet haistelemaan naapureiden takapuolia ja tarkistat kalsareista mahdolliset jarrutusjäljet niin löydät syyllisen
Olit se sinä, minä näin ja juoksin kyykkysessä pitkin puskia sun perässä ettet nää mua...juoksin kuin ninjae ollu mä.
Jos se oli Sanni*ufopääkkönen*??!!
Mutta kun toi on niin totta hei Paska vaan haisee ja banjot soi, bon appetit peppunenSiis jotain rotia nuihin päätelmiin, hmpgf*paheksun*
Mie oon syömässä. Tai siis olin.
Siis..miten sä onnistut laittaan ton kypärämyssyskin päähäs ihan kenolleen, niin että reunukset puristaa just silmien kohdalta...Olit se sinä, minä näin ja juoksin kyykkysessä pitkin puskia sun perässä ettet nää mua...juoksin kuin ninja
Ootko sä soittanut bändissä?Paska vaan haisee ja banjot soi, bon appetit peppunen