Asiat pitää hoitaa ajoissa.Mitäpäs sanoisitte jos lähden hoitelemaan kannatettavia asioita ja hörppäämään ämpärillisen kahvia?
Gauheeta, etenkin jos oikaisen nurkkabaarin kautta nukkumaluukkuun.
Tykkäätkö sä kyykkiä maassa ja asentaa pieniä kiviä? Tai betonilaattoja?Ainii.
Roosa.
Jonain päivänä sinä soitat minulle, mutta toivottavasti et liian myöhään.
Minä nimittäin en lähde paikkaamaan osaamattomien jälkiä, enkä ala ihmettelemään mihin jo asennetut sälekaihtimet katosivat.
Mutta milloin tahdot säästää omaa persettäsi parempiin tarkoituksiin niin minun perseeni on myynnissä jos vaan hinnasta sovitaan.
Sillä ehdolla, että minun jäljiltäni ei tarvita lapsenvahtia. Vaan maksat siitä, että sovitut hommat tulee hoidettua.
Kummasti säästät kaikelta hiekalta just siellä.
Oikeesti.
Mä ajattelin hakea Prisman apteekista buranaa. Nokka on alkanut valuttaa ja työmaalla on joku (vitun) työturvallisuustarkastus ja se tietää päänsärkyä.Pitäsköhän lähtee tuhlaamaan elkettä?
Munkin pitäis käydä apteekissa hakemassa primaspania ja somaciaMä ajattelin hakea Prisman apteekista buranaa. Nokka on alkanut valuttaa ja työmaalla on joku (vitun) työturvallisuustarkastus ja se tietää päänsärkyä.
Tulenko seuraksi? Täällä on tylsää.Pitäsköhän lähtee tuhlaamaan elkettä?
Tykkäänkö mä?Tykkäätkö sä kyykkiä maassa ja asentaa pieniä kiviä? Tai betonilaattoja?
Mä en, se on ihan perseestä. Eikä sovi yli nelikymppiselle ihmiselle sit alkuunkaan. Ihan paska työasento.Ja se on ainoa duuni mikä meiltä kahdelta normaalisti jää tekemättä ja se sit annetaan aliurakoitsijalle.
Muuta duunia mulla ei oo kellekään edes tarjota.
paula meinaa varmaan yinksua, sehän se ketjun syväkurkku onTäh?
Jaa, makunsa kullakin.paula meinaa varmaan yinksua, sehän se ketjun syväkurkku on
Mikä uskonto noilla oli, huomasiko joku? Sehän on dokumentti Afrikasta
Ei kiinnosta uskonnot.Mikä uskonto noilla oli, huomasiko joku? Sehän on dokumentti Afrikasta
https://www.riemurasia.net/foorumi/Kristinuskon-ja-islamin-ero/13340
no ei varmaan tajua kukaan muukaan, mää en edes avaa niitäJaa, makunsa kullakin.
Mä en tajunnu tuosta linkistä mitään.
Suomeksi siellä luki, että asetyylisalisyylihappo on haitallista nieltynä. Enkä edes tiedä, käytätkö mitään, mutta niin moni käyttää lääkkeitä, joissa sitä on.Jaa, makunsa kullakin.
Mä en tajunnu tuosta linkistä mitään.