Vieläkö täällä puhutaan kurkumasta ja E-koodeista...
Mää söin tänään paketin pekonia
Moi, kylläVieläkö täällä puhutaan kurkumasta ja E-koodeista...
Ei puhutaVieläkö täällä puhutaan kurkumasta ja E-koodeista...
Moi kultaseni <3Moi, kyllä
Moi kultaseni <3Moi, kyllä
Iltaa....terjens vaan sullekinJaahas, terve taas pitkästä aikaa
Tere, kultsiMoi kultaseni <3
Et mee, et mua hyljätä yksin tänne vamppien keskelle mua saaEnkä osaa kirjoittaa. Oon nolo. Meen pois.
Etka mee!! Poistuminen evattyEnkä osaa kirjoittaa. Oon nolo. Meen pois.
Okei, muru. Koskaan en sua ma jätäEt mee, et mua hyljätä yksin tänne vamppien keskelle mua saa
pekoni on myrkkyä. se myrkyttää sut. kurkumaa joko nuuskattuna tai suoneen on ainoa pelastus.Vieläkö täällä puhutaan kurkumasta ja E-koodeista...
Myöntäkää vaan, että täällä on niin kovin suruisaa ilman mua. Koleaa ja harmaata, sydämissä lyö melankolian kellot..Etka mee!! Poistuminen evatty
Kato nyt tata meikalaisenkin kirjottamista...aakkoset ihan ketulla ja varaudu muuten siihen etta lagittaa...vallankin jos puhuu puut...arhan hoidosta ja sen semmoisista askarteluista
Valitsen kuolemanpekoni on myrkkyä. se myrkyttää sut. kurkumaa joko nuuskattuna tai suoneen on ainoa pelastus.
pulssi tuskin enää edes tuntuu...Myöntäkää vaan, että täällä on niin kovin suruisaa ilman mua. Koleaa ja harmaata, sydämissä lyö melankolian kellot..
...ja nurkat tayttyvat hamahakkien seiteista ja kurkumapolypalleroisista...Myöntäkää vaan, että täällä on niin kovin suruisaa ilman mua. Koleaa ja harmaata, sydämissä lyö melankolian kellot..
..alaka unohda maissinperkeletta!!!jengi on vetäny soijjaa, rypsiä ja ee-koodeja niin että on suoranainen ihme että kukaan on enää edes hengissä
sorry, meinasin unohtaa..alaka unohda maissinperkeletta!!!