Kannatan lämpimästi tätä ehdotusta ja haluan itsekin olla paikalla kun kisun pakarat isketään tiskiinPitää kai korvata teille jotenkin tää poissaolo. Jos kylmäkatti näyttää pyllyn, niin eiks se olis ihan hyvä korvaus?
Kannatan lämpimästi tätä ehdotusta ja haluan itsekin olla paikalla kun kisun pakarat isketään tiskiinPitää kai korvata teille jotenkin tää poissaolo. Jos kylmäkatti näyttää pyllyn, niin eiks se olis ihan hyvä korvaus?
Pitää kai korvata teille jotenkin tää poissaolo. Jos kylmäkatti näyttää pyllyn, niin eiks se olis ihan hyvä korvaus?
onneksi mun ruokavalio koostuu lähinnä lihasta ja oluesta. pekoni on iso osa ruokavaliosta.jengi on vetäny soijjaa, rypsiä ja ee-koodeja niin että on suoranainen ihme että kukaan on enää edes hengissä
Senkin Juutas!!!! Sie..sie...kurja munienholskyttajavatkaaja jajajaja...thallallaat vaan sullekinKannatan lämpimästi tätä ehdotusta ja haluan itsekin olla paikalla kun kisun pakarat isketään tiskiin
onneksi mun ruokavalio koostuu lähinnä lihasta ja oluesta. pekoni on iso osa ruokavaliosta.
tää ois kai oikeus ja kohtuusPitää kai korvata teille jotenkin tää poissaolo. Jos kylmäkatti näyttää pyllyn, niin eiks se olis ihan hyvä korvaus?
Avemarioita monta!!Hyi kamala. Mä olen ajanut peitattua juurikkaansiementä suorakylvöllä vakoon.
Senkin Juutas!!!! Sie..sie...kurja munienholskyttajavatkaaja jajajaja...thallallaat vaan sullekin
kasvisruokaa täälläkin oli tänään. täytettyjä paprikoita. tosin juustoa oli paljon ja pekonia rutkasti päällä.Oisit taatusti tykännyt mun olutmarinoiduista paistetuista sipulirenkaista vaika ne vaan rehua ovatkin.
tää ois kai oikeus ja kohtuus
Mitä te teitte mun Majurille!!!???
En minä kenenkään munia hölskyttänyt tai vatkannut, mä vaan pidin Majuria paikoillaan kun Boobabe mätki ja Lunatic teippasi! *vastustustaa*
No olit mukana kuitenkin ja vallan paajehuna toimit! Nih kerta....
En minä kenenkään munia hölskyttänyt tai vatkannut, mä vaan pidin Majuria paikoillaan kun Boobabe mätki ja Lunatic teippasi! *vastustustaa*
No ni!! Herasithan sa!! Kantsii pikakelata nyt niita kameroita...mie tiian etta...sulla ei niita ainakaan taalla ole...mutta siis Elena ja Lunis ja Boobis perseilema...pyllistelemaan.M
M
Pah...boobabe alkoi mätkimään sitä...minä mitään ollut *mutinaajupinaa*No olit mukana kuitenkin ja vallan paajehuna toimit! Nih kerta....
..ei tanne nurkkaan mahu kun taalla on jo ne hiien peitotkin ja kaukonen ja....!!!...koeta nyt olla niitten kapalies kanssaki siina...ja et vie kaikkia peittojaaaaa.....Sitä
Ei me mitään...*piipittää ja juoksee jääkisun seläntaakse turvaan*
Aika hellanhelposti livahdit yllyttamaan ja mukaan intoposkipunaisena*nyokyttaa topakkana*...ja otit Luniksenkin mukaan hairahtumaan*kauhistelee*Pah...boobabe alkoi mätkimään sitä...minä mitään ollut *mutinaajupinaa*
Sopi sijaa antaa varsinkin meille kahdelle kun käytämme kerran rexonaa ja ilmeisesti (jos palstaan on luottaminen) myöskin kurkumaa *survoutuu väkisin kainaloon*..ei tanne nurkkaan mahu kun taalla on jo ne hiien peitotkin ja kaukonen ja....!!!...koeta nyt olla niitten kapalies kanssaki siina...ja et vie kaikkia peittojaaaaa.....
kovin ilkeitä olette olleet.Pah...boobabe alkoi mätkimään sitä...minä mitään ollut *mutinaajupinaa*
Musta tuntuu että Majuri hairahutti meidät kaikkiAika hellanhelposti livahdit yllyttamaan ja mukaan intoposkipunaisena*nyokyttaa topakkana*...ja otit Luniksenkin mukaan hairahtumaan*kauhistelee*
Etta avemariat sullekin vaan! Hmpfh (..toi on paheksumistani)