Majurin pitää opettaa sulle miten se asia toimiikovin ilkeitä olette olleet.
mitäs pitää tehä et saa samanlaisen rangaistuksen
Majurin pitää opettaa sulle miten se asia toimiikovin ilkeitä olette olleet.
Puhu vaan itestas...mie en ollut mukanamukanamukanamukan...en ollut*polkasee lattiaa*Musta tuntuu että Majuri hairahutti meidät kaikki
Majuri on viaton kuin hieho! Älä yritä syytellä.Musta tuntuu että Majuri hairahutti meidät kaikki
Majuri on viaton kuin hieho! Älä yritä syytellä.
Olit sä meidän ajatuksissa siinä mukana..en. Ollut. Mukana.
aa juu tookin tu miii??!!Olit sä meidän ajatuksissa siinä mukana
OMG poika! En olis uskonut että sää tykkäät tollasesta *nyt meni yöunet ja kauhee järkytys tuli*kovin ilkeitä olette olleet.
aa juu tookin tu miii??!!
Vaikka varsin viehattynyt olenkin jesariin ja ...siis, en kylla voi ymmartaa moista kohtuullisen hintavankin teipin tuhlaamista niin puis se minusta*mihin hittoon mie havitin sen kiillotusliinan....*
piiskaapiiskaapiiskaapiiskaapiisk.....eikaku taa...monestiMulla on itekeitettyä hamppuköyttä useamman kymmnen metriä eri pituisissa vyyhdeissä. Ja kumilla pinnoitettu bambupiiska.
Ratsupiiska kun unohtui jonnekin kun söpö typynen harhautti.
noillahan pysyy koko ketju kurissa ja nuhteessaMulla on itekeitettyä hamppuköyttä useamman kymmnen metriä eri pituisissa vyyhdeissä. Ja kumilla pinnoitettu bambupiiska.
Ratsupiiska kun unohtui jonnekin kun söpö typynen harhautti.
Mä ootan edelleen niitä pyllyjä
Juu. Mä kanssa, kun sotkeudun solmuihini.noillahan pysyy koko ketju kurissa ja nuhteessa
..ma mitn kaskyja vastaanotaJääkisu pylly tiskiin, heti!
Ei se mun pepusta elvyynny. Sulla on sellanen kardiopeppu. Hyväks sydämelle.
..sahan se oot lurjustellut muualla ja pakosalla ja karussa, niin koetas ite nyt pjerseilla siella ansaitusti kerta ketjukin mennyt ihan hautuumaalle ja lahestulkoon krutinkin jo korjannut kun pulssia hadistuskin tuntee ja taitaa jo koristakin...
..ma mitn kaskyja vastaanota
Sitapaitti. Ma oon ihan kiltisti komeillut lasnaolollani - turhankin paheksuttavan - monta kertaa joten lallaspyy vaan...
Manen puis kohtajustheti.
Ei se mun pepusta elvyynny. Sulla on sellanen kardiopeppu. Hyväks sydämelle.
Eikun siellä on biiberi, näkeehän sen nyt tuosta tekstistäJaetaankos tuolla ilmaisia ämpäreitä?
Kun nuin paljon immeisiä jonossa