Danny vanhenee, naiset ei!
Mää tierän tuon tunteen . Ja kun oikein miettii, ei edes tiedä mikä toisessa kiinnostaa ja kiehtoo, kun oikeestaan se ei ole edes mun tyyppiä. Silti vetää puoleensa .Tiedättekö sen tunteen kun joku ihminen kiehtoo ja kiinnostaa mutta sit kuitenkaan et uskalla tehä asialle mitään etkä edes sais tehdä tai saisit mutta oot kieltäny ittees....tässähän sekoo ihan täysin
meinaaks pokaa jonku varatun?Tiedättekö sen tunteen kun joku ihminen kiehtoo ja kiinnostaa mutta sit kuitenkaan et uskalla tehä asialle mitään etkä edes sais tehdä tai saisit mutta oot kieltäny ittees....tässähän sekoo ihan täysin
No en meinaa pokata varattua.meinaaks pokaa jonku varatun?
ei välttis kannata
Just näin!Mää tierän tuon tunteen . Ja kun oikein miettii, ei edes tiedä mikä toisessa kiinnostaa ja kiehtoo, kun oikeestaan se ei ole edes mun tyyppiä. Silti vetää puoleensa .
Mua se tinku havittelee.meinaaks pokaa jonku varatun?
ei välttis kannata
Samassa veneessä täs asiassa .Just näin!
Mua se tinku havittelee.
T. Didi harmaantuneena
*rouheella aanella*
Mää juu ripsauttelen ihan Santa Marian maustepurkista yleensä...no eiko se jauheta siita juurimukulasta vai taasko ma tipahdin opetuksen kartalta
Taalla oli tovi sitten niin maan peijakkaanmaiset overikarkkisokeriE-variainevitamiinikikatushepulikohtaukset, etta...voipi olla ettei ens viikonloppuna olekaan...
Kurkumaviikonloppua meinasin....
...niinko se on jo sinne valmiiksi murusteltu ja jauhettu ja paristelty siita juurimukulantekeleestaMää juu ripsauttelen ihan Santa Marian maustepurkista yleensä.
Ööö. siis EN tiedä. Ellei kiellolle oo järkevää perustetta. Niino että se vaikka on eksän veli tai parhaan ystävän mies.Tiedättekö sen tunteen kun joku ihminen kiehtoo ja kiinnostaa mutta sit kuitenkaan et uskalla tehä asialle mitään etkä edes sais tehdä tai saisit mutta oot kieltäny ittees....tässähän sekoo ihan täysin
''mmmmh my ding ding dong'' *mörisee**rouheella aanella*
Ouuh...you touch my thalalaa....!!
''mmmmh my ding ding dong'' *mörisee*