Kuka antoi alapeukun?? *kipittää katsomaan mitä on tullut tehtyä jos vaikka teki jotain vahingossa..**ufopääkkönen*
*alaleuka väpättää*
..alapeukku..!!!???!!!
Miksi, oi miksi????
Mänen puis. Illanjatkoja kaikille.
??*ufopääkkönen*
*alaleuka väpättää*
..alapeukku..!!!???!!!
Miksi, oi miksi????
Kuka,miks ?*ufopääkkönen*
*alaleuka väpättää*
..alapeukku..!!!???!!!
Miksi, oi miksi????
Niin puhumattakaan että missä ja milloin...Kuka,miks ?
..miten musta tuntuu nyt ihan pikkiriikkisesti siltä että meillä ei ole jatkossa karkkipäiviä vaan siirrymme jyrsimään kurkuman juurimukuloita...
( ...oikeesti ei kyllä naurata vaikka naurattaakin, nää on ihan hervottomassa kunnossa eikä tasan tarkkaan niin ollenkaan väsyneitä..."..me valvotaan ainakin huomiseeeeen!!!"...jepjep)
Miten niin onneksi?Mulla ei nykysin oo kyllä mitään sanottavaa täällä(teijän onneks)...onkohan oma ketjutaival tullu tiensä päähän...loppunu sanottavat asiat
Miten ni meijän onneksi ? Höh. No oon miekin välillä ollu vähän aikaan poissa,mut aina tuun uuvestaan palstailemaan ja hölisemään joutaviaMulla ei nykysin oo kyllä mitään sanottavaa täällä(teijän onneks)...onkohan oma ketjutaival tullu tiensä päähän...loppunu sanottavat asiat
kaikkihan täällä on ihan kuutamollaMää en oikeen saa hypättyä näihin juttuihin mukaan. Oon vaan ihan kuutamolla
Se o kuule parempi, että teet niikuin minäkin ja viskaat aivot narikkaan tullessas palstalleMää en oikeen saa hypättyä näihin juttuihin mukaan. Oon vaan ihan kuutamolla
Ollaan sit yhessä kuutamollaMää en oikeen saa hypättyä näihin juttuihin mukaan. Oon vaan ihan kuutamolla
..no eiko se jauheta siita juurimukulasta vai taasko ma tipahdin opetuksen kartalta
Meillä on miehen kanssa sopimus, ettei kumpikaan ota työpäivän päälle olutta ennen kuin toinenkin oo kotona. Mä siis tänään, työpäivän päälle, kiskaisin lasillisen vettä mihin olin sekoittanut kurkumaa. Kun sattui ihan pirusti jokaikiseen paikkaan.
Helpotti, mut onneksi mieskin tuli alle puolessa tunnissa.
Yes, Ma'am*lahti joramaan ja antamaan lantiolla lisapotkua iskulyonnille*Nyt tyttö lantiot liikkeelle