The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltoja!

Mä luovutin. Kun kerran ei suomalaista hirveä oo niin pannulla pullerot eestiläisestä hirvi-possusta. Lisänä muussia, soossia, olutlirauksella marinoituja paistettuja sipularenkuloita ja puolukkahilloa.

Ruokajuoman voinee päätellä marinoinnista?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Kuka,miks ? :eek::confused:
Niin puhumattakaan että missä ja milloin...

Naiset eiköhän oteta taas lihakset ja teipit esille ja lähetä hommiin *miettii samalla hikipäässä ettei vaan ole itse vahingossa laittanut kuitenkii alapeukkua* On tullut alapeukutettua epekiä viimeaikoina niin usein, että on voinut vahinko käydä :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
..miten musta tuntuu nyt ihan pikkiriikkisesti siltä että meillä ei ole jatkossa karkkipäiviä vaan siirrymme jyrsimään kurkuman juurimukuloita:cautious:...

( :D...oikeesti ei kyllä naurata vaikka naurattaakin, nää on ihan hervottomassa kunnossa eikä tasan tarkkaan niin ollenkaan väsyneitä..."..me valvotaan ainakin huomiseeeeen!!!"...jepjep:D)

o_O

Meillä on miehen kanssa sopimus, ettei kumpikaan ota työpäivän päälle olutta ennen kuin toinenkin oo kotona. Mä siis tänään, työpäivän päälle, kiskaisin lasillisen vettä mihin olin sekoittanut kurkumaa. Kun sattui ihan pirusti jokaikiseen paikkaan.

Helpotti, mut onneksi mieskin tuli alle puolessa tunnissa.
 
:sneaky:

..panokset vain kovenee...



..kerta miun siveellista hilavitkutinta ei tanne hyvaksytty*sniif*, niin koko sekalainen seurakunta saa sitten viilasta p i s t e i t a paikoilleen:cautious:


Ja. Mie aattelin olla tanaan ihan natistikiltisti. Eilen illalla ja yon aikaan lipsahteli ehken liiaksi luukuttamisen puolelle...:barefoot:...niin koskapa miut ajettiin koneelle, niin:sneaky:


..tasta se alkaa(y):whistle::D
 
o_O

Meillä on miehen kanssa sopimus, ettei kumpikaan ota työpäivän päälle olutta ennen kuin toinenkin oo kotona. Mä siis tänään, työpäivän päälle, kiskaisin lasillisen vettä mihin olin sekoittanut kurkumaa. Kun sattui ihan pirusti jokaikiseen paikkaan.

Helpotti, mut onneksi mieskin tuli alle puolessa tunnissa.
..no eiko se jauheta siita juurimukulasta vai taasko ma tipahdin opetuksen kartalta:cautious::unsure:

Taalla oli tovi sitten niin maan peijakkaanmaiset overikarkkisokeriE-variainevitamiinikikatushepulikohtaukset, etta...voipi olla ettei ens viikonloppuna olekaan...:D
Kurkumaviikonloppua meinasin....:alien::D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä