Tai käpälälautaan?menisköhän se kettu jalkanaruun...
Tai käpälälautaan?menisköhän se kettu jalkanaruun...
se mahtas olla näin sulan maan aikana varmempiTai käpälälautaan?
Porukka katos...Hei, epek!
Tämän linkin jälkeen alkoi tapahtua kummia:
http://echoebooks.com/component/content/frontpage
onkos tuttua?
Muistatko sie Pekka Reinikaista? Mulla on sen kirjoittama kirja Lintuinfluenssa. Voiko sun mielestä sairas lintu lentää pitkiä matkoja? Evirallahan on kotikanoille omat säädokset sen perusteella... KIrjastosta varmaan löytyy se kirja, mut voihan ne jakaa sitä vaikka neuvolassa, en tiedäse mahtas olla näin sulan maan aikana varmempi
Mää oon nyt kolmatta viikkoa pää ylöspäin, tuntuu vähän hassulta olla lomalla SuomessaOnko Mythago vieläkin pää alaspäin?
OKMää oon nyt kolmatta viikkoa pää ylöspäin, tuntuu vähän hassulta olla lomalla Suomessa
Tänään ohjelmassa mustaviinimarjojen poimintaa ja onkimista. Oon saanu paljon ahvenia viime päivinä
Samat kuviot meillä, paitsi et marjat ovat jo purkeissaMää oon nyt kolmatta viikkoa pää ylöspäin, tuntuu vähän hassulta olla lomalla Suomessa
Tänään ohjelmassa mustaviinimarjojen poimintaa ja onkimista. Oon saanu paljon ahvenia viime päivinä
http://areena.yle.fi/1-3402138No kyl! Karjuntarääkäisyjä ne olivat. Ja takuuvarmasti kettu ellei oo hirviöitä naapurimetsään muuttanut.
Tästä kannattaa aloittaa ennen kuin teet mitään, missään, koskaan, ikinä:Hyvä luoja, että voi ihmislapsi tuntea ittenstä tyhmäksi. Uudella koululla on miljoona eri nettisivustoa mitä käytetään. Mun piti käyttää viittä eri sivua, että löysin lukujärjestyksen mistä selvisi opettajan nimi, että saatoin laittaa sähköpostia ja kysyä miten nää ekojen viikkojen hommat menee, kun en pääse ennen syyskuun alkua osallistumaan mihinkään.
Oon ihan pelkän tämmösenkin tietokonekäyttäytymisen kanssa ihan käsi, saati sitten, että kohta pitäis alkaa opettelemaan jotain erilaisia kirjoitus-, kuvanmuokkaus- ja taitto-ohjelmia. Musta niin ei tuu journalistia tällä menolla
Mut päivän positiivinen: saatiin tarhapaikka 3,5 km päästä tulevasta kodista, bussilla pääsee melkein ovelta ovelle, tarhan vieressä pysäkki, mistä pääsen yhdellä kulkineella suoraan koululle. Praise the lord.
---eihän ne tiedä, mikä sokka onhuomenta perwåiluperjantaihin
nyt sokka irti