The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mää oon nyt kolmatta viikkoa pää ylöspäin, tuntuu vähän hassulta olla lomalla Suomessa :D
Tänään ohjelmassa mustaviinimarjojen poimintaa ja onkimista. Oon saanu paljon ahvenia viime päivinä (y)
Samat kuviot meillä, paitsi et marjat ovat jo purkeissa:)
Hassua, että eilen katsottiin just sellaista ikivanhaa koulukartastoa, jättisuurta, ennen kuin valokuvia on kouluissa käytettykään ja siinä oli piirretty ihmiset nurinpäin eri puolille palloa:giggle: - äiti antoi sellaisen mulle, kun tiesi, etten sitä kuitenkaan hukkaa myöhemminkään(y)
http://yle.fi/uutiset/talvitulva_koituu_kastemadon_kohtaloksi__pelasta_pakastuva_liero_amparilla/8679544
Et ehkä ole lukenut tuota uutista vielä?
Onkiessa on aikaa miettiä elämän peruskysymyksiä:cool:

• Tykkää
Reactions: Mythago
Hyvä luoja, että voi ihmislapsi tuntea ittenstä tyhmäksi. Uudella koululla on miljoona eri nettisivustoa mitä käytetään. Mun piti käyttää viittä eri sivua, että löysin lukujärjestyksen mistä selvisi opettajan nimi, että saatoin laittaa sähköpostia ja kysyä miten nää ekojen viikkojen hommat menee, kun en pääse ennen syyskuun alkua osallistumaan mihinkään.

Oon ihan pelkän tämmösenkin tietokonekäyttäytymisen kanssa ihan käsi, saati sitten, että kohta pitäis alkaa opettelemaan jotain erilaisia kirjoitus-, kuvanmuokkaus- ja taitto-ohjelmia. Musta niin ei tuu journalistia tällä menolla :cry::cry:

Mut päivän positiivinen: saatiin tarhapaikka 3,5 km päästä tulevasta kodista, bussilla pääsee melkein ovelta ovelle, tarhan vieressä pysäkki, mistä pääsen yhdellä kulkineella suoraan koululle. Praise the lord.

vierailija
Hyvä luoja, että voi ihmislapsi tuntea ittenstä tyhmäksi. Uudella koululla on miljoona eri nettisivustoa mitä käytetään. Mun piti käyttää viittä eri sivua, että löysin lukujärjestyksen mistä selvisi opettajan nimi, että saatoin laittaa sähköpostia ja kysyä miten nää ekojen viikkojen hommat menee, kun en pääse ennen syyskuun alkua osallistumaan mihinkään.

Oon ihan pelkän tämmösenkin tietokonekäyttäytymisen kanssa ihan käsi, saati sitten, että kohta pitäis alkaa opettelemaan jotain erilaisia kirjoitus-, kuvanmuokkaus- ja taitto-ohjelmia. Musta niin ei tuu journalistia tällä menolla :cry::cry:

Mut päivän positiivinen: saatiin tarhapaikka 3,5 km päästä tulevasta kodista, bussilla pääsee melkein ovelta ovelle, tarhan vieressä pysäkki, mistä pääsen yhdellä kulkineella suoraan koululle. Praise the lord.
Tästä kannattaa aloittaa ennen kuin teet mitään, missään, koskaan, ikinä:
http://pjarvinen.blogspot.fi/2012/06/varo-lapparin-web-kameraa.html

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä