vierailija
kas, kaiutin on saanu munaa
jooMikä boogi??!!
Messevää, muikeen maistuvaista maanantaita sulle ! Mä sitten niin tykkään maanantaipäivistä <3...ja koska mulla on nyt paheksuttavan hyperryttävän hyvänhöperöllinen olotilanen, tiiätkö - semmonen että suupielet nousee väkisinkin kohti korvia, hymyilyttää ja naurattaa ja koko ajan, että hemmettiläinen...jotenkinhan tässä on tasaannuttava
Ja taas tuli todistetuksi että mun pjärse on huono, turnajaiskestävyys ihan miinusmerkkinen eli - kippee on *äksäilee olkkarin lattialla jalat kattoa kohti*
Sitten kun oon se lottovoittaja - hirween hyvät tsäänssit ottaen huomioon etten lottoa - niin mä hommaan ekana sen kokovartalohierojan
Mutta hei...jatketaan olemisia sujuvasti ...olihan sullakin hjuva päivä ?
Säkö olit käyny tänään lääkärisetätätiä moikkaamassa? Kaikki hyvin ?
Joo, täti oli ja kaikki ok, lääkitystä vähän kevennettiinSäkö olit käyny tänään lääkärisetätätiä moikkaamassa? Kaikki hyvin ?
No mutta aivan huippua!! Tohonhan tähdättiinkin eli saadaan mömmömäärää pienemmäksi, hyvä sinä !Joo, täti oli ja kaikki ok, lääkitystä vähän kevennettiin
Kuva tai ei uskota!Ja taas tuli todistetuksi että mun pjärse on huono,
Tää mikkään uskon asia ole, vaan ihan kylmänkipeetä faktaa...Kuva tai ei uskota!
No mulla oikea silmä on jo käytännössä sokea niin ei tuo enää haittaa.Tää mikkään uskon asia ole, vaan ihan kylmänkipeetä faktaa...
Ja - koska hilavitkutin, niin nöy cän duu eli belfietä ei tyrkkää, joku roti tossa suin päin surmanloukkuun ja näkökyvyn menetyksen kerjäämisessä
Jos nyt kuitenkin pidettäs siinäkin pikkasesti näkökykyä tallella ja vasenta säästeltäs huolellaNo mulla oikea silmä on jo käytännössä sokea niin ei tuo enää haittaa.
Ethän sä sitten ole pätevä arvioimaanNo mulla oikea silmä on jo käytännössä sokea niin ei tuo enää haittaa.
Nyt on lähes pakko pyöräyttää tattirisotto. Jotenkin iski semmonen mieliteko
MyytinmurtajatpasIltaa/päivää ja hyvää viikonalkua.
Kahvi& emmerdaleaika
Eipäs ku emmerdaleMyytinmurtajatpas
Emmerdalepas.Myytinmurtajatpas