The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mikä boogi??!! :D (y)

Messevää, muikeen maistuvaista maanantaita sulle :)! Mä sitten niin tykkään maanantaipäivistä <3...ja koska mulla on nyt paheksuttavan hyperryttävän hyvänhöperöllinen olotilanen, tiiätkö - semmonen että suupielet nousee väkisinkin kohti korvia, hymyilyttää ja naurattaa ja koko ajan, että hemmettiläinen...jotenkinhan tässä on tasaannuttava:barefoot:

Ja taas tuli todistetuksi että mun pjärse on huono, turnajaiskestävyys ihan miinusmerkkinen eli - kippee on :cry:*äksäilee olkkarin lattialla jalat kattoa kohti*

Sitten kun oon se lottovoittaja - hirween hyvät tsäänssit ottaen huomioon etten lottoa :D - niin mä hommaan ekana sen kokovartalohierojan :)

Mutta hei...jatketaan olemisia sujuvasti :)...olihan sullakin hjuva päivä :)?

Mikä boogi??!! :D (y)

Messevää, muikeen maistuvaista maanantaita sulle :)! Mä sitten niin tykkään maanantaipäivistä <3...ja koska mulla on nyt paheksuttavan hyperryttävän hyvänhöperöllinen olotilanen, tiiätkö - semmonen että suupielet nousee väkisinkin kohti korvia, hymyilyttää ja naurattaa ja koko ajan, että hemmettiläinen...jotenkinhan tässä on tasaannuttava:barefoot:

Ja taas tuli todistetuksi että mun pjärse on huono, turnajaiskestävyys ihan miinusmerkkinen eli - kippee on :cry:*äksäilee olkkarin lattialla jalat kattoa kohti*

Sitten kun oon se lottovoittaja - hirween hyvät tsäänssit ottaen huomioon etten lottoa :D - niin mä hommaan ekana sen kokovartalohierojan :)

Mutta hei...jatketaan olemisia sujuvasti :)...olihan sullakin hjuva päivä :)?
joo

No mulla oikea silmä on jo käytännössä sokea niin ei tuo enää haittaa.
Jos nyt kuitenkin pidettäs siinäkin pikkasesti näkökykyä tallella ja vasenta säästeltäs huolella :)

Mutta usko nyt vaan mua, mä sitä kannankin ja nyt sen kanssa tuskailenkin, että huono on (n).

Siitäkin huolimatta nyt keittiöön, muuten mä olen kohta ruokalajina*ufopääkkönen**yööööks*

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä