ei edes kiinnosta.
ei edes kiinnosta.
Siihen aikaan ei töllöttimestä tule muutakaan, niin jos on valveilla niin mikäs sitä on seuratessa?ainoo mitä noist ölympialaisist voi kattoo.Mut turhan myöhään tulee.
Voi sen sit kattoo mut tuskin oon hereillä.Siihen aikaan ei töllöttimestä tule muutakaan, niin jos on valveilla niin mikäs sitä on seuratessa?
mikäs kopio siellä mulkoilee.
Niin kun et ottanut päivätorkkuja.Voi sen sit kattoo mut tuskin oon hereillä.
Nii,i ja nyt torkun tässä puoli nukuksissa.Niin kun et ottanut päivätorkkuja.
mee nukkumaan ja laita kello pirisemään niin näät kepinnakkuukisatNii,i ja nyt torkun tässä puoli nukuksissa.
No jos sinä kepinlennätystä tahdot nähdä, niin vielä kerkiät ottamaan hyvät unet.Nii,i ja nyt torkun tässä puoli nukuksissa.
Mää luulen että joo meen nyt nukkuu mut en laita kelloo pirisee.Jos valvon niin ei tuu mitskuu mut jos nukun niin sit tulee.mee nukkumaan ja laita kello pirisemään niin näät kepinnakkuukisat
Echohan siinämikäs kopio siellä mulkoilee.
siinä sulle linkki mistä voit tutkia vaivaasi.Echohan siinä
Ihan kuin päätöntä risoisi Paulan kirjoitukset.siinä sulle linkki mistä voit tutkia vaivaasi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Vainoharhaisuus
mistä sä tuon "ihan" repäsit.Ihan kuin päätöntä risoisi Paulan kirjoitukset.
ihan sama kun tajuat vaan ite pysyä pois.Miksi tuon laitoit?
En ole seurannut teidän keskustelua, mutta tästä voitte jatkaa kumpikin.
Täytyy selventää vähän nyt, että Echolla on vierailijakaveri silloin, kun olen pois - etkö ole huomannut? Olen ollut koko illan pihalla, joten en tiedä, msitä olette jutelleet. Mutta mulla kiinnostaa, tiedätkö päätön, mikä on p ä i v ä m i e s ?ihan sama kun tajuat vaan ite pysyä pois.
se on jo tullu selväks että mun avatarkuva alkaa jo kuumottaan sua. mutta yritä nyt edes. vaikket kokonaista lausetta pysty ymmärtämään.Täytyy selventää vähän nyt, että Echolla on vierailijakaveri silloin, kun olen pois - etkö ole huomannut? Olen ollut koko illan pihalla, joten en tiedä, msitä olette jutelleet. Mutta mulla kiinnostaa, tiedätkö päätön, mikä on p ä i v ä m i e s ?
Sitä ei kai olisi saanut tuoda esille jonku mielestä? Kaikki suomalaiset tuntee sen lehden
Ja toinen asia olis hyvä kuulla, mitä mieltä olette tästä huomiosta Raamatussa.
Joo, se oli kyllä ihan turha sana tässä yhteydessä.mistä sä tuon "ihan" repäsit.
Miksi tuon laitoit?
En ole seurannut teidän keskustelua, mutta tästä voitte jatkaa kumpikin.
Get a room!ihan sama kun tajuat vaan ite pysyä pois.
Hei, epek!Get a room!
Siis mitä? Kuumottamaan? Esitin sulle kysymyksen lehdestä Päivämies - et siis tunne sitä?se on jo tullu selväks että mun avatarkuva alkaa jo kuumottaan sua. mutta yritä nyt edes. vaikket kokonaista lausetta pysty ymmärtämään.