The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
ihan sama kun tajuat vaan ite pysyä pois.
Täytyy selventää vähän nyt, että Echolla on vierailijakaveri silloin, kun olen pois - etkö ole huomannut? Olen ollut koko illan pihalla, joten en tiedä, msitä olette jutelleet. Mutta mulla kiinnostaa, tiedätkö päätön, mikä on p ä i v ä m i e s ?
Sitä ei kai olisi saanut tuoda esille jonku mielestä? Kaikki suomalaiset tuntee sen lehden:)
Ja toinen asia olis hyvä kuulla, mitä mieltä olette tästä huomiosta Raamatussa.

Täytyy selventää vähän nyt, että Echolla on vierailijakaveri silloin, kun olen pois - etkö ole huomannut? Olen ollut koko illan pihalla, joten en tiedä, msitä olette jutelleet. Mutta mulla kiinnostaa, tiedätkö päätön, mikä on p ä i v ä m i e s ?
Sitä ei kai olisi saanut tuoda esille jonku mielestä? Kaikki suomalaiset tuntee sen lehden:)
Ja toinen asia olis hyvä kuulla, mitä mieltä olette tästä huomiosta Raamatussa.
se on jo tullu selväks että mun avatarkuva alkaa jo kuumottaan sua. mutta yritä nyt edes. vaikket kokonaista lausetta pysty ymmärtämään.

vierailija
se on jo tullu selväks että mun avatarkuva alkaa jo kuumottaan sua. mutta yritä nyt edes. vaikket kokonaista lausetta pysty ymmärtämään.
Siis mitä? Kuumottamaan? Esitin sulle kysymyksen lehdestä Päivämies - et siis tunne sitä?
Sun täytyisi ottaa selvää perusasioista... Ihn vain sun itsesi takia. Mikä sun avattaressa on kuumottavaa - sun omasta mielestäsi?

Tällaisen ketjun echo teki mulle ja lisäsin sinne jännän ohjelman linkin... Olisko se sille ollut liikaa, kun uros synnyttää? ---Merihevonen siis:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä