The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa ketjuun :)
Iltakahvin ja patukan(suklaa) aika :coffee:

Eilen eka työpäivä loman jälkeen ja heti huonoja uutisia :(
Hrr alkaa tulemaan viileää juoda kahvit ulkona
 
..korvissa soi säkkijärven polkka ja poskipäät punoittavat:barefoot:..täällä - siis meillä :D - ei vielä oo mua ehditty kehumaan mittavammin tästä päivästä, joten se joikaaminen tullee täältä:cautious:...

Oli mitä oli ni en ollu siellä päinkään:)

Ai ni, päivää sullekin :)
 
Mun työmatka riippuu kulkuvälineestä ja ajankohdasta. Aamuseiskalta kikserillä 25min, iltapäivällä ruuhka-aikaan bussilla 1h10min. Työpaikalta on bussille vartin kävely tai ratikkamatka
 
Onneksi mun pitää kävellä töihin,niin on pakko pysyä hereillä :D ei voi nukahtaa vahingossa.
Tai no vois bussilla mennä,mut en yleensä mene.
 
Kyllä mä luulen että tuolla osoitteella se löytää suoraan perille (y)
Sanotaanko näin, että ammatikseen keikkailevia runpaleja on rajattu määrä. Olet pari kertaa erehtynyt kertomaan miehesi olevan keikalla. Joten ei tartte olla Sherlok Holmes päättelemään kuka sinä olet. Tai siis kenen vaimo sinä olet.

Mut mä olen niin kiltti, että mä en ryhdy salapollarihommiin.
Kenenkään henkilöllisyys ei kuulu mulle.
Olis erittäin epäherrasmiesmäistä lähteä tonkimaan kenenkään nimeä osoitteesta puhumattakaan. Vaikka se olis päivänselvä.

Mutta jos tuon kirjan synttärilahjaksi tahdot, niin laitat osoitteen mihin sen toimitan. Tapoihini ei kuulu häiriköidä edes sinkkunaisia.
 
Moi.

Vähän meinas mennen tullen nukahtaa rattiin tänää:unsure:
No ihan kamalaa :(...se kun ei tartte paljoa niin ollaan mettähallituksen puolella..

Kuules nyt. Kylmästi haltuun uniajat. Kerran pitää aikasin nousta aamulla ylös, niin sitten meet ajoissa nukkumaan. Omalla hengellä ei leikitä ( eikä toistenkaan).

(ja mulla ei ole nuttura kirreellä, ei se edes pysy, vaan ihan on levällään eli kaikella ystävyydellä sanoin :) )
 
No ihan kamalaa :(...se kun ei tartte paljoa niin ollaan mettähallituksen puolella..

Kuules nyt. Kylmästi haltuun uniajat. Kerran pitää aikasin nousta aamulla ylös, niin sitten meet ajoissa nukkumaan. Omalla hengellä ei leikitä ( eikä toistenkaan).

(ja mulla ei ole nuttura kirreellä, ei se edes pysy, vaan ihan on levällään eli kaikella ystävyydellä sanoin :) )
No siksipä olenkin niitä asuntoja kattonu tosta puolesta välistä,se pätkän nyt just ja just jaksaa. Kun ei ne uniajat auta vaikka menis miten aikasin kun sitä unta ei riitä tarpeeks.En mä voi mennä ysiltä nukkumaan kun ei sillon tuu uni. Mä oon niin monta vuotta ajanu tota ja tätä väsyy pari vuotta niin tiedän jo ettei ne ajoissa menemiset nukkumaan auta yhtään,ihan yhtä tuskallista se ajaminen on siltikin.
 
Onpa muuten jalotofu hyvää :p mun käsitys tofusta on muuttunut täysin. Aiemmin maistamani ei oo ollu nuin hyvää.
 
No siksipä olenkin niitä asuntoja kattonu tosta puolesta välistä,se pätkän nyt just ja just jaksaa. Kun ei ne uniajat auta vaikka menis miten aikasin kun sitä unta ei riitä tarpeeks.En mä voi mennä ysiltä nukkumaan kun ei sillon tuu uni. Mä oon niin monta vuotta ajanu tota ja tätä väsyy pari vuotta niin tiedän jo ettei ne ajoissa menemiset nukkumaan auta yhtään,ihan yhtä tuskallista se ajaminen on siltikin.
Toivottavasti löytyy kiva kämppä
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Sanotaanko näin, että ammatikseen keikkailevia runpaleja on rajattu määrä. Olet pari kertaa erehtynyt kertomaan miehesi olevan keikalla. Joten ei tartte olla Sherlok Holmes päättelemään kuka sinä olet. Tai siis kenen vaimo sinä olet.

Mut mä olen niin kiltti, että mä en ryhdy salapollarihommiin.
Kenenkään henkilöllisyys ei kuulu mulle.
Olis erittäin epäherrasmiesmäistä lähteä tonkimaan kenenkään nimeä osoitteesta puhumattakaan. Vaikka se olis päivänselvä.

Mutta jos tuon kirjan synttärilahjaksi tahdot, niin laitat osoitteen mihin sen toimitan. Tapoihini ei kuulu häiriköidä edes sinkkunaisia.
:cautious: Monet miehet käy keikalla. Tiedät varmaan, että noissa hommissa keikkamatka voi olla myös roudausta, valo- tai äänihommia tai jonkun muun instrumentin soittoa.

Väittäisin että et selvitä edes halutessasi kuka mä olen. Eikä tää ole haaste

Kiitos, kaunis ajatus mutta aioin unohtaa koko vanhenemispäivän
 
Iltoi!

Ja työmatka. Tänä kesänä pääsääntöisesti silleen, että jos herää viideltä, ehtii seiskaksi duuniin. jos herää kuudelta, ehtii työmaalle joskus puoli ysiltä. Ja vessassakäyntiin ja kahvin mukaan kaappaukseen on aikaa vajaa vartti ja sit on jo mentävä.

Perseestä Nih. :unsure:
 
Tiiättekö kuinka monta päivää on ihantasanjust nyt koulun alkuun?
Mä tiiän - "..äitiiii!! Enää kymmenen päivää!! Siis k y m m e n e n!! "

Eikä meillä mitään jännitetä...vaan superjännitetään:cautious::D..toi yksi kun pulisee asiasta niin sitä enemmän se tarttuu. Muhunkin:barefoot:

.."..entä jos mä en enää muista kuka mun ope oli? Tai jos multa kaatuu ruokalassa maitolasi? Entäs jos en osaa mitään? Tai...mitä jos muakin kiusataan siellä eikä mun veljet kuulekaan mua kun mä huudan apua?..."

Voi meitä polosia...en mäkään osaa mitään. En voi jännityskihitykselle mitään, koska se vähän niinkuin kuuluu asiaan. Monelle asialle en voi mitään...ainoastaan toivoa ja uskoa ja luottaa siihen että päivän päätteeksi mun syli kelpaa ja että mun korville voidaan kertoa asioita...ja että mun sydämestä löytyis se viisaus kannatella. Rakkauttani ei tarvitse etsiä.
 
Omalla hengellä ei leikitä ( eikä toistenkaan).
Ei. Koskaan.

Mutta noin muutoin sinun on ihan turha pelätä, että tinkuliini vetäis herneitä nenuun mistään mitä sinä kirjoitat. Tai kukaan muukaan. Sinä yksinkertaisesti et osaa kirjoittaa edes lähellä hernepurkkia.

Mulle taas on maksettu palkkaa siitä, että olen maailman vittumaisin tyyppi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä