The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Löylynhenki lähetti lässynlää- terveiset :)

Olikin muuten ihana päivä kelillisesti - aurinkoa eli lämmintä. Poutapilviä ja tummiakin eli hiukan sadetta niskaan - taivaallista, oikeesti, nyt oli ihan oikea kesäsade :) - ja just hiukan ennen päivän loppua se herkeskin tuulemaan kunnolla. Aurinko paistoi edelleen mutta se tuuli...leikkisä, välillä kieppui ja pyöri villinä, sitten laantui ja taas uudestaan navakammin.. Mä pystyin niin helposti näkemään silmissäni upeat vaahtopäät:)...

Huomiseksi samanlaista, Pekka Pouta, kiitos :)
 
Ei. Koskaan.

Mutta noin muutoin sinun on ihan turha pelätä, että tinkuliini vetäis herneitä nenuun mistään mitä sinä kirjoitat. Tai kukaan muukaan. Sinä yksinkertaisesti et osaa kirjoittaa edes lähellä hernepurkkia.

Mulle taas on maksettu palkkaa siitä, että olen maailman vittumaisin tyyppi.
..ööö:cautious:...mistä sie tiiät missä mä kirjotan saati säilytän hernepurkkeja:unsure:*lähden hakemaan tähän kohtaan hernepussin seuralaisekseni*

Ja..ihan tasan tarkkaan tiiän että ei todellakaan kaikki tykkää musta saati tavastani hölistä eli niitä herneitä ja ällöärsytystä on taatusti liikenteessä. Mutta tiiätkö mitä - mä en voi toisen tulkinnoille mitään. Jokainen täällä pölisee omalla tavallaan ja myös tulkitsee toisia...ja jos on esimes vituralleen mennyt päivä takana, niin sehän värittää kaikkea...

Eli upsiesdaisies vaan ja päivänkakkaroita :D...sammakoita unohtamatta (y)

(..tänäänkin bongasin niitä - yhden ison loikkijan, mokoma se osas nyt säikäyttää :D, ja niitä pieniä sammakonpoikasia :) )
 
:eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Ootteko tuttuja?
Jos oltais, niin mä olisin istunut teillä rillaamassa.

Soittopiirit täs maassa on niin pienet, että jokseenkin jokainen on mun entisen bändikaverini entinen bändikaveri.
Kukaan täällä ei soita runpuja tai haitaria ettenkö tunnistaisi kuka vetää. Kitaristeja on liikaa. Kiipparisteja ei myöskään tunnista saundista.

Mut noin muutoin Olavi Virta on aikas helppoa erottaa Reijo Taipalesta.
 
Jos oltais, niin mä olisin istunut teillä rillaamassa.

Soittopiirit täs maassa on niin pienet, että jokseenkin jokainen on mun entisen bändikaverini entinen bändikaveri.
Kukaan täällä ei soita runpuja tai haitaria ettenkö tunnistaisi kuka vetää. Kitaristeja on liikaa. Kiipparisteja ei myöskään tunnista saundista.

Mut noin muutoin Olavi Virta on aikas helppoa erottaa Reijo Taipalesta.
Sä oisit varmasti mukavaa grillausseuraa.

Minä en tunnista ees tuota omaani saundista. Perkeleellistä pauketta on se sitten kuka hyvänsä.
 
Jos oltais, niin mä olisin istunut teillä rillaamassa.

Soittopiirit täs maassa on niin pienet, että jokseenkin jokainen on mun entisen bändikaverini entinen bändikaveri.
Kukaan täällä ei soita runpuja tai haitaria ettenkö tunnistaisi kuka vetää. Kitaristeja on liikaa. Kiipparisteja ei myöskään tunnista saundista.

Mut noin muutoin Olavi Virta on aikas helppoa erottaa Reijo Taipalesta.
Mahtaaks nyt ihan noinkaan olla?

Tiiäkkö, ketkä soittivat Twiligt guardians bändissä? Tai ketkä soittavat yhä Kauhiassa äijässsä? Tai kuka suomen voitokas oli Boulderin solisti?

Suomessa on bändejä monenmoisia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä