mites sit kerettäis aamulla ajoissa hallilleEiks työnanataja maksa mitään majoitusta pitkien matkojen keikoissa?
kyl noi alta 20 tunnin työt tehään pötköön.
mites sit kerettäis aamulla ajoissa hallilleEiks työnanataja maksa mitään majoitusta pitkien matkojen keikoissa?
Miten niin en selvitä?Monet miehet käy keikalla. Tiedät varmaan, että noissa hommissa keikkamatka voi olla myös roudausta, valo- tai äänihommia tai jonkun muun instrumentin soittoa.
Väittäisin että et selvitä edes halutessasi kuka mä olen. Eikä tää ole haaste
nii no joo,tiiänhän mää kokemuksesta. mut jos työ ei tuu valmiiks niin eikö sillonkaan ettei tarvis kotii lähtee ajelee?mites sit kerettäis aamulla ajoissa hallille
kyl noi alta 20 tunnin työt tehään pötköön.
Miten niin en selvitä?
Mä tiedän jo. Olen tiennyt jo kauan. Souwhat?
työt tehään valmiiks. sit mennään kotiin tutiin. pisin päivä taitaa olla 38 tuntia. yleensä 10 - 16 tuntia.nii no joo,tiiänhän mää kokemuksesta. mut jos työ ei tuu valmiiks niin eikö sillonkaan ettei tarvis kotii lähtee ajelee?
..ööö...mistä sie tiiät missä mä kirjotan saati säilytän hernepurkkeja*lähden hakemaan tähän kohtaan hernepussin seuralaisekseni*Ei. Koskaan.
Mutta noin muutoin sinun on ihan turha pelätä, että tinkuliini vetäis herneitä nenuun mistään mitä sinä kirjoitat. Tai kukaan muukaan. Sinä yksinkertaisesti et osaa kirjoittaa edes lähellä hernepurkkia.
Mulle taas on maksettu palkkaa siitä, että olen maailman vittumaisin tyyppi.
Jos oltais, niin mä olisin istunut teillä rillaamassa.
Ootteko tuttuja?
Kuules kun mä olen salapollari!..ööö...mistä sie tiiät missä mä kirjotan saati säilytän hernepurkkeja*lähden hakemaan tähän kohtaan hernepussin seuralaisekseni*
Työsuhdeauton saa nykyään keikkamatkoilleEiks työnanataja maksa mitään majoitusta pitkien matkojen keikoissa?
Sä oisit varmasti mukavaa grillausseuraa.Jos oltais, niin mä olisin istunut teillä rillaamassa.
Soittopiirit täs maassa on niin pienet, että jokseenkin jokainen on mun entisen bändikaverini entinen bändikaveri.
Kukaan täällä ei soita runpuja tai haitaria ettenkö tunnistaisi kuka vetää. Kitaristeja on liikaa. Kiipparisteja ei myöskään tunnista saundista.
Mut noin muutoin Olavi Virta on aikas helppoa erottaa Reijo Taipalesta.
hyvin palkittuPalkitsin itseni jäätelöllä koska en tänäänkään viitsinyt lähteä valtakunnansalille
Mä tilasin tyttöjen valitseman EMPeltä. Molemmissa myös army-kuviointia. Yhteensä nelkyt euroa suunnilleen.joko te ootte ostaneet kersoille uudet koulureput?
ite säästyn siltä rahanmenolta kun ostin toissatalvena lapsille miltec tyyppiset reput
en viittaa ny kuviointiin vaan kankaan ja vetoketjujen vahvuuteenMä tilasin tyttöjen valitseman EMPeltä. Molemmissa myös army-kuviointia. Yhteensä nelkyt euroa suunnilleen.
...riippuu kummasta uunista päin...hiivatti H. Poirot vapiskoon, Colombo ellei jopa itse 007:kin.....Kuules kun mä olen salapollari!
Sinun hernepurkkisi on uunin vasemmanpuoleisessa keittiön yläkaapissa. Eikö olekin?
Mahtaaks nyt ihan noinkaan olla?Jos oltais, niin mä olisin istunut teillä rillaamassa.
Soittopiirit täs maassa on niin pienet, että jokseenkin jokainen on mun entisen bändikaverini entinen bändikaveri.
Kukaan täällä ei soita runpuja tai haitaria ettenkö tunnistaisi kuka vetää. Kitaristeja on liikaa. Kiipparisteja ei myöskään tunnista saundista.
Mut noin muutoin Olavi Virta on aikas helppoa erottaa Reijo Taipalesta.
Tääl ei ehdi hajota mikään kun neitoset haluavat kuitenkin seuraavaksi vuodeksi uuden ja "muodinmukaisen".en viittaa ny kuviointiin vaan kankaan ja vetoketjujen vahvuuteen
mun poijilla markettireput särkyy alle 10 viikon
eli konkkeninTääl ei ehdi hajota mikään kun neitoset haluavat kuitenkin seuraavaksi vuodeksi uuden ja "muodinmukaisen".
Kahdella on entiset reppunsa hyvässä kuosissa mutta sitten tää yksi...jahka juoksuiltansa kotiutuu näytän ton yhden miltecin minkä bongasin - kiitti vinkistä , katotaan uppoaakojoko te ootte ostaneet kersoille uudet koulureput?
ite säästyn siltä rahanmenolta kun ostin toissatalvena lapsille miltec tyyppiset reput
Noi onkin semmoisia harrastelijoita....riippuu kummasta uunista päin...hiivatti H. Poirot vapiskoon, Colombo ellei jopa itse 007:kin.....
eli konkkenin
No ei ny kirjaimellisesti. Mut ei myöskään o kauheeta liioittelua.Mahtaaks nyt ihan noinkaan olla?
.