tsuferaffi
Mikäs vika mun pöksyissä onGiraffi, jos muuttoapua tarttet niin ilmottele vaan! Lupaan etten pyri sun pöksyihis.
Mikäs vika mun pöksyissä onGiraffi, jos muuttoapua tarttet niin ilmottele vaan! Lupaan etten pyri sun pöksyihis.
Siis MITÄ VITTUA?Tämä teidän suuresti ihailema ''hra Vaara'' on ihan julkirasisti ja kirjoittelee avoimesti facebook seinälleen maahanmuuttovastaisia ajatuksiaan. Olemme olleet pitkään jo kauhuissamme mm. Rasmus ryhmän ystävieni kanssa hänen käytöksestään. Nyt sitten te hehkutatte tuota ihmistä täällä jonain rakkaudenlähettiläänä ja muuten kyllä esiinnytte tällä palstalla niin suvaitsevaisina. Huh huh.
Ne ei taatusti mahdu mulleMikäs vika mun pöksyissä on
Mikäs suvakki se tommonen on?? Kaikkia pitää rakastaa, jopa Tero Vaaraa.Siis MITÄ VITTUA?
Mamban biisit jostain kasikytluvulta eivät muutu miksikään vaikka ukko ite muuttuisi Hitleriksi. Ei jeesus, ei noin tyhmä saa olla!
(nyt tais mennä yli mun suvaitsemiskyvyn)
No mistäs sitä ikinä tietää. Emmä muuten varmaan muuttoapua tartte, mut voisin jossain vaiheessa ottaa vastaan sisäpiiritietoa tsadin potkunyrkkeilymeiningeistä. Vieläkö sää käyt siellä?Ne ei taatusti mahdu mulle
Siis just näin.Mikäs suvakki se tommonen on?? Kaikkia pitää rakastaa, jopa Tero Vaaraa.
Make love not war ja strawberry fields forever. Peace.
Melko lähellä sua, Kurvissa on Savate Club. Siellä saattaa olla jotain.No mistäs sitä ikinä tietää. Emmä muuten varmaan muuttoapua tartte, mut voisin jossain vaiheessa ottaa vastaan sisäpiiritietoa tsadin potkunyrkkeilymeiningeistä. Vieläkö sää käyt siellä?
No mutta soon giraffe'll be in da hoodz ja saat tul sit mun kanssa potkimaanMelko lähellä sua, Kurvissa on Savate Club. Siellä saattaa olla jotain.
Mä oon laiska paska enkä oo muutamaan viikkoon viitsinyt mennä ees kuntosalille
No pikkupakko, ku ei oo autoakaan, millä sais kymmenen pistettä per mummo.meinaaks kirahvi alkaa potkimaan mummoja
häpeäisit edes
Turkuunko ole asettunut ja kieliopin kadottanut?ketä on tero vaara, joku rajakki vai?
Ja potkimisen harjoittelun voi aloittaa ruttunaaman mummostaNo pikkupakko, ku ei oo autoakaan, millä sais kymmenen pistettä per mummo.
Tai sit me voidaan lyödä viisaat päämme yhteen ja potkia niitä muita.Ja potkimisen harjoittelun voi aloittaa ruttunaaman mummosta
Kurvissa on paljon potkittaviaTai sit me voidaan lyödä viisaat päämme yhteen ja potkia niitä muita.
no nythän hää haastaa asiaa!kurvikkaita on kiva pökkiä
Voin laittaa fb:ssä viestiä.mille kulmille se savannila muuten tulee asettumaan?
Hmmm... kenelle vastasit? en ollut mukana illalla. paula tässä nyt ja ihmettelee, miksi kukaan ei kerro, että tietynlaisessa uskonsodassa ollaan - oltu ties kuinka kauan?No sinä olet näemmä vaan haastamassa riitaa täällä.
Onnea valitsemallasi tiellä.
Oli suvakki tai rasisti tai maahanmuuttovastainen niin tyhmyydestä ne ei paranna.
näinköhän väärin vai oliko oikein colt python