The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mä olen just sen ikäinen, että kun mä olin aikuisuuden kynnyksellä, niin ikäluokkani tytöistä kauheen moni tykkäsi Mambasta. Joten "pimujenjallituksen" kannalta oli hyvä idea osata koko Mamban siihenastinen tuotanto ulkoa akkarilla rämpyttäen.
Ja tohon aikaan Mamba oli hyvä bändi (on vieläkin) ja Tero Vaara osasi tehdä hyviä ja tarttuvia biisejä (osaa vieläkin) mut jossain vaiheessa meni metsään. Vaikka tavallaan breikkasi isostikin mut... kun oli kaikki edellytykset ihan mihin vaan.

Niinku tossa laittamassani videossa on Tero Vaara&Mamba
Saman ajan bändeissä ei o Neumann&Dingo tai Lindholm&Yö
Se on niinku iskelmäbändien nimivalinta, et otetaan solistin toinen nimi, äidin tyttönimi ja joku lautapelin nimi ja sit pikkutakit päälle.
Mun bändi olis Antero Nissinen&Kimble

Herra Vaara kaikesta osaamisestaan huolimatta onnistui onnistumisestaan huolimatta pudottamaan itsensä ja bändinsä jokseenkin pohjamutiin. Sääli, koska bändissä tai biiseissä ei ole mitään vikaa.
Mut milloin olet viimeksi kuullut, että joku bändi vetäis Mamba- coveria?
Tero Vaara on avoimesti rasisti ja sä mainostat olevasi suvakki muka????
https://www.facebook.com/tero.vaara.7?fref=ts
 
vierailija
Jaa häh?

Eikun siis JAA HÄH?
Tämä teidän suuresti ihailema ''hra Vaara'' on ihan julkirasisti ja kirjoittelee avoimesti facebook seinälleen maahanmuuttovastaisia ajatuksiaan. Olemme olleet pitkään jo kauhuissamme mm. Rasmus ryhmän ystävieni kanssa hänen käytöksestään. Nyt sitten te hehkutatte tuota ihmistä täällä jonain rakkaudenlähettiläänä ja muuten kyllä esiinnytte tällä palstalla niin suvaitsevaisina. Huh huh.
 
tsuferaffi
Ajattele, miten hyvä paineensietokyky ja organisointitaito sinulla tulee olemaan koulun loputtua. Moniajolla vaan hommat rullaamaan :D
Sulla siis opiskelupaikan lisäksi asunto ja tarhapaikka reilassa?
Opettaja kehuki jo keväällä mun ajankäytön organisointia, ku hoidan koulun niin hienosti vaikka oon yksinhuoltaja ja kaikkee. Todellisuus samana iltana: klo 23.40 muistat, että samana päivänä on englannin esseen deadline, hutaset sellaisen 19 minuutissa ja palautat tehtävän 23.59 :D

Kämppähomma on muuten reilassa, paitsi et nykynen soppari loppuu 31.8. enkä oo saanu vuokranantajaa kiinni, et voisin kysyä saanko hoitaa muuton 1.-2.9., koska en saa uuden asunnon avaimia ennen kuin aikaisintaan 1.9. Tarhapaikasta oon tehny hakemuksen ja laittanu kämppää lähimmät tarhat ensisijaisiksi toiveiksi, mut täytyy varmaa soitella ja selvitellä sitäkin vähän lisää.
 
Tämä teidän suuresti ihailema ''hra Vaara'' on ihan julkirasisti ja kirjoittelee avoimesti facebook seinälleen maahanmuuttovastaisia ajatuksiaan. Olemme olleet pitkään jo kauhuissamme mm. Rasmus ryhmän ystävieni kanssa hänen käytöksestään. Nyt sitten te hehkutatte tuota ihmistä täällä jonain rakkaudenlähettiläänä ja muuten kyllä esiinnytte tällä palstalla niin suvaitsevaisina. Huh huh.
Tossa on semmoinen pikku juttu...
että mä suuresti arvostan Tero Vaaran lauluntekotaitoa.

Ihmisenä en häntä tunne.

En välttämättä edes välitä tuntea, koska tunnen useita joiden mielestä hän on mulkku.
Jos taitojeni puolesta kelpaisin Tapani Kansan bändiin, niin en menisi. Vaikka tosiaankin osaa laulaa, mut mua ei saa soittamaan bändissä jossa on Kansa ja Tapani opitte tuntemaan.
Tauski joutuu kohta kysymään mua kun ei ketään muutakaan saa. Enkä minäkään lähde.
Matti Nykäsellä ei o ongelmia. Kaikki tulee levyltä ja so what.
Ei o suuren taiteilijan maineessa mut ei o myöskään mulkvistin maineessa joten siitä vaan sanoi Dostojevski.
 
vierailija
Tossa on semmoinen pikku juttu...
että mä suuresti arvostan Tero Vaaran lauluntekotaitoa.

Ihmisenä en häntä tunne.

En välttämättä edes välitä tuntea, koska tunnen useita joiden mielestä hän on mulkku.
Jos taitojeni puolesta kelpaisin Tapani Kansan bändiin, niin en menisi. Vaikka tosiaankin osaa laulaa, mut mua ei saa soittamaan bändissä jossa on Kansa ja Tapani opitte tuntemaan.
Tauski joutuu kohta kysymään mua kun ei ketään muutakaan saa. Enkä minäkään lähde.
Matti Nykäsellä ei o ongelmia. Kaikki tulee levyltä ja so what.
Ei o suuren taiteilijan maineessa mut ei o myöskään mulkvistin maineessa joten siitä vaan sanoi Dostojevski.
Et ole aito suvaitsevainen, olet joku joka esiintyy sellaisena saadakseen irtopisteitä ja voidakseen tuntea olevansa joku hyvä. Tästälähtien aion suhtautua avoimen kriittisesti kaikkiin pakolaisia puolustaviin viesteihisi erittäin kriittisesti, sillä epäilen suuresti sinun olevan Rajat Kiinni ryhmäläinen ja täysi trolli.Meni kuule pisteesi miinukselle.
 
Et ole aito suvaitsevainen, olet joku joka esiintyy sellaisena saadakseen irtopisteitä ja voidakseen tuntea olevansa joku hyvä. Tästälähtien aion suhtautua avoimen kriittisesti kaikkiin pakolaisia puolustaviin viesteihisi erittäin kriittisesti, sillä epäilen suuresti sinun olevan Rajat Kiinni ryhmäläinen ja täysi trolli.Meni kuule pisteesi miinukselle.
No sinä olet näemmä vaan haastamassa riitaa täällä.
Onnea valitsemallasi tiellä.
Oli suvakki tai rasisti tai maahanmuuttovastainen niin tyhmyydestä ne ei paranna.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Kämppähomma on muuten reilassa, paitsi et nykynen soppari loppuu 31.8. enkä oo saanu vuokranantajaa kiinni, et voisin kysyä saanko hoitaa muuton 1.-2.9., koska en saa uuden asunnon avaimia ennen kuin aikaisintaan 1.9. Tarhapaikasta oon tehny hakemuksen ja laittanu kämppää lähimmät tarhat ensisijaisiksi toiveiksi, mut täytyy varmaa soitella ja selvitellä sitäkin vähän lisää.
Tossa on semmoinen juttu, että kandee kysäistä "ketjuapuva".

Nopein muutto jonka olen koskaan hoitanut oli kahden opiskelijatyttösen muutto kahdesta solukämpästä yhteiseen kimppakaksioon. Toinen heistä oli tulevan vaimoni työkaveri, toista en tuntenut. Mutta noudattivat ohjeitani.

Niinpä kun muuttopäivä koitti, niin klo 12 hain vuokrapakun, kuskasin kaksi autollista valmiiksi pakattua tavaraa paikasta A paikkaan B. Palautin auton klo 15. Lähtö- tai tulopään siivouksista en tiedä, mut kamojen kuskaus oli vikkelää.

Sinulla ei taida olla pianoa tai flyygeliä? Olen niitäkin roudannut, mut se vaatii toisenkin osaavan ainaskin portaissa.

Mä olen helvetin hyvä roudari. Oikeesti.

Sinä taas olet niin kiva neitokainen, että jos vaan olet suurinpiirtein näille nurkille muuttamassa niin laitat viestiä ja laitat osaamiseni testiin.
Mut keität kahvit. Paljon kahvia.
 
Et ole aito suvaitsevainen, olet joku joka esiintyy sellaisena saadakseen irtopisteitä ja voidakseen tuntea olevansa joku hyvä. Tästälähtien aion suhtautua avoimen kriittisesti kaikkiin pakolaisia puolustaviin viesteihisi erittäin kriittisesti, sillä epäilen suuresti sinun olevan Rajat Kiinni ryhmäläinen ja täysi trolli.Meni kuule pisteesi miinukselle.
Pitääkö mun kertoa?

Mua ei sun pisteesi vois vähempää kiinnostaa.
Mä olen mä, enkä esiinny yhtään minään.
Sun on turha kutsua mua jeesaamaan mahdollisessa muutossasi. Mä noudatan Mato Valtosen ohjetta, et "kusipäiden kanssa ei tehdä hetkeäkään hommia".

Kahvikirahvin taas ei tartte kuin kysyä niin mä järjestän kalenterin sopivaksi, jos vaan kahvia on tarpeeksi.
 
vierailija
No sinä olet näemmä vaan haastamassa riitaa täällä.
Onnea valitsemallasi tiellä.
Oli suvakki tai rasisti tai maahanmuuttovastainen niin tyhmyydestä ne ei paranna.
Kuule, minä olen aina ihaillut asiankannattajan tapaa puolustaa maahanmuuttajia mutta tänä iltana hän paljasti minkälainen mies hän oikeasti on. Me suvaitsevaiset olemme nimittäin päättäneet boikotoida kaikkia julkihenkilöitä jotka vähänkin osoittavat rasistisia taipumuksia, että he oppisivat mitä saa sanoa ja mitä ei kannata sanoa ettei menetä mainettaan.
Nyt kauhukseni luin kuinka täällä te suvaitsevaiset petätte tätä maata kehumalla tuota julkirasistia ja vieläpä kuuntelemalla hänen musiikkiaan.

Sillä on nimittäin väliä kuunteleeko hänen musiikkiaan vai ei, vai voisitko ymmärtää että kukaan värillinen ystävistämme kuuntelisi white power musiikkia? Tai kukaan meistä, aidoista, suvaitsevaisista??
 
vierailija
Pitääkö mun kertoa?

Mua ei sun pisteesi vois vähempää kiinnostaa.
Mä olen mä, enkä esiinny yhtään minään.
Sun on turha kutsua mua jeesaamaan mahdollisessa muutossasi. Mä noudatan Mato Valtosen ohjetta, et "kusipäiden kanssa ei tehdä hetkeäkään hommia".

Kahvikirahvin taas ei tartte kuin kysyä niin mä järjestän kalenterin sopivaksi, jos vaan kahvia on tarpeeksi.
Ihan täyspellehän sinä olet, yrität esittää suvaitsevaista, kehut rasisteja ja isket nuoria tyttöjä netissä. Tästälähtien on sinun turha uneksia että kukaan meistä suvaitsevaisista ottaa mielipiteitäsi enää todesta ''roudari''. :LOL::ROFLMAO:
 
Ihan täyspellehän sinä olet, yrität esittää suvaitsevaista, kehut rasisteja ja isket nuoria tyttöjä netissä. Tästälähtien on sinun turha uneksia että kukaan meistä suvaitsevaisista ottaa mielipiteitäsi enää todesta ''roudari''. :LOL::ROFLMAO:
Ensinnäkin, mä ny satun olemaan ihan helvetin hyvä roudari.

Toisekseen, mulla ei ole mitään mielenkiintoa pyrkiä nuorten neitosten pöksyihin.

Kolmanneksi sä olet trolli joka ei osaa mitään, ymmärrä mitään ja välittää mistään osaamistaankin vähemmän. Mikä ei ole paljoa. Kokeilehan joskus lukea muutakin kuin kaljatölkin tuoteselostetta.
 
vierailija
Ensinnäkin, mä ny satun olemaan ihan helvetin hyvä roudari.

Toisekseen, mulla ei ole mitään mielenkiintoa pyrkiä nuorten neitosten pöksyihin.

Kolmanneksi sä olet trolli joka ei osaa mitään, ymmärrä mitään ja välittää mistään osaamistaankin vähemmän. Mikä ei ole paljoa. Kokeilehan joskus lukea muutakin kuin kaljatölkin tuoteselostetta.
Piilorasistin omakehu haisee.
 
vierailija
Nonniin; nyt on kolme pottupenkkiä päällystetty ruohosilpulla, tulin just sisälle Näyttää aika pimeältä, mutta hyvinhän näki, kun tiesi, mitä tekee:)

Selkä väsyy, jos vielä menen, joten nyt levolle ja aamulla ennen itikoita jatkamaan. Ne muutamat rikkaruohot täytyy tietysti ottaa pois ensin. Niin - omalle perheelle niitä pottuja kasvatetaan, joten ei haittaa, jos mainitsen: luomurosamundaa:)

Valtavan paljon satoi vettä viime yönä! Ohat solisee kuin pahimpaan kevättulvaan vieläkin ja joenkin pinta on tulvakorkeudessa! Ämpäreissä oli 10 cm vettä aamulla... Paljon yhtenä yönä mun mielestä...
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
vierailija
En mää jaksa nyt mitään nenään vetoja tai muitakaan. Se on sellanen juttu vaan et töissä on parin viime vuoden aikana muuttunu ilmapiiri ihan paskaks ja se syö työntekijöitä.En mä oo ainut joka näin aattelee,meiltä on jo lähteny työntekijää ja lisää on lähdössä.Kuka minkäkin syyn takia mut kukaan ei oikeesti jaksa sitä ilmapiiriä.Sitte kyräillään toisia.Mulla vaan ei oo varaa lähteä sieltä pois kun on vakkari paikka.
No --- enpä sano mitään. Minkä ikäinen olitkaan?
http://yle.fi/uutiset/laura_26_vuokrasi_maitotilan_ja_osti_50_lehmaa__parasta_tyota_mita_ihminen_voi_tehda/9064408
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä