The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tämä teidän suuresti ihailema ''hra Vaara'' on ihan julkirasisti ja kirjoittelee avoimesti facebook seinälleen maahanmuuttovastaisia ajatuksiaan. Olemme olleet pitkään jo kauhuissamme mm. Rasmus ryhmän ystävieni kanssa hänen käytöksestään. Nyt sitten te hehkutatte tuota ihmistä täällä jonain rakkaudenlähettiläänä ja muuten kyllä esiinnytte tällä palstalla niin suvaitsevaisina. Huh huh.
Siis MITÄ VITTUA?

Mamban biisit jostain kasikytluvulta eivät muutu miksikään vaikka ukko ite muuttuisi Hitleriksi. Ei jeesus, ei noin tyhmä saa olla!

(nyt tais mennä yli mun suvaitsemiskyvyn)
 
No mistäs sitä ikinä tietää. Emmä muuten varmaan muuttoapua tartte, mut voisin jossain vaiheessa ottaa vastaan sisäpiiritietoa tsadin potkunyrkkeilymeiningeistä. Vieläkö sää käyt siellä?
Melko lähellä sua, Kurvissa on Savate Club. Siellä saattaa olla jotain.

Mä oon laiska paska enkä oo muutamaan viikkoon viitsinyt mennä ees kuntosalille
 
vierailija
No sinä olet näemmä vaan haastamassa riitaa täällä.
Onnea valitsemallasi tiellä.
Oli suvakki tai rasisti tai maahanmuuttovastainen niin tyhmyydestä ne ei paranna.
Hmmm... kenelle vastasit? en ollut mukana illalla. paula tässä nyt ja ihmettelee, miksi kukaan ei kerro, että tietynlaisessa uskonsodassa ollaan - oltu ties kuinka kauan?
https://www.theguardian.com/world/2016/aug/02/aid-workers-accused-of-trying-to-convert-muslim-refugees-greek-camp-detention-centre-lesvos-christianity
 
Tässä on taas tää mun ajankäytön organisointi: Heräsin just päiväunilta, hörpin tässä kahvia, koulu- ja tarhareput pakkaamatta, potkunyrkkeilyvermeet pakkaamatta ja puoli neljäksi pitäisi olla tarhalla. Mut mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa :coffee: En oo joutanu vielä syömäänkään mitään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä