Mitäs uutisia?Iltaa ketjuun
Iltakahvin ja patukan(suklaa) aika
Eilen eka työpäivä loman jälkeen ja heti huonoja uutisia
Hrr alkaa tulemaan viileää juoda kahvit ulkona
Kyllä, autolla ruuhkassa sama väli on ruuhkasta riippuen puolesta tunnista jopa tuntiin ja voi mennä ylikin talvella. Jostain syystä möin auton pois. Julkisilla pääsee nopeammin.Mut sä kuljet julkisilla?
Asukas oli nukkunut pois sillä aikaa kun olin lomilla, noi on aina ikäviä ja koskettavia uutisia.Mitäs uutisia?
Onhan ne vaikka ei yllätyksenä tulisikaanAsukas oli nukkunut pois sillä aikaa kun olin lomilla, noi on aina ikäviä ja koskettavia uutisia.
Sanotaanko näin, että ammatikseen keikkailevia runpaleja on rajattu määrä. Olet pari kertaa erehtynyt kertomaan miehesi olevan keikalla. Joten ei tartte olla Sherlok Holmes päättelemään kuka sinä olet. Tai siis kenen vaimo sinä olet.Kyllä mä luulen että tuolla osoitteella se löytää suoraan perille
Niin on, pienoinen yllätys kyllä oli,en oottanut viellä pois menoa,vaikka ei ihan kunnossa ollutkaan kun jäin lomille. Pari vuotta jo ollut tuolla,niin onha sitä ehtinyt kiintyä jollain lailla heihin.Onhan ne vaikka ei yllätyksenä tulisikaan
No ihan kamalaa ...se kun ei tartte paljoa niin ollaan mettähallituksen puolella..Moi.
Vähän meinas mennen tullen nukahtaa rattiin tänää
No siksipä olenkin niitä asuntoja kattonu tosta puolesta välistä,se pätkän nyt just ja just jaksaa. Kun ei ne uniajat auta vaikka menis miten aikasin kun sitä unta ei riitä tarpeeks.En mä voi mennä ysiltä nukkumaan kun ei sillon tuu uni. Mä oon niin monta vuotta ajanu tota ja tätä väsyy pari vuotta niin tiedän jo ettei ne ajoissa menemiset nukkumaan auta yhtään,ihan yhtä tuskallista se ajaminen on siltikin.No ihan kamalaa ...se kun ei tartte paljoa niin ollaan mettähallituksen puolella..
Kuules nyt. Kylmästi haltuun uniajat. Kerran pitää aikasin nousta aamulla ylös, niin sitten meet ajoissa nukkumaan. Omalla hengellä ei leikitä ( eikä toistenkaan).
(ja mulla ei ole nuttura kirreellä, ei se edes pysy, vaan ihan on levällään eli kaikella ystävyydellä sanoin )
Toivottavasti löytyy kiva kämppäNo siksipä olenkin niitä asuntoja kattonu tosta puolesta välistä,se pätkän nyt just ja just jaksaa. Kun ei ne uniajat auta vaikka menis miten aikasin kun sitä unta ei riitä tarpeeks.En mä voi mennä ysiltä nukkumaan kun ei sillon tuu uni. Mä oon niin monta vuotta ajanu tota ja tätä väsyy pari vuotta niin tiedän jo ettei ne ajoissa menemiset nukkumaan auta yhtään,ihan yhtä tuskallista se ajaminen on siltikin.
mulla on 20 min- 3 tuntia. riippuu mihin käsky käy. aamut on helppoja mut pitkän päivän jälkeen paluumatkat on aikas pahoja välillä.mulla on kans noin 35...40 min työmatka
No jos mää pääsen sen naisen juttusille joka noit asuntoi asioit hoitaa niin lyön sille vaatimusta vaatimuksen perään. Mä oon niin hiljanen ja siisti vuokralainen että en mä kelpuuta ihan mitä tahansa.Toi nainen on kyl ihan mukava ,oon ennekin sen kans käyny jutustelee.Toivottavasti löytyy kiva kämppä
Monet miehet käy keikalla. Tiedät varmaan, että noissa hommissa keikkamatka voi olla myös roudausta, valo- tai äänihommia tai jonkun muun instrumentin soittoa.Sanotaanko näin, että ammatikseen keikkailevia runpaleja on rajattu määrä. Olet pari kertaa erehtynyt kertomaan miehesi olevan keikalla. Joten ei tartte olla Sherlok Holmes päättelemään kuka sinä olet. Tai siis kenen vaimo sinä olet.
Mut mä olen niin kiltti, että mä en ryhdy salapollarihommiin.
Kenenkään henkilöllisyys ei kuulu mulle.
Olis erittäin epäherrasmiesmäistä lähteä tonkimaan kenenkään nimeä osoitteesta puhumattakaan. Vaikka se olis päivänselvä.
Mutta jos tuon kirjan synttärilahjaksi tahdot, niin laitat osoitteen mihin sen toimitan. Tapoihini ei kuulu häiriköidä edes sinkkunaisia.
Eiks työnanataja maksa mitään majoitusta pitkien matkojen keikoissa?mulla on 20 min- 3 tuntia. riippuu mihin käsky käy. aamut on helppoja mut pitkän päivän jälkeen paluumatkat on aikas pahoja välillä.
AhaMun tekis taas mieli muuttaa jänkhälle laavuun. Kun päivän kuuntelee kuukkeleiden raakkumista ja kotimatkan kakaroitten rääkymistä, on vähän vaikea sietää muita ihmisiä
Ei. Koskaan.Omalla hengellä ei leikitä ( eikä toistenkaan).