Minä en todellakaan ole tuota.tuutte huomaan että olen oikeasti ujohko
Olen nimenomaan se paskanjauhaja, joka vääntää tikustakin romaanin.
Ja puoli litraa kossua, niin sitten sitä paskaa vasta tuleekin.
Minä en todellakaan ole tuota.tuutte huomaan että olen oikeasti ujohko
Jaa-aMistäköhän me nuo kaikki sitten teidetään
Mulla ei ollut, vaan tuo taktiikka oli exällä, vaikka kortit oli kyllä mulle päin otolliset, mutten tajunnut käyttää.Mä oon kaavaillut mahdollisen eron varalle sellasta marttyyrimaista roolia itselleni että mulle ei voi nillittää sitten perästä päin :saint:
Mutta toivomma että siihen tilanteeseen ei ihan heti jouduta.
Ilmeisesti näin. Siellä lopussa olen minäkin.
Elämänviisautta ei ole oikein tarttunut - edelleen teen ensin ja mietin sitten. Ja sitten kiroan niin perkeleesti .
:stick:ollaan siis samixii :heart:
*kiss* hyvät yöt!nyt mä taidan poistua tuonne peiton alle uneksimaan tulevasta tai jostain.
hyvää yötä kaikille *kiss kiss* mutta ei se karkki
:flower::ashamed:Jaa-a
Vaikka ihmisellä on huonot kortit, niin pitää tehdä asiat niin että vastapuli luulee pelaavansa eri peliä.. Pelailee aikansa hänen mukaansa antaen tunteen että on voitolla ja sitten kun itelle on asiat myötätuulessa niin aloittaa sen oman pelin ja pelaa sen myös loppuun asti..Mulla ei ollut, vaan tuo taktiikka oli exällä, vaikka kortit oli kyllä mulle päin otolliset, mutten tajunnut käyttää.
:heart: :kiss::flower::ashamed:
parisuhdepeleissä ei voi koskaan voittaa...Vaikka ihmisellä on huonot kortit, niin pitää tehdä asiat niin että vastapuli luulee pelaavansa eri peliä.. Pelailee aikansa hänen mukaansa antaen tunteen että on voitolla ja sitten kun itelle on asiat myötätuulessa niin aloittaa sen oman pelin ja pelaa sen myös loppuun asti..
jotenkin pystyn kuvitteleenMinä en todellakaan ole tuota.
Olen nimenomaan se paskanjauhaja, joka vääntää tikustakin romaanin.
Ja puoli litraa kossua, niin sitten sitä paskaa vasta tuleekin.
Noinhan se menee, mutta mä en taida enää jaksaa. Exä on vittupää ja jos haluaa sitä linjaa jatkaa, niin "tehköön tarpeensa omaan pesään."Vaikka ihmisellä on huonot kortit, niin pitää tehdä asiat niin että vastapuli luulee pelaavansa eri peliä.. Pelailee aikansa hänen mukaansa antaen tunteen että on voitolla ja sitten kun itelle on asiat myötätuulessa niin aloittaa sen oman pelin ja pelaa sen myös loppuun asti..
:kiss:jotenkin pystyn kuvitteleen
öitä :kiss:Taidan siirtyä nyt untenmaille...
Oikein hyvät yöt allihuuppa! :kiss:
parisuhteessa on eri pelit mitä eron jälkeen kun jaetaan omaisuutta ja lapsien hyvinvoinnista on kyse.parisuhdepeleissä ei voi koskaan voittaa...
vain hävitä
mä taas en jaksaisi/haluaisi mitään pelejäVaikka ihmisellä on huonot kortit, niin pitää tehdä asiat niin että vastapuli luulee pelaavansa eri peliä.. Pelailee aikansa hänen mukaansa antaen tunteen että on voitolla ja sitten kun itelle on asiat myötätuulessa niin aloittaa sen oman pelin ja pelaa sen myös loppuun asti..
lasten hyvinvointiin ei kuulu se että viedään eksältä tuhkatkin pesästäparisuhteessa on eri pelit mitä eron jälkeen kun jaetaan omaisuutta ja lapsien hyvinvoinnista on kyse.
:flower:Noinhan se menee, mutta mä en taida enää jaksaa. Exä on vittupää ja jos haluaa sitä linjaa jatkaa, niin "tehköön tarpeensa omaan pesään."
Itseään se vaan kiusaa pitkässä juoksussa, mua vaan välillisesti.
Ihmismieli on siita janna, etta suurin osa paskasta unohtuu... tai ei sitten enaa vuosien kuluttua tunnukaan niin pahalta tai edes erityiselta.No joo, mutta eipä sitä itseänsä kannata jäädä surkuttelemaan. Siinä katkeroituu.
Ja minä olisin kyllä mielummin vaikka kuollut tuohon syöpääni, jos tuo "kuopukseni" olisi vaan saanut itselleen elämän. Mutta elämä nyt heittää paskaa niskaan ja sieltä on vain noustavan!
Juu - mulle sattuu kaikenlaista. Papalta peritty koheloluonne. Nuorempana sitä yritin kitkeä, mutta sitten totesin, että mitä turhia. Minä olen tällainen ja piste!