The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
Mulla ei ollut, vaan tuo taktiikka oli exällä, vaikka kortit oli kyllä mulle päin otolliset, mutten tajunnut käyttää.
Vaikka ihmisellä on huonot kortit, niin pitää tehdä asiat niin että vastapuli luulee pelaavansa eri peliä.. Pelailee aikansa hänen mukaansa antaen tunteen että on voitolla ja sitten kun itelle on asiat myötätuulessa niin aloittaa sen oman pelin ja pelaa sen myös loppuun asti..
 
Vaikka ihmisellä on huonot kortit, niin pitää tehdä asiat niin että vastapuli luulee pelaavansa eri peliä.. Pelailee aikansa hänen mukaansa antaen tunteen että on voitolla ja sitten kun itelle on asiat myötätuulessa niin aloittaa sen oman pelin ja pelaa sen myös loppuun asti..
parisuhdepeleissä ei voi koskaan voittaa...

vain hävitä
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
Vaikka ihmisellä on huonot kortit, niin pitää tehdä asiat niin että vastapuli luulee pelaavansa eri peliä.. Pelailee aikansa hänen mukaansa antaen tunteen että on voitolla ja sitten kun itelle on asiat myötätuulessa niin aloittaa sen oman pelin ja pelaa sen myös loppuun asti..
Noinhan se menee, mutta mä en taida enää jaksaa. Exä on vittupää ja jos haluaa sitä linjaa jatkaa, niin "tehköön tarpeensa omaan pesään."
Itseään se vaan kiusaa pitkässä juoksussa, mua vaan välillisesti.
 
Vaikka ihmisellä on huonot kortit, niin pitää tehdä asiat niin että vastapuli luulee pelaavansa eri peliä.. Pelailee aikansa hänen mukaansa antaen tunteen että on voitolla ja sitten kun itelle on asiat myötätuulessa niin aloittaa sen oman pelin ja pelaa sen myös loppuun asti..
mä taas en jaksaisi/haluaisi mitään pelejä

mutta kaippa tuo riippuu vastapuolestakin, en osaa sanoa kun en ole sellaisessa tilanteessa ollut
 
No joo, mutta eipä sitä itseänsä kannata jäädä surkuttelemaan. Siinä katkeroituu.
Ja minä olisin kyllä mielummin vaikka kuollut tuohon syöpääni, jos tuo "kuopukseni" olisi vaan saanut itselleen elämän. Mutta elämä nyt heittää paskaa niskaan ja sieltä on vain noustavan!

Juu - mulle sattuu kaikenlaista. Papalta peritty koheloluonne. Nuorempana sitä yritin kitkeä, mutta sitten totesin, että mitä turhia. Minä olen tällainen ja piste! :D
Ihmismieli on siita janna, etta suurin osa paskasta unohtuu... tai ei sitten enaa vuosien kuluttua tunnukaan niin pahalta tai edes erityiselta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä