no jos pidät tylsänä sitä että siellä ei tapahdu parinmuodostusta tai muuta ihan oikeeta paheksumisen arvoista niin varmaan jootuleeko meille tylsä ketjutapaaminen :xmas:
no jos pidät tylsänä sitä että siellä ei tapahdu parinmuodostusta tai muuta ihan oikeeta paheksumisen arvoista niin varmaan jootuleeko meille tylsä ketjutapaaminen :xmas:
Sanotaanko vaikka niin että suhteessa ollaan suhteen säännöillä. Suhde voi ihan kivasti näin, vaikka tietty houkutuksia on mutta en usko että ne on sen arvoisia että kannattais rikkoa kaikkea.et ilmeisesti sitten kaipaa mitään muita siihen ..kun olet vain miehesi kanssa? ja vastatahan ei tarvitse jos on liian henk.kohtasta
ei mikään huono periaateSanotaanko vaikka niin että suhteessa ollaan suhteen säännöillä. Suhde voi ihan kivasti näin, vaikka tietty houkutuksia on mutta en usko että ne on sen arvoisia että kannattais rikkoa kaikkea.
Ja oon päättänyt että mä oon niin hyvä tyttöystävä kun osaan, jos suhde joskus kariutuu niin ainakaan minun vikani se ei ole. Son mun elämänohjeeni itelleni.
ei noita nyt ihan pieniksi voi sanoa :hug:Mulla taitaa olla 10 vuotta vähemmän, mutta kaikenmaailman pientä vittumaista on elämään mahtunut.
Syöpä, vatsasairaudet, lapsen kuolema ja sitten kaikkea muuta rasittavaa sälää, mm. avioero. Tuon enempää en kuitenkaan ole läheisiä menettänyt, isovanhemmatkin elossa - helvetin kiitollinen saa olla ja toivottavasti elävät vielä pitkään!
Kuitenkaan musta ei ole mitenkään analyyttista tai viisasta tullut, että ehkä jotkut vaan on luonnostaan viisaampia kuin toiset.
Mulle tuli mieleen kusi, mutta tiedän totuuden.mitähän nuo tähdet mitä lie sisältää
:stick:no jos pidät tylsänä sitä että siellä ei tapahdu parinmuodostusta tai muuta ihan oikeeta paheksumisen arvoista niin varmaan joo
:hug:Mulla taitaa olla 10 vuotta vähemmän, mutta kaikenmaailman pientä vittumaista on elämään mahtunut.
Syöpä, vatsasairaudet, lapsen kuolema ja sitten kaikkea muuta rasittavaa sälää, mm. avioero. Tuon enempää en kuitenkaan ole läheisiä menettänyt, isovanhemmatkin elossa - helvetin kiitollinen saa olla ja toivottavasti elävät vielä pitkään!
Kuitenkaan musta ei ole mitenkään analyyttista tai viisasta tullut, että ehkä jotkut vaan on luonnostaan viisaampia kuin toiset.
Voi olla tiedän että tiedät mun tietävän että tiedän sun tietävän mistä tykkään soriVai tiedät?
No joo, mutta eipä sitä itseänsä kannata jäädä surkuttelemaan. Siinä katkeroituu.ei noita nyt ihan pieniksi voi sanoa :hug:
+ kaikki pienet mitä sulle nyt aina sattuukaan päälle
mulle jotain nimiäMulle tuli mieleen kusi, mutta tiedän totuuden.
Ilmeisesti näin. Siellä lopussa olen minäkin.:hug:
jotkut ovat ehkä syntymäviisaita ja toiset elämänkokemusviisaita ja siiten on ne loput...ite olen siellä lopuissa..
tiedetäänNo joo, mutta eipä sitä itseänsä kannata jäädä surkuttelemaan. Siinä katkeroituu.
Ja minä olisin kyllä mielummin vaikka kuollut tuohon syöpääni, jos tuo "kuopukseni" olisi vaan saanut itselleen elämän. Mutta elämä nyt heittää paskaa niskaan ja sieltä on vain noustavan!
Juu - mulle sattuu kaikenlaista. Papalta peritty koheloluonne. Nuorempana sitä yritin kitkeä, mutta sitten totesin, että mitä turhia. Minä olen tällainen ja piste!
Mä oon kaavaillut mahdollisen eron varalle sellasta marttyyrimaista roolia itselleni että mulle ei voi nillittää sitten perästä päin :saint:ei mikään huono periaate
mä tunnustan että kuulun siihen toiseen puolueeseen, mietin ensin ja teen vasta sittenIlmeisesti näin. Siellä lopussa olen minäkin.
Elämänviisautta ei ole oikein tarttunut - edelleen teen ensin ja mietin sitten. Ja sitten kiroan niin perkeleesti .
tuutte huomaan että olen oikeasti ujohko:stick:
no ei nuo nyt todellakaan mielessä ollut :O
mulla on täsmälleen sama taktiikkaMä oon kaavaillut mahdollisen eron varalle sellasta marttyyrimaista roolia itselleni että mulle ei voi nillittää sitten perästä päin :saint:
Mutta toivomma että siihen tilanteeseen ei ihan heti jouduta.
Mistäköhän me nuo kaikki sitten teidetäänVoi olla tiedän että tiedät mun tietävän että tiedän sun tietävän mistä tykkään sori
Ollaan samixii :heart:mulla on täsmälleen sama taktiikka
:hug:tiedetään
Määin usein mietin ennen kun teen, mutta vasta tehtyäni ja kustuani hommat tajuan mikä olis ollu paras keino.mä tunnustan että kuulun siihen toiseen puolueeseen, mietin ensin ja teen vasta sitten
eihän se tietenkään aina mene niin kuin strömsöössä...
Toivottavasti ei tule sitä tilannetta..Mä oon kaavaillut mahdollisen eron varalle sellasta marttyyrimaista roolia itselleni että mulle ei voi nillittää sitten perästä päin :saint:
Mutta toivomma että siihen tilanteeseen ei ihan heti jouduta.
Näin olisin arvoinutkin.mä tunnustan että kuulun siihen toiseen puolueeseen, mietin ensin ja teen vasta sitten
eihän se tietenkään aina mene niin kuin strömsöössä...
ollaan siis samixii :heart:tuutte huomaan että olen oikeasti aikamoinen p*skanjauhaja