The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
et ilmeisesti sitten kaipaa mitään muita siihen ..kun olet vain miehesi kanssa? ja vastatahan ei tarvitse jos on liian henk.kohtasta:)
Sanotaanko vaikka niin että suhteessa ollaan suhteen säännöillä. Suhde voi ihan kivasti näin, vaikka tietty houkutuksia on mutta en usko että ne on sen arvoisia että kannattais rikkoa kaikkea.



Ja oon päättänyt että mä oon niin hyvä tyttöystävä kun osaan, jos suhde joskus kariutuu niin ainakaan minun vikani se ei ole. Son mun elämänohjeeni itelleni.
 
Sanotaanko vaikka niin että suhteessa ollaan suhteen säännöillä. Suhde voi ihan kivasti näin, vaikka tietty houkutuksia on mutta en usko että ne on sen arvoisia että kannattais rikkoa kaikkea.



Ja oon päättänyt että mä oon niin hyvä tyttöystävä kun osaan, jos suhde joskus kariutuu niin ainakaan minun vikani se ei ole. Son mun elämänohjeeni itelleni.
ei mikään huono periaate
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mulla taitaa olla 10 vuotta vähemmän, mutta kaikenmaailman pientä vittumaista on elämään mahtunut.
Syöpä, vatsasairaudet, lapsen kuolema ja sitten kaikkea muuta rasittavaa sälää, mm. avioero. Tuon enempää en kuitenkaan ole läheisiä menettänyt, isovanhemmatkin elossa - helvetin kiitollinen saa olla ja toivottavasti elävät vielä pitkään!
Kuitenkaan musta ei ole mitenkään analyyttista tai viisasta tullut, että ehkä jotkut vaan on luonnostaan viisaampia kuin toiset. :)
ei noita nyt ihan pieniksi voi sanoa :hug:

+ kaikki pienet mitä sulle nyt aina sattuukaan päälle :D
 
Mulla taitaa olla 10 vuotta vähemmän, mutta kaikenmaailman pientä vittumaista on elämään mahtunut.
Syöpä, vatsasairaudet, lapsen kuolema ja sitten kaikkea muuta rasittavaa sälää, mm. avioero. Tuon enempää en kuitenkaan ole läheisiä menettänyt, isovanhemmatkin elossa - helvetin kiitollinen saa olla ja toivottavasti elävät vielä pitkään!
Kuitenkaan musta ei ole mitenkään analyyttista tai viisasta tullut, että ehkä jotkut vaan on luonnostaan viisaampia kuin toiset. :)
:hug:


jotkut ovat ehkä syntymäviisaita ja toiset elämänkokemusviisaita ja siiten on ne loput...ite olen siellä lopuissa..:D
 
ei noita nyt ihan pieniksi voi sanoa :hug:

+ kaikki pienet mitä sulle nyt aina sattuukaan päälle :D
No joo, mutta eipä sitä itseänsä kannata jäädä surkuttelemaan. Siinä katkeroituu.
Ja minä olisin kyllä mielummin vaikka kuollut tuohon syöpääni, jos tuo "kuopukseni" olisi vaan saanut itselleen elämän. Mutta elämä nyt heittää paskaa niskaan ja sieltä on vain noustavan!

Juu - mulle sattuu kaikenlaista. Papalta peritty koheloluonne. Nuorempana sitä yritin kitkeä, mutta sitten totesin, että mitä turhia. Minä olen tällainen ja piste! :D
 
No joo, mutta eipä sitä itseänsä kannata jäädä surkuttelemaan. Siinä katkeroituu.
Ja minä olisin kyllä mielummin vaikka kuollut tuohon syöpääni, jos tuo "kuopukseni" olisi vaan saanut itselleen elämän. Mutta elämä nyt heittää paskaa niskaan ja sieltä on vain noustavan!

Juu - mulle sattuu kaikenlaista. Papalta peritty koheloluonne. Nuorempana sitä yritin kitkeä, mutta sitten totesin, että mitä turhia. Minä olen tällainen ja piste! :D
tiedetään :(
 
tiedetään :(
:hug:
Kannattaa aina pitää positiivinen elämänasenne - sillä pääsee pitkälle ja nousee isommastakin sontaläjästä.
Olen todennut, että pahemmastakin raosta pääsee noin. Toisaalta, jos vaikka molemmat lapset menisi, sitten en kyllä varmaan nousisi, vaan antaisin mennä.
MUTTA TODELLAKIN TOIVON,ETTEI NIIN KÄY!
Turhapa tällaisia skenaarioita on itselleen luoda.
 
mä tunnustan että kuulun siihen toiseen puolueeseen, mietin ensin ja teen vasta sitten

eihän se tietenkään aina mene niin kuin strömsöössä...
Näin olisin arvoinutkin.
Sen nyt huomaa heti meidän perusjutuista - sinä olet mun ymmärrykseni mukaan fiksu ja filmaattinen, looginen insinöörismies ja mä olen puolivilli kauppamies. :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä