The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä suunnittelin tulevani kotiin ja hautautuvani sohvaan kun mua ei huvita yhtään mikään

Polkasin fillarilla 20km reissun uimaan koska mulla on ärsyttävä kakara joka ei millään ymmärrä että äiti haluaa olla ihan rauhassa väsynyt ja murjottaa itsekseen.

Prkl. Vaihdan lukot.
..ja tyhjennä fillarin renkaat( oletan että ärsyttävyys tuli myös uimaan:unsure:):cautious:...

Jos ei mennyt noin, niin pidättäydy a- suunnitelmassa.
 
..ja tyhjennä fillarin renkaat( oletan että ärsyttävyys tuli myös uimaan:unsure:):cautious:...

Jos ei mennyt noin, niin pidättäydy a- suunnitelmassa.
Kävin mä uimassa. Ja kestin tytön taukoamattoman höpötyksen. Ja haaveilin hetkestä jolloin ryömin kellarin pimeimpään nurkkaan eikä kukaan löydä mua. Eikä siellä ole mua, hämähäkkejä ja tuhatjalkaisia lukuun ottamatta eläviä olentoja.

Ei oo edes mitään syytä olla vittuuntunut kaikkeen mutta joskus tulee näitä hetkiä
 
Kävin mä uimassa. Ja kestin tytön taukoamattoman höpötyksen. Ja haaveilin hetkestä jolloin ryömin kellarin pimeimpään nurkkaan eikä kukaan löydä mua. Eikä siellä ole mua, hämähäkkejä ja tuhatjalkaisia lukuun ottamatta eläviä olentoja.

Ei oo edes mitään syytä olla vittuuntunut kaikkeen mutta joskus tulee näitä hetkiä
...huomenna ihan eri olot :)

..ja pitää nuita vitutuspäiviäkin olla. Tekee hyvää möllistelläkin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä