The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kaikki on suhteellista.
Tarinan loppupuolella Sam Gamgi on jo suuri sotasankari, örkinsurma ja lukitarin turma ja ties mitä, mutta niin vaan meinasi Samilta rohkeus pettää siinä vaiheessa kun piti kosia Ruusa Tölliä. Oliskohan uskaltanut jos kaverit ei käytännössä olis pakottaneet?
No äläs nyt, rakkaus onkin se kaikista suurin ja pelottavin voima...kyllä sen edessä mahtimiehenkin puntit tutisevat ennen kuin ymmärtää sen olevan suureksi hyväksi ja siunaukseksi :)
 
Ketjua seuraan aktiivisesti, ja täältä paljon vertaistukea saaneena itken taas tänne ( kun en muuten osaa ) siskolla todettu pahanlaatuinen rintasyöpä, ensviikolla heti leikkaus ja koko kropan kuvaus ( onko levinny muualle) Mä kuolen ja siskoni ei oo mikään vanha, täyttää vasta 40..
Halauksia sinne ja tsemppiä sekä sulle että myös siskollesi. Raskasta teille molemmille ja koko perheelle. Täällä on hyvä itkeä ja saa tukea.:)
 
Huh kuuma, kävin prismasta pari ostosta ja leffapaketin hakemassa. Nyt voi rentoutua ja riisuutua lähes nakuksi :D:D tää mun valkoinen ööö kaftaani on ihana,kevyt päällä näin kuumalla :love::love:
 
Iltawillit menossa(y)

..tai oikeammin iltajähmeilyt:cautious:...päivän touhut painaa, mennään kuin hidastetussa filmissä...osin pätkitenkin..


Mutta. Olipa ihunan ihuna päivä :). Tällä fiiliksellä kelpaa mennä huomenna töihin pomppimaan ja sähläämään :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mä suunnittelin tulevani kotiin ja hautautuvani sohvaan kun mua ei huvita yhtään mikään

Polkasin fillarilla 20km reissun uimaan koska mulla on ärsyttävä kakara joka ei millään ymmärrä että äiti haluaa olla ihan rauhassa väsynyt ja murjottaa itsekseen.

Prkl. Vaihdan lukot.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä