The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toisto on pahasta:cautious: mutta..
...vesi elementtinä on siunausta<3

Ihanan lämmintä vettä, kirkasta...ja samenttisen pehmeää hiekkarantaa <3

Ja ipanat <3...


...piti toki pientä epätäydellisyyttäkin olla, ampparin perkuleet tulivat pahasti häiritsemään..onneksi vasta loppuvaiheessa mutta olipahan kuitenkin sukkelat lähdöt rannalta :D
 
Toisto on pahasta:cautious: mutta..
...vesi elementtinä on siunausta<3

Ihanan lämmintä vettä, kirkasta...ja samenttisen pehmeää hiekkarantaa <3
Kylpylaulut

Kylpylaulut (engl. bath-songs) kuuluvat hobittien rikkaaseen ja elämäniloiseen lauluperinteeseen sänkylaulujen, illallislaulujen ja kävelylaulujen[1] lisäksi. Ainakin yhden kylpylaulun sanat tunnetaan. Se on yksi Bilbo Reppulin rakkaimmista kylpylauluista:

Hei! illalla kylpyyn kun käydä saamme, / liat, liejut pois siinä huuhdelkaamme...[2]
Tässä laulussa on neljä nelirivistä säkeistöä, jotka kertovat siitä, miten kuuma vesi (eli kylpyvesi) on paljon suuremman ylistyksen arvoinen kuin kylmä vesi, joka tosin on ääneltään kaunis (sateen ropina, puron solina), sopii janojuomaksi (tosin olut voittaa senkin) ja näyttää kauniilta (suihkulähteen vesi), mutta iho pitää enemmän kuumasta vedestä ja jalkojen alla lotisevan kylpyveden ääni on sekin suihkulähteiden ja purojen ääntä kauniimpi.

http://kontu.wiki/Kylpylaulut
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
vierailija
Ketjua seuraan aktiivisesti, ja täältä paljon vertaistukea saaneena itken taas tänne ( kun en muuten osaa ) siskolla todettu pahanlaatuinen rintasyöpä, ensviikolla heti leikkaus ja koko kropan kuvaus ( onko levinny muualle) Mä kuolen ja siskoni ei oo mikään vanha, täyttää vasta 40..
 
Ketjua seuraan aktiivisesti, ja täältä paljon vertaistukea saaneena itken taas tänne ( kun en muuten osaa ) siskolla todettu pahanlaatuinen rintasyöpä, ensviikolla heti leikkaus ja koko kropan kuvaus ( onko levinny muualle) Mä kuolen ja siskoni ei oo mikään vanha, täyttää vasta 40..
Halaus sulle. Hyvä asia on muitenkin, että rintasyövässä on hyvä paranemisprosentti.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ketjua seuraan aktiivisesti, ja täältä paljon vertaistukea saaneena itken taas tänne ( kun en muuten osaa ) siskolla todettu pahanlaatuinen rintasyöpä, ensviikolla heti leikkaus ja koko kropan kuvaus ( onko levinny muualle) Mä kuolen ja siskoni ei oo mikään vanha, täyttää vasta 40..
Halaaruttaan sua nyt ensalkuun...

Siskosi on parhaassa mahdollisessa hoidossa! Hänen puolesta tehdään ihan kaikki mitä vain voidaan, Suomessa on syöpähoidot todella laadukkaita.

Pelkoasi, tuskaasi, järkytystäsi ja suruasi en saa pois...mutta siinä on mukana niin paljon rakkautta että se kantaa niin sinua kuin siskoasikin sekä teitä kaikkia hänen läheisiään. Niin kauan kuin on toivoa - on toivoa :)!

Olen hengessä mukana lämpimin ajatuksin, voimia teille kaikille ja uskoa parempaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Pahaa pelkään, että minussa on. Jalat eivät tosin ole karvaiset,
mutta olen pienikokoinen, syön mielelläni kuusi kertaa päivässä milloin mahdollista ja olut ja piippukessu maistuu turhankin hyvin.
No mutta eihän se pahasta ole, hobittimaisuus :)

Ilosia velikultia, toimeliaita - siksi ruokahalut ja juomispuolikin kohdillaan- ja nautinnonkin päälle ymmärtävät kylpylauluineen kaikkineen.

Ja lisäksi uskomattoman rohkeita(y).

Joten - ei ollenkaan huonoa :)
 
Halaaruttaan sua nyt ensalkuun...

Siskosi on parhaassa mahdollisessa hoidossa! Hänen puolesta tehdään ihan kaikki mitä vain voidaan, Suomessa on syöpähoidot todella laadukkaita.

Pelkoasi, tuskaasi, järkytystäsi ja suruasi en saa pois...mutta siinä on mukana niin paljon rakkautta että se kantaa niin sinua kuin siskoasikin sekä teitä kaikkia hänen läheisiään. Niin kauan kuin on toivoa - on toivoa :)!

Olen hengessä mukana lämpimin ajatuksin, voimia teille kaikille ja uskoa parempaan.

Sisko asuu Saksassa, mutta tuskin sielä ainakaan huonompaa hoitoa on, ja kiitos teille ihanille kanssa eläjille!
 
Itse olet soppasi keittänyt kun näyt ottaneen miehen jolla on lapsosia useamman naisen kanssa. Tämä viimeisin ex on ilmeisesti kauniimpi kuin se sitä aikaisempi ex, koska hän on hysteerinen jos lapsi vatsataudissa, pilaten SUN päivän sairaalla kakarallaan. Siis mitä.

:D

Ei mun päivä mennyt pilalle. Harmittaa, kun ei saatukaan odotettuja vieraita. Ja se, että sen eteen nähtiin jo kuukausi vaivaa jotta voisi pitää vierailun aikana edes pari päivää vapaata.

Ja eksien ulkonäkö? Miten hiivatissa se tähän liittyy?

Mieleltään ainakin nätimpiä kuin kysyjä.
 
Ketjua seuraan aktiivisesti, ja täältä paljon vertaistukea saaneena itken taas tänne ( kun en muuten osaa ) siskolla todettu pahanlaatuinen rintasyöpä, ensviikolla heti leikkaus ja koko kropan kuvaus ( onko levinny muualle) Mä kuolen ja siskoni ei oo mikään vanha, täyttää vasta 40..
Syövän saralla paranemisprosentti on hurjasti isompi kuin jokunen vuosi sitten. Älä vielä luovu toivosta!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Sisko asuu Saksassa, mutta tuskin sielä ainakaan huonompaa hoitoa on, ja kiitos teille ihanille kanssa eläjille!
Varmasti sielläkin tekevät kaiken mahdollisen :). Tottakai :).

Läheisen osa on myös rankka, kun...pitää olla vahvana tukemassa ja tsemppaamassa ja samalla on itse hukassa pelkojen keskellä...Muista pitää huoli itsestäsi ja omasta jaksamisestasi. Vertaistukiryhmiä on olemassa, nyt en pysty sivuja linkittämään kun tämä kännykkä on mut on..., mutta varmasti esim Googlen kautta löydät etsimäsi jos tarvetta sille näet...

Yhdistäkää voimanne ja tukekaa toisianne. Puhukaa asiasta reilusti ja rehdisti ja muistakaa kuitenkin, että siskosi on aina siskosi, ihan se sama ihana ihminen :)... Tunnette ja tiedätte mitä hän tiukoissa tilanteissa tarvitsee.

Päivä kerrallaan eteenpäin :).
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä