The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No hö,hyvännäkönen ja makunen mutta oli liian kauan vissiin uunissa kun pohjasta tuli kuiva,murenee.Tosin tein eri ohjeellla millä yleensä et ton löysin tänää ja aattelin koittaa. Mutta veikkaan et oli liian kauan uunissa ja siks tuli kuiva. Mun piirakka on kuiva:notworthy:
 
No hö,hyvännäkönen ja makunen mutta oli liian kauan vissiin uunissa kun pohjasta tuli kuiva,murenee.Tosin tein eri ohjeellla millä yleensä et ton löysin tänää ja aattelin koittaa. Mutta veikkaan et oli liian kauan uunissa ja siks tuli kuiva. Mun piirakka on kuiva:notworthy:
Harmi ettei onnistunut niin hyvin, joo voi olla liian pitkään ollu uunissa vai olisko liian kuiva taikina?
 
Ei passaa piirakan olla liian kuiva :geek::D paaaaljon herkullisempi on kostee ja pehmee ja lämpöinen :rolleyes:


Sellanen kakkutaikinatyyppinen pohja on miusta paras
 
Viimeksi muokattu:
Tsuferaffi
Juttelin tänään strippaliina kanssa lapsenvaihdon yhteydessä, ja en voi kuin ihmetellä, kuin kaksi noin vajaaälyistä yksilöä on selvinnyt hengissä täysi-ikäisyyteen asti ja onnistuneet vielä löytämään toisensa.
 
Moikat :)!

Mikä ihunainen kelinen :)!! Maisemamatkailua tehty, ihmistenkin ilmoilla lompsittu ja auringosta nautittu, upeita veneitä ja vallankin purjeveneitä kuolattu*huokailee*...karusellissa riekuttu ja käsi kädessä kävelty :)...

Mutta heiii, kohta rannalle tsekkaamaan onko vesi märkää :cool:...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Moikat :)!

Mikä ihunainen kelinen :)!! Maisemamatkailua tehty, ihmistenkin ilmoilla lompsittu ja auringosta nautittu, upeita veneitä ja vallankin purjeveneitä kuolattu*huokailee*...karusellissa riekuttu ja käsi kädessä kävelty :)...

Mutta heiii, kohta rannalle tsekkaamaan onko vesi märkää :cool:...
Moikkelis vaan,ihana ilma on täälläkin :) Mukavaa rantareissua
 
Päi ja vää kettinkiin.
Päivä menny laukaten ympäri kyliä asioita hoitamassa.

Kirjasaaliina tänään:
Sandford - Kurt Cobain
Westö - Leijat Helsingin yllä
Eino Säisä:
- Yöstä tullut
- Viimeinen kesä
- Novelleja
Singer - Orja
Greene - Tädin kanssa maailmalla
Waller - Hiljaiset sillat
Huovinen - Vapaita suhteita
Ripley - Scarlett
Solzenitsyn - Elokuu neljätoista
Juva - Rudolf Walden elämäkerta
Mormonin kirja

Ihan kuin laukatessa ei muutenkin olis tullut hiki.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Moikkelis vaan,ihana ilma on täälläkin :) Mukavaa rantareissua
..tää on hemmottelua kyllä :)

Ja eiköhän me ranta oteta haltuun ja nautitaan elosta. Yks lähti jo fillarilla menemään :)...ottaa kuulema pienet alkulämmittelyt. Ihan pikaiset tankkaukset tässä välissä ja kohta menoksi...

Mutta oikeesti, varmaan halkeen siellä sitten - sinistä taivasta ja sinistä kimaltelevaa vettä<3- että ette ihmettele jos ei sitten kuulu enää...:D
 
Yinksu
No kyllä se kauppansa on tehnyt vaikka ei se täydelliseks tullu.Päällinen kyl tosi mehevä ja kostee ja maku hyvä:p
Luojan lykky päätön ei ollu maistamassa, olis kuivaa piirakaa kehannu tarjoilla:whistle::oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Onpas onnellinen olo,hymyilyttää kaiken aikaa :love::love: :):LOL: kaikki on hyvin,tässä ja nyt :love::)
Okei,lihas toisessa pakarassa on kipee,mut mitäs siitä,pikku juttu:D
 
Ei vaan, kyl mä aika ylpee olen tosta kun en tosiaan ole mikään leipoja ihminen ja harvoin mitään leivon ja nekin sit jotain piirakoita. Ihan kelpo lopputulos.
Vaimo sanoi miehelleen:
-pistorasia repsottaa, et viitsisi kiristää?
Mies vastasi: -En mä mikään sähkömies ole
Sit vaimo sanoi,että:
- lavuaari on tukossa, et viitsisi avata?
Mies vastasi: -En mä mikään putkimies ole
Meni viikko niin vaimo sanoi miehelle, että
- naapurin Rape kävi korjaamassa pistorasian ja avaamassa lavuaarin ja pyysi palkaksi joko pil*ua tai pullaa. Enkä mä ole mikään leipuri.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä