Kokemuksen syvä rintaääni siellä kumajaaNo sanotaanko näin, että hanuristi ei koskaan itte näe missä vasemman käden sormet menee.
Oikeeta kättä taas ei parane kattella koska siinä sit menee vaan sekaisin.
Joten hanuristi antaa sormien vaeltaa vapaana. Lopettaa sit kun kuulostaa pahalta tai joku lyö korville.
missä missä?Päivää.
Erittäin paheksuttavaa pervoilua lävähti viattomille silmilleni kun ketjun avasin
No tämän ketjun edellisissä viesteissä. On tarjoiltu piirakkaa haitaristin näppärille sormille.missä missä?
...riittikö tuo määrä?No tämän ketjun edellisissä viesteissä. On tarjoiltu piirakkaa haitaristin näppärille sormille.
Ei tarvinnu kuin lukea nuo viestit ja piti rukoilla 20 Ave Mariaa.
Mulla kans kupillinen ..no tähän se kyllä jääkin ja enempi kait tässä on maitoa kuin kahviaLisää kahvia
Kaurapuuro ja mustikat vedetty jo Teen sulle maitokahvin, puolet kahvia ja puolet maitoa.Mulla kans kupillinen ..no tähän se kyllä jääkin ja enempi kait tässä on maitoa kuin kahvia
Omppua ja kaurapuuroa
Kiitos ...tosin taitaa vauhtia tulla liiaksi kahdesta kupillisesta mutta...se tuskin niin näkyy loppujen lopuksi missäänKaurapuuro ja mustikat vedetty jo Teen sulle maitokahvin, puolet kahvia ja puolet maitoa.
Hassua, ennen inhosin puuroa. Nyt syön sitä aamuin illoin. Maistuu hyvälle, kun laittaa sekaan vaikka mehukeittoa.Kiitos ...tosin taitaa vauhtia tulla liiaksi kahdesta kupillisesta mutta...se tuskin niin näkyy loppujen lopuksi missään
...taijan kyllä pyöriä tämän aamupäivän...puuro oli liikaa mutta hyvää
Riitti se kun olen pakana. Äidille piti kyllä soittaa ja pyytää anteeksi että olen moista törkyä ja irstailua nähnyt...riittikö tuo määrä?
Mä oon kyllä aina tykänny puurosta, marjoja päälle ja namHassua, ennen inhosin puuroa. Nyt syön sitä aamuin illoin. Maistuu hyvälle, kun laittaa sekaan vaikka mehukeittoa.
...ööö..pitäskö ottaa parit Mariat lisää kerran äitiskin piti järkyttää aamutuimaanRiitti se kun olen pakana. Äidille piti kyllä soittaa ja pyytää anteeksi että olen moista törkyä ja irstailua nähnyt
Hyviä höyryämisiä sitten vaanSisällä lämmintä enää 25 astetta, pikkuhiljaa kämppä jäähtyy Nyt otan höyrypesurin esille ja alan heilumaan sen kanssa. Tällä viikolla piti jo käydä töissä ja loman loppu häämöttää. Maalausvermeet pakkasin eilen pois, aika lopetella kesäprokkikset. Ruokavalion voisi laittaa taas kohilleen ja alkaa käydä kuntosalilla. Muksulle täytyisi katsoa varusteet valmiiksi koulua varten. Lomaa olisi voinut jatkaa, ehkä se työmotivaatio löytyy jostain.