Vähän oli haasteellista kun vatkaimen ne sekotuskapulat mitä ne on oikeilta nimiltään,no kuitenkin niin niitä ei löytynyt mistään...ne on jääny exälle,kiva.
Harmi ettei onnistunut niin hyvin, joo voi olla liian pitkään ollu uunissa vai olisko liian kuiva taikina?No hö,hyvännäkönen ja makunen mutta oli liian kauan vissiin uunissa kun pohjasta tuli kuiva,murenee.Tosin tein eri ohjeellla millä yleensä et ton löysin tänää ja aattelin koittaa. Mutta veikkaan et oli liian kauan uunissa ja siks tuli kuiva. Mun piirakka on kuiva
kuiva piirakka ei oo olleskaan hyvääNo hö,hyvännäkönen ja makunen mutta oli liian kauan vissiin uunissa kun pohjasta tuli kuiva,murenee.Tosin tein eri ohjeellla millä yleensä et ton löysin tänää ja aattelin koittaa. Mutta veikkaan et oli liian kauan uunissa ja siks tuli kuiva. Mun piirakka on kuiva
Kyllä se väkisin meneekuiva piirakka ei oo olleskaan hyvää
Oijoijoi...Hänen Sininen Kuninkaallinen Korkeutensa ! Mitä ihanaa hänelle kuuluu? Meidät hyljännyt mokomainen...mutta valtakuntansa varmaan viehkeästi pystyssä?kaikille tutuille terveisiä prinsessa ultramariinilta.
Kerro takaisin jos vielä näet.kaikille tutuille terveisiä prinsessa ultramariinilta.
..paremman puutteessaKyllä se väkisin menee
Totta joo, @päätön - halaaruttaa munkin puolesta ja kertoile terkkusiiKerro takaisin jos vielä näet.
Päivää,vieläkö oot lomilla?päivää.
Moikkelis vaan,ihana ilma on täälläkin Mukavaa rantareissuaMoikat !
Mikä ihunainen kelinen !! Maisemamatkailua tehty, ihmistenkin ilmoilla lompsittu ja auringosta nautittu, upeita veneitä ja vallankin purjeveneitä kuolattu*huokailee*...karusellissa riekuttu ja käsi kädessä kävelty ...
Mutta heiii, kohta rannalle tsekkaamaan onko vesi märkää ...
..tää on hemmottelua kylläMoikkelis vaan,ihana ilma on täälläkin Mukavaa rantareissua
Vaimo sanoi miehelleen:Ei vaan, kyl mä aika ylpee olen tosta kun en tosiaan ole mikään leipoja ihminen ja harvoin mitään leivon ja nekin sit jotain piirakoita. Ihan kelpo lopputulos.