makkaraperunat munalla ja maito rahalla...Mää haluun makkaraperunat...en oo vuosikausiin syöny sellasii ja nyt tuli joku outo himo
..ja tyhjennä fillarin renkaat( oletan että ärsyttävyys tuli myös uimaan)...Mä suunnittelin tulevani kotiin ja hautautuvani sohvaan kun mua ei huvita yhtään mikään
Polkasin fillarilla 20km reissun uimaan koska mulla on ärsyttävä kakara joka ei millään ymmärrä että äiti haluaa olla ihan rauhassa väsynyt ja murjottaa itsekseen.
Prkl. Vaihdan lukot.
Kävin mä uimassa. Ja kestin tytön taukoamattoman höpötyksen. Ja haaveilin hetkestä jolloin ryömin kellarin pimeimpään nurkkaan eikä kukaan löydä mua. Eikä siellä ole mua, hämähäkkejä ja tuhatjalkaisia lukuun ottamatta eläviä olentoja...ja tyhjennä fillarin renkaat( oletan että ärsyttävyys tuli myös uimaan)...
Jos ei mennyt noin, niin pidättäydy a- suunnitelmassa.
...huomenna ihan eri olotKävin mä uimassa. Ja kestin tytön taukoamattoman höpötyksen. Ja haaveilin hetkestä jolloin ryömin kellarin pimeimpään nurkkaan eikä kukaan löydä mua. Eikä siellä ole mua, hämähäkkejä ja tuhatjalkaisia lukuun ottamatta eläviä olentoja.
Ei oo edes mitään syytä olla vittuuntunut kaikkeen mutta joskus tulee näitä hetkiä
se onkin kylmänä parempaa juin lämpimänä. kai sulla oli rusinoita siellä ettei ollut rusinaton?mulla oli aamupalana maksalaatikkoa kylmänä suoraan purkista.
Maksalaatikko on hyvää ...mutta kohtuu erikoista aamupalaksimulla oli aamupalana maksalaatikkoa kylmänä suoraan purkista.
Eikä ookello vähän yli kympin ja kaikki nukkumassa.
mää katon iha yksin tai en ees kato ku taustalla vaan pyörii.Me katellaan isännän kanssa telkkaria
..mä kattelen kohta itekseni unikuviaMe katellaan isännän kanssa telkkaria
Välillä pyörii meilläkin vaan taustallamää katon iha yksin tai en ees kato ku taustalla vaan pyörii.
Kauniita unia..mä kattelen kohta itekseni unikuvia
Raittiin ilman myrkytys painaa päälle sekä veden ääressä että vedessä oleminen...mä olen kohta ihan kypsää kauraa sänkyyn...
Ou jees, todellakintottakai maksalaatikossa on rusinoita, ne kuuluu siihen.
sillon kuuluu olla ihan awww ja pusipusiVälillä pyörii meilläkin vaan taustalla
ja siinä menee sitte elokuva kokonaan ohi.sillon kuuluu olla ihan awww ja pusipusi
Tykkäät kuitenkin jos olis aww ja pusipusi...sen elokuvan voi kattoo sit uusinnantana kun ne tulee sen sata kertaa aina uusiks.ja siinä menee sitte elokuva kokonaan ohi.
mitähän toi sitte mahtaa tarkottaa.jos olis aww
Että jäis sullakin leffat kattomati jos kainalossa olis joku ihuna.mitähän toi sitte mahtaa tarkottaa.
varmaan jäis juu.Että jäis sullakin leffat kattomati jos kainalossa olis joku ihuna.
tai siis enhä mä tiiä onko sulla.
Tä...siis jäiskö vai eikö jäis?varmaan jäis juu.
mä tiiän ettei ole.