The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hyvä, oisit saanu selkäsaunan valehtelusta.
Mut on nyt rauhotettu(y)...eli ei piiskauksia vähään aikaan:barefoot:....(pahus soikoon!..:D)..

Berberi on ihan hellänä, kiitos orjapiiskurihomman...eii vais, tekee hyvää koko kropalle ja sielulle :)....siis se että on töissä, tarkennus tähän kohtaan ettei taas ylitulkita tai viilata pilkkua...

Ja selkä sekä hartiat on ihan tärviöllä:oops:....taisin sitten aurinkorasvoista huolimatta kärtsäyttää ainakin hartiat uudelleen (n)...ovat makuiset :(...


Joten - saat piiskata nyt muita:)!


...vaikka joo, mä tiiän, oon se paras :love:.....:D



...näinköhän oon saanut arskapistoksenkin :unsure::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
...mulla on vaan niin mainio työporukka, pakko kiitellä ja hehkuttaa heitä täälläkin (sori vaan)...

Hommat hoituu - todellakin!- joustavuutta löytyy, työmotivaatiosta puhumattakaan. Ja sitten tää...että osataan puhua, heittää läppää ja olla rennon avoimia:)

(...aaa...on poikkeuskin olemassa mutta se hänelle suotakoon(y) )

Tommosen hehkeen porukan parissa on kuulkaas hiien hyvä olo :). Nauretaan paljon - kuulema ihan älyttömästi ns.entiseen elämään verrattuna ja siitä sais syyttää mua:confused:..ei jummartaa kullao_O:D...ja jos itkettää niin sekin käy :)

Noi ihmiset on vaan niin huippuja :)! Yhtään ei oo ankeutuksellista mennä töihin(y)...

...saako noin etes sanoa:unsure:? No, sanoin jo :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä