The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä meikäläisellä ainakin on siinä 12 maissa ruoka-aika ja kolmen tunnin välein olen oppinu syömään (päivällä).
Samaa just mietin että mitä sitä laittas.

Ai niin Tinkuli, tarkotit tietenkin mkun on kuuma pv. Vielä ei ole niin kuuma sisällä.
 
Lämpöö riittää tällekin päivälle :cool:...eli aurinkorasvalla lotrailua, nestetasapainosta huolehtimista ja päivästä nauttimista :)(y).

...ja sammakoiden bongailua :D. On se jänskää...ne isot on kyllä ihan hyyii yöksejä mutta - hämmästy, koska ite tein niin :D - enääpä en kiekase:confused::D...en äänen kanssa enkä ilman :)

Mutta - jaksaajaksaa polkeepolkee, mennään jo keskiviikossa :) eli viikko hyvin hallussa!

Pidä kivaa päivää*vilkutan*
 
Lämpöö riittää tällekin päivälle :cool:...eli aurinkorasvalla lotrailua, nestetasapainosta huolehtimista ja päivästä nauttimista :)(y).

...ja sammakoiden bongailua :D. On se jänskää...ne isot on kyllä ihan hyyii yöksejä mutta - hämmästy, koska ite tein niin :D - enääpä en kiekase:confused::D...en äänen kanssa enkä ilman :)

Mutta - jaksaajaksaa polkeepolkee, mennään jo keskiviikossa :) eli viikko hyvin hallussa!

Pidä kivaa päivää*vilkutan*
Nimenomaan :( kohta alkaa työt :(
 
Kyllä meikäläisellä ainakin on siinä 12 maissa ruoka-aika ja kolmen tunnin välein olen oppinu syömään (päivällä).
Samaa just mietin että mitä sitä laittas.

Ai niin Tinkuli, tarkotit tietenkin mkun on kuuma pv. Vielä ei ole niin kuuma sisällä.
Mulla oo mitään ruoka-aikoja, lomilla varsinkaan. Yleensä sillon kun elelee itekseen niin ei oo mut sit kun on ollu joku jonka kans elelly niin sitten ne on ollu aikalailla säännöllisiä.
 
Lämpöö riittää tällekin päivälle :cool:...eli aurinkorasvalla lotrailua, nestetasapainosta huolehtimista ja päivästä nauttimista :)(y).

...ja sammakoiden bongailua :D. On se jänskää...ne isot on kyllä ihan hyyii yöksejä mutta - hämmästy, koska ite tein niin :D - enääpä en kiekase:confused::D...en äänen kanssa enkä ilman :)

Mutta - jaksaajaksaa polkeepolkee, mennään jo keskiviikossa :) eli viikko hyvin hallussa!

Pidä kivaa päivää*vilkutan*
Mulla olis pari hyvää sammakkokuvaa, mutta en löytäny niitä mistään. Yhyy. Viime kesänä sain räpsästyä.
 
Mulla oo mitään ruoka-aikoja, lomilla varsinkaan. Yleensä sillon kun elelee itekseen niin ei oo mut sit kun on ollu joku jonka kans elelly niin sitten ne on ollu aikalailla säännöllisiä.
Ei oo mullakaan. Varsinkin kun oon yksin kotona voi mennä päiväkausia etten tee ruokaa lainkaan, syön jotain kun tulee nälkä. Töissä pidän ruokiksen ja se on yleensä aamupala, lounas ja illallinen kaik yhes koos
 
:)- kukkuu säisäi sullekin!

Arskattaa, lämpsättää, hehkuttaa, hymyilyttää, pirskahteluttaa...eli life is soooo good:love:


Ja totta se on, kun kelit on ihania, niin ihmisetkin on avoimempia ja ilosempia :). Ja siitä mä tykkään(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä