The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Minä. Ei pitäs kieltää iteltään mitään niin sit ei tekis mielikään.
Kesällä saa syödä jäätelöä :). Koska se on hyvää(y).

Syksylläkin saa syödä jäätelöä. Ja talvella, keväästä puhumattakaan:)

Juuei, saa sitä herkutella ja nauttia elosta :). Kunhan pitää huolen ettei ihan käpälästä lähde...nää on niitä pieniä nautintoja :)


Mutta - hyvää teki se jäde, eikö? Mikä maku sulla oli?
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Kesällä saa syödä jäätelöä :). Koska se on hyvää(y).

Syksylläkin saa syödä jäätelöä. Ja talvella, keväästä puhumattakaan:)

Juuei, saa sitä herkutella ja nauttia elosta :). Kunhan pitää huolen ettei ihan käpälästä lähde...nää on niitä pieniä nautintoja :)


Mutta - hyvää teki se jäde, eikö? Mikä maku sulla oli?
Joku suklaahärpäke se oli.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Kahvia ja suklaata,aurinkoinen terassi :coffee::love::p
...Saatko sä olla rauhassa siellä :cautious:? Terassilla siis? Etteikö mitkään ylimääräset tunkeilijat tuu häiritsee ja liika liki?

Semmoset siivelliset surinapörrääjät:unsure:?

Kun mä en saa olla partsilla:mad:...piti paeta sisätiloihin kun rupes yks amppari olemaan liika tuttavallinen*ufopääkkönen*!!

...ja ihan OTnä :LOL:...tarjos ampparin sijaan sanaksi ensalkuun ämpäriä:eek::confused::D....lähes sama asia kuitenkin:cautious:...
 
...Saatko sä olla rauhassa siellä :cautious:? Terassilla siis? Etteikö mitkään ylimääräset tunkeilijat tuu häiritsee ja liika liki?

Semmoset siivelliset surinapörrääjät:unsure:?

Kun mä en saa olla partsilla:mad:...piti paeta sisätiloihin kun rupes yks amppari olemaan liika tuttavallinen*ufopääkkönen*!!

...ja ihan OTnä :LOL:...tarjos ampparin sijaan sanaksi ensalkuun ämpäriä:eek::confused::D....lähes sama asia kuitenkin:cautious:...
Välillä joo, mokomat inisijät :cautious::sneaky: pörrää ympärillä,vaikka miten yrittää hätistellä pois. :whistle::rolleyes:
 
Päivää ketjuun.

Käväisin tyhjentämässä mamman lihapadat.
Pojalla kun ei saa olla nälkä.
Niin ja sit äitikulta oli löytänyt Askon alesta kaks tyynyä ja täkin ja laittoi ne mulle matkaan ja vannotti hävittämään vanhat. Niin ja löi kassillisen sapuskaa matkaan.
Äidit. *huoh* Ovat ne ihania.

Ja vaikka kuinka yritän vierottaa itseäni alkoholista ihankokonaan, niin just nyt on sellainen olo, että kipaisen lähikaupalta hakemassa neljä keskiketterää. Ei tee mieli ryypätä sitten tippaakaan, mutta on just semmoinen neljän jääkylmän keskiketterän ja muutaman parveketupakin puutostila.
 
Maailmaa parannettu:love:
...sikäli mikäli niin voi päätellä muutamasta sanasta ja alkuihmismäisestä vokaalimurahtelusta(y)

Laatuaikaa esikoisen kanssa <3
Eli autoajelulla poppiksien kera, maisemamatkailua ja rannalla käyntiä, kahlailua vedessä ja sen tunnelman sisällä olemista...

On se. Ihana mörököllinen:love:
 
ei toi edes ole ryyppäämistä. :cautious:
Ei o tarkoitus ollakaan. Tuli vaan semmoinen olo, että leppoisa kesäilta, parveke, piippu ja neljä keppanaa olis just nyt hyvä idea ja oikeanlainen päätös täle päivälle.

Mut itsehän siinä tulella leikin. Turhaan pidän yllä kipinää joka olis tarkoitus sammuttaa. Mun päänupilleni on erittäin vaarallista tarjota kokemuksia, että: "osasinhan käyttää alkoholia oikein ja sivistyneesti". Kun mä tiedän, että se ei pitkän päälle pidä paikkaansa. Neljän keppanan iltoja jos tulee muutama peräkkäin niin hana aukeaa. Ja sit neljä keppanatölkkiä vaihtuu neljään jallupulloon.

Nuorallatanssi onnistuu jos naru ei o korkealla tai jos on suojaverkko alla. Mulla ei o suojaverkkoa vaan horjahdus vie rytinällä pohjalle.
 
Ei o tarkoitus ollakaan. Tuli vaan semmoinen olo, että leppoisa kesäilta, parveke, piippu ja neljä keppanaa olis just nyt hyvä idea ja oikeanlainen päätös täle päivälle.

Mut itsehän siinä tulella leikin. Turhaan pidän yllä kipinää joka olis tarkoitus sammuttaa. Mun päänupilleni on erittäin vaarallista tarjota kokemuksia, että: "osasinhan käyttää alkoholia oikein ja sivistyneesti". Kun mä tiedän, että se ei pitkän päälle pidä paikkaansa. Neljän keppanan iltoja jos tulee muutama peräkkäin niin hana aukeaa. Ja sit neljä keppanatölkkiä vaihtuu neljään jallupulloon.

Nuorallatanssi onnistuu jos naru ei o korkealla tai jos on suojaverkko alla. Mulla ei o suojaverkkoa vaan horjahdus vie rytinällä pohjalle.
...mutta sä ite tiiät että mitä voi tapahtua sen neljännen jälkeen :)

Eli silloin kysytään sitä päättäväisyyttä ja tahtotilaa. Mitä sinä oikein haluat. Mihin olet valmis. Oikeesti.

Mitataan siis miestä.

Ja "en pysty, en kykene"- verukkeeseen on turha vedota. Ihminen pystyy vaikka mihin.
 
Ei o tarkoitus ollakaan. Tuli vaan semmoinen olo, että leppoisa kesäilta, parveke, piippu ja neljä keppanaa olis just nyt hyvä idea ja oikeanlainen päätös täle päivälle.

Mut itsehän siinä tulella leikin. Turhaan pidän yllä kipinää joka olis tarkoitus sammuttaa. Mun päänupilleni on erittäin vaarallista tarjota kokemuksia, että: "osasinhan käyttää alkoholia oikein ja sivistyneesti". Kun mä tiedän, että se ei pitkän päälle pidä paikkaansa. Neljän keppanan iltoja jos tulee muutama peräkkäin niin hana aukeaa. Ja sit neljä keppanatölkkiä vaihtuu neljään jallupulloon.

Nuorallatanssi onnistuu jos naru ei o korkealla tai jos on suojaverkko alla. Mulla ei o suojaverkkoa vaan horjahdus vie rytinällä pohjalle.
Niiii-ih!

Siis mähän saan nauttia vain savukkeen illalla ruoan päälle.

Ja paskat! Kahdeksas meni tänään just hetki sitten. Ja kuudes olut menossa.

Tää on perseestä. Saisivat kieltää röökit ja juomat kokonaan niin ei pienen, heikon, hairahtuvaisen ihmisen tarvitsisi joka hemmetin ehtoopäivä käydä taistelua sisällään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä