The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...mutta sä ite tiiät että mitä voi tapahtua sen neljännen jälkeen :)

Eli silloin kysytään sitä päättäväisyyttä ja tahtotilaa. Mitä sinä oikein haluat. Mihin olet valmis. Oikeesti.

Mitataan siis miestä.

Ja "en pysty, en kykene"- verukkeeseen on turha vedota. Ihminen pystyy vaikka mihin.
No ei mulle sen neljännen jälkeen tapahdu vielä mitään. En mä hirviöksi yhden illan juomisilla muutu. Jos juominen jää siihen yhteen iltaan. Mut jos seuraavana päivänä erehdyn sammuttamaan janoa terassille niin jyrkkä alamäki on valmis. Seuraavaksi on edessä se Juicen viidestoista yö.

Se ei o tahdon asia enää siinä vaiheessa kun viina on ottanut miehestä niskalenkin.
 
Ja kun valituslinjalle lähdin, niin jatkan.

Miehen eksän siis piti tulla lapsensa (miehen lapsi siis myös) kanssa tänne eilen. Mutta pikkuneidille iskikin kylässä muillakin lapsilla ollut vatsatauti.

Nyt on neiti sit ollut sairaalassa tiputuksessa ja äitinsä on tiputellut kotonakin (on sairaanhoitaja) ja yhä vieläkin pieni kuulemma oksentelee. Ja on jättihätä!

Mun penskoilla on ollut pienempinäkin (neiti siis täyttää pian kuusi) pidempään ketstäneitä yrjötauteja eikä koko maailma siihen ole pysähtynyt.

Siis onko KAKSI vuorokautta kestänyt oksutauti ton ikäisellä tiputusta vaaativa? Kysynpä vaan. :oops:
 
No ei mulle sen neljännen jälkeen tapahdu vielä mitään. En mä hirviöksi yhden illan juomisilla muutu. Jos juominen jää siihen yhteen iltaan. Mut jos seuraavana päivänä erehdyn sammuttamaan janoa terassille niin jyrkkä alamäki on valmis. Seuraavaksi on edessä se Juicen viidestoista yö.

Se ei o tahdon asia enää siinä vaiheessa kun viina on ottanut miehestä niskalenkin.
..kirjotinko mä johonkin kohtaan hirviöksi muuttumisesta:unsure:?

No en:)

Vaan sitä tarkotin että...jaa, annanpa olla :)

Viina vie miestä jos mies niin tahtoo. Yksin ei tarvitse taistella. Apukeinoja ja - joukkoja on.

Jos niitäkin tahtoo :).
 
Ja nyt soittaa sit miehen ensimmäinen eksä. Häslinkiä kun tuli ton nuorimman lapsosen takia...

Hassua, että tää eka eksä (useamman lapsen äiti) ei oo lainkaan noin hysteerinen kuin tää toinen, vaan ymmärtää miksi suunnitelmia vaan pitää muuttaa...

Mut milloinkohan tulee se hetki kun meidän suuunnitelmat eivät muutu kaikkien muiden suunnitlelmien, juttujen tai óksutautien vuoksi?

Ei vissiin ikinä. Etävanhemman syyllisyys saa muuttamaan ja muttumaan.

Mitäs erosit ja mitäs otit kahdesti eronneen miehen, nih.
 
Ja nyt soittaa sit miehen ensimmäinen eksä. Häslinkiä kun tuli ton nuorimman lapsosen takia...

Hassua, että tää eka eksä (useamman lapsen äiti) ei oo lainkaan noin hysteerinen kuin tää toinen, vaan ymmärtää miksi suunnitelmia vaan pitää muuttaa...

Mut milloinkohan tulee se hetki kun meidän suuunnitelmat eivät muutu kaikkien muiden suunnitlelmien, juttujen tai óksutautien vuoksi?

Ei vissiin ikinä. Etävanhemman syyllisyys saa muuttamaan ja muttumaan.

Mitäs erosit ja mitäs otit kahdesti eronneen miehen, nih.
Halaus ja tarjoaa sorbettia piristykseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Viina vie miestä jos mies niin tahtoo. .
Toi ei o ihan noin. Viina on erittäin epäreilu vastustaja.
Ensimmäiset kymmenen vuotta se antaa sinun voittaa.
Seuraavat kymmenen vuotta se antaa sinun luulla että voitat jos tahdot, mutta et aina tahdo.
Ja sit se muuttaa ottelun säännöt.

Ja kun ottelun säännöt on muutettu niin viina voittaa aina jos kehään astuu.

Sen vuoksi sitä kutsutaan alkoholismiksi. Kohtuukäyttäjät ovat katsomon puolella ihmettelemässä, että miksi toi ottaa vapaaehtoisesti noin lujaa turpiinsa.
 
No mut hei onhan tässä edes yksi hyvä juttu.

Mä en päässyt rantakalliolle kotomaassa, kun tehtiin ylimääräistä jotta toi vierailu olisi mahdollinen ilman että ollaan duunissa jokaikinen päivä. Mut mä pääsen vironreissulle ostamaan litratlkulla tyrniöljyä.

(ei meil kyl miään voimassaolevia passeja ole, mut tuleepahan pidempi loma elleivät päästä meitä sieltä veks :X3: )
 
No mut hei onhan tässä edes yksi hyvä juttu.

Mä en päässyt rantakalliolle kotomaassa, kun tehtiin ylimääräistä jotta toi vierailu olisi mahdollinen ilman että ollaan duunissa jokaikinen päivä. Mut mä pääsen vironreissulle ostamaan litratlkulla tyrniöljyä.

(ei meil kyl miään voimassaolevia passeja ole, mut tuleepahan pidempi loma elleivät päästä meitä sieltä veks :X3: )
Onko kuvallista henkilökorttia?
 
Joo, oli sillai kätevä, että puita ei tarttenu kiertää.
Mut ne romutettiin vissiin kaikki? Vaik joitain t-55- vaunuja jätettiin käyttöön? Toivottavasti jättivät edes muutaman Rovajärvelle maalivaunuksi? Olis vähän modernimman näköinen kuin se t-28 jonka kylkeen tuli itte ammuskeltua.
kyllä niitä riittää vaikka kuinka paljon vielä. ns, varaosina.
 
No mut hei onhan tässä edes yksi hyvä juttu.

Mä en päässyt rantakalliolle kotomaassa, kun tehtiin ylimääräistä jotta toi vierailu olisi mahdollinen ilman että ollaan duunissa jokaikinen päivä. Mut mä pääsen vironreissulle ostamaan litratlkulla tyrniöljyä.

(ei meil kyl miään voimassaolevia passeja ole, mut tuleepahan pidempi loma elleivät päästä meitä sieltä veks :X3: )
Hakee piletin automaatista, niin ei siin kukaan kysy minkäänlaisia papereita.
 
Toi ei o ihan noin. Viina on erittäin epäreilu vastustaja.
Ensimmäiset kymmenen vuotta se antaa sinun voittaa.
Seuraavat kymmenen vuotta se antaa sinun luulla että voitat jos tahdot, mutta et aina tahdo.
Ja sit se muuttaa ottelun säännöt.

Ja kun ottelun säännöt on muutettu niin viina voittaa aina jos kehään astuu.

Sen vuoksi sitä kutsutaan alkoholismiksi. Kohtuukäyttäjät ovat katsomon puolella ihmettelemässä, että miksi toi ottaa vapaaehtoisesti noin lujaa turpiinsa.
...no ei ehken ookaan:barefoot:

Mikäpä mä olen oikeastaan asiaan mitään kommentoimaankaan:unsure:, anteeksi siitä.

Tietämättömyyteni tulee läpi kyllä. Siitäkin huolimatta haluan kuitenkin uskoa ja toivoa, että..tulisi peruutettu ottelu. Ei olisi kumpaakaan osapuolta kehässä.

Koskapa mies on ottelunsa voittanut. Tunnustanut heikkoutensa ja samalla myös ollut niin vahva ja viisas, että on pyytänyt apuja, jotta saa loppuelämänsä itsensä haltuun.

Liian monta hyvää miestä ja naista on mennyt. Nyt voisi tulla se poikkeus.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä