Onkohan tänään yhtä kuuma mitä eilen. Nukahdin illalla nojatuoliin, varmaan lämpöhalvaus. Uni vaakatasossa tuli kylmää vesipulloa halatessa.
Aamulla pitääkin jos meinaa. Eilen tein samoin, kun oli monta asiaa hoidettavana. Mutta tullessa olikin jo niin kuuma että huhhei.päivää kaikille. läksin liikkeelle jo aamu seiskalta.
ruokaa pitäis taas laittaa kun keksis että mitä laittais.Mitäs tälle päivää keksitään?
eikai nyt vielä mitään ruokaa laiteta??ruokaa pitäis taas laittaa kun keksis että mitä laittais.
kohta on kuitenki nälkäeikai nyt vielä mitään ruokaa laiteta??
Tarviiko tota ees kysyykohta on kuitenki nälkä
vai laittaisko grillin lämpeneen.
Nimenomaan kohta alkaa työtLämpöö riittää tällekin päivälle ...eli aurinkorasvalla lotrailua, nestetasapainosta huolehtimista ja päivästä nauttimista .
...ja sammakoiden bongailua . On se jänskää...ne isot on kyllä ihan hyyii yöksejä mutta - hämmästy, koska ite tein niin - enääpä en kiekase...en äänen kanssa enkä ilman
Mutta - jaksaajaksaa polkeepolkee, mennään jo keskiviikossa eli viikko hyvin hallussa!
Pidä kivaa päivää*vilkutan*
Mulla oo mitään ruoka-aikoja, lomilla varsinkaan. Yleensä sillon kun elelee itekseen niin ei oo mut sit kun on ollu joku jonka kans elelly niin sitten ne on ollu aikalailla säännöllisiä.Kyllä meikäläisellä ainakin on siinä 12 maissa ruoka-aika ja kolmen tunnin välein olen oppinu syömään (päivällä).
Samaa just mietin että mitä sitä laittas.
Ai niin Tinkuli, tarkotit tietenkin mkun on kuuma pv. Vielä ei ole niin kuuma sisällä.
Mulla olis pari hyvää sammakkokuvaa, mutta en löytäny niitä mistään. Yhyy. Viime kesänä sain räpsästyä.Lämpöö riittää tällekin päivälle ...eli aurinkorasvalla lotrailua, nestetasapainosta huolehtimista ja päivästä nauttimista .
...ja sammakoiden bongailua . On se jänskää...ne isot on kyllä ihan hyyii yöksejä mutta - hämmästy, koska ite tein niin - enääpä en kiekase...en äänen kanssa enkä ilman
Mutta - jaksaajaksaa polkeepolkee, mennään jo keskiviikossa eli viikko hyvin hallussa!
Pidä kivaa päivää*vilkutan*
En ymmärrä moista ajattelua ollenkaan.Mulla oo mitään ruoka-aikoja, lomilla varsinkaan. Yleensä sillon kun elelee itekseen niin ei oo mut sit kun on ollu joku jonka kans elelly niin sitten ne on ollu aikalailla säännöllisiä.
Ei oo mullakaan. Varsinkin kun oon yksin kotona voi mennä päiväkausia etten tee ruokaa lainkaan, syön jotain kun tulee nälkä. Töissä pidän ruokiksen ja se on yleensä aamupala, lounas ja illallinen kaik yhes koosMulla oo mitään ruoka-aikoja, lomilla varsinkaan. Yleensä sillon kun elelee itekseen niin ei oo mut sit kun on ollu joku jonka kans elelly niin sitten ne on ollu aikalailla säännöllisiä.
Viikkoa vaille 46v ja pulssi tuntuu edelleensyö millon sattuu, muistaa ja viittii on se epäterveellisin tapa syödä.
kai tuo nyt noin uudella tuntuu vielä.Viikkoa vaille 46v ja pulssi tuntuu edelleen
nykyään joutuu maksaan liikaa sille tallaajalle niin on halvempi tehä lehmän munia. niin, iltaa ketjuun.
...dinosauruksen muniapas...Traktorin munia, ei lehmän!