vastaat mukamas krutille, lainaat siihen mun viestiä ja kerrot vastuksessa juttuja itelles.Kyllä minä vastasin krutin kysymykseen, vaikka et sitä tietänkään huomannut?
voistko nyt vaan olla edes lainailematta viestejä joihin et vastaa.
vastaat mukamas krutille, lainaat siihen mun viestiä ja kerrot vastuksessa juttuja itelles.Kyllä minä vastasin krutin kysymykseen, vaikka et sitä tietänkään huomannut?
sun vuoro keksiä.Mitäs nyt sit keksis?
ööööö---- miten sit kävikään?Enpä ehtiny kauaa taas olla kun elämä keksii mulle kaikkee tekemistä ja joutumista. Illalla on joitama asuntoesittelykin jonne ollaan menossa. Eipä haittais vaikka ruutti vähän peukuttas että ois sopuhintasia hyviä kohteita joihin vois kuvitella tarjouksen jättää.
Mä oon niin huono keksii mitäänsun vuoro keksiä.
----ja kaikki maailman äijät tulee tänne, kun ei muualla tommosia ole?Kyllä myö voidaan kattella sinnuu vaikka vain pyyhkeenkin kera
mä en kehtaa alkaa ehdottelemaan.Mä oon niin huono keksii mitään
mää olisin sairaan hyvä keksimään yinksulle tekemistä
mutta tiiän että et suostu kummiskaan
mä en kehtaa alkaa ehdottelemaan.
-----mix?jääkiekko.
siveä luonteeni estää senOotte te kans kun ette ehdottele mitään
Käykää katsomassa!
Onko kyseessä pyykkipoikien hyväksikäyttö?näyttäs olevan sarjasta 100 tapaa käyttää pyykkipoikia väärin
saattaa olla, hiukan väkinäiseltä tuo touhu näyttääOnko kyseessä pyykkipoikien hyväksikäyttö?
Googletus paljastaa, että kyseessä on kotimainen laatudraama viidakon tähtöset!Mistä ohjelmasta tämä on?