The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pitäs lähteä käveleen kauppaan, mutta ensin pitäs pumpata ilmaa vaunujen renkaisiin enkä kuolemaksenikaan muista mihin lykkäsin muutossa sen pumpun. :rolleyes:

Kai se on lähdettävä kaivelemaan,
kivat päivänjatkot kaikille :wave:
 
Huomenta!

Liekkö mies käyny täällä lueksimassa vai laittoiko joku teletappisesti sen päähän viestiä :D
Illalla meni pelit kiinni jo ennen klo 22, tuli viereen halimaan ja pusimaan ja aamulla pomppas heti kuudelta ylös keittämään puuroa perheelle..
No katos katos :D - olipa käynyt kurkkaamassa juttuja tai sitten ei (olisiko muuten oikeasti voinut niin tehdä?), niin joka tapauksessa ansaitsee nyt kehut. Vihjata voisit kuinka kivaa olikaan, kun jätti pelaamiset väliin ja tulikin sipisemään ja pusittelemaan ja...sekä olikin aamulla kiva ylläri, kun teit aamupalaa...jotta ottaisi vinkistä vaaria ja saisi sitä ryhtiliikettä aikaiseksi :).

Oi että, tuosta uutisesta tulikin hyvä mieli myös tähän osoitteeseen :)!
 
Tuli ulkoiltua. Ja shoppailtua.

En löytänyt rengaspumppua, joten vaunut oli vähän kovilla takasin tullessa :D
Kaks kauppakassia ja vaipat alatasolla, vauva, käsilaukku ja loppumatkan toi isompi likka vielä kuorman päällä kun puhti kävellä loppu kesken :D
Ja meinas loppua äitiltäkin kun matka kylältä meille on pelkkää ylämäkeä..

Renkaat piti metkaa "fläp fläp fläp"-ääntä ja kääntäessä semmonen "skriiks fläpäti fläp".
Tarviikohan soittaa ukolle et tuo rengaspaikkoja :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30445597:
Ollaan pikku-ukon kanssa muuttopuuhissa ja sit tauolla soviteltiin pipoja ja kuunneltiin suomirokkii :)

Siellähän ollaan hyvässä hapessa keskellä kamalinta shöytä :D

..."..hyvältä näyttää niiku kuuluuki..!.."...:p

Tsemppiä kaiken sen roudaamisen ja säätämisen keskelle, kyllä se kohta kiittää tekijäänsä kun saa vain ihastella uutta kotia ja opetella taloksia olemista :)
 
Siellähän ollaan hyvässä hapessa keskellä kamalinta shöytä :D

..."..hyvältä näyttää niiku kuuluuki..!.."...:p

Tsemppiä kaiken sen roudaamisen ja säätämisen keskelle, kyllä se kohta kiittää tekijäänsä kun saa vain ihastella uutta kotia ja opetella taloksia olemista :)
Nyt on mun makkari aivan valmiina ja lasten osittain, kaapit tyhjinä, nyt vaan pesut, toki tullu paljon mutkii matkaan, kun muuttoautoja peruuntui, mut on tuo mies vaan rakas, löysi mulle viel isomman ja paremman suurinpiirtein samaan hintaan :) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30445619:
Nyt on mun makkari aivan valmiina ja lasten osittain, kaapit tyhjinä, nyt vaan pesut, toki tullu paljon mutkii matkaan, kun muuttoautoja peruuntui, mut on tuo mies vaan rakas, löysi mulle viel isomman ja paremman suurinpiirtein samaan hintaan :) :heart:
Itsehän en ole aloittanutkaan pakkaamista, muuttoautosta nyt puhumattakaan.. :snotty: ehkä kysyn nätisti uudelta omistajalta, saadaanko mekin asua täällä vielä hetki,,,
 
Enpä ehtiny kauaa taas olla kun elämä keksii mulle kaikkee tekemistä ja joutumista. Illalla on joitama asuntoesittelykin jonne ollaan menossa. Eipä haittais vaikka ruutti vähän peukuttas että ois sopuhintasia hyviä kohteita joihin vois kuvitella tarjouksen jättää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä