Boobabe
JuuhVarsinainen helleasu
JuuhVarsinainen helleasu
Sulla hiukan hitaat hoksottimet?muumio elokuva tuli lauantaina.
Jaa, nyt ei mulla sitten leikannutei kun tuli mieleen että siitäkö ajatus sideharsoon kääriytymisestä.
katso liitettä 965katso liitettä 965
katso liitettä 966katso liitettä 965 katso liitettä 966
No ei se video siitä kertonut, mutta yhdessä Pepsissä olen nähnyt tuoteselosteessa - enkä tiedä mikä niistä. Kun ei me ikinä osteta mitään sellaista - rahat saa kyllä kulumaan muuhunkinei hyvää päivää, onks pepsissä ee kolmikakskymppistä?
mulla näkyy kyllä ihan kuvina pari erilaista muumioo.Jaa, nyt ei mulla sitten leikannut
Mitä kauheeta sä kyselit?Johan on markkinat, pistin teille kysymyksen niin mitähän siinäki nyt oli kun meni ylläpidon tarkistettavaksi.
Style eikä tarvi alle rintsikoitakaan laittaa
En mitään kauheeta. Sitä vaan et jos takuukuitista ottaa valokuvan tai skannaa sen niin kelpaako se jos kuitti itte katoaa tai teksti haalistuu?Mitä kauheeta sä kyselit?
Erilainen tölkki oli siinä, mut merkki samaa:
E320 ym...
kelpaa kyllä.En mitään kauheeta. Sitä vaan et jos takuukuitista ottaa valokuvan tai skannaa sen niin kelpaako se jos kuitti itte katoaa tai teksti haalistuu?
Katotaan tuleeko tää kun sama kysymys täs.
laita helevetin häirikkö vaikka poliisille.Erilainen tölkki oli siinä, mut merkki samaa:
https://www.foodie.fi/entry/pepsi-next-0-33l-tolkki-6-pack/6413605017764
huh huh hellejuomaa:-(
Päättömän viestit täyttävät nyt uhkausten kriteerit. Laittakaapa eteenpäin sinne minne se kuuluu, ylläpito!
Kyllä kelpaa. Takuukuitit suositellaan muutenkin vaikka kopiotavaksi, sillä ne haalistuvat. Olen tilannut pesukoneelle huollon skannattua kuittia vastaan.En mitään kauheeta. Sitä vaan et jos takuukuitista ottaa valokuvan tai skannaa sen niin kelpaako se jos kuitti itte katoaa tai teksti haalistuu?
Toi on hyvä yinksun karkotin Mua saa lähellekkään mis on amppareita. Tuun ihan hysteeriseks kun jos omal partsil lentelee saatukka jos tulee sisälle.mulla on ulko-oven yläpuolella lautojen takana n,25 senttinen ampparinpesä. olis tarkotus myrkyttää se iltapimeellä kun ne lakkaavat lentämisen. myrkkynä on raid ampias torjunta.
en ole katsonut. Sait siis telkkarin kuntoon? Mikä siinä oli vialla? Vai ostitko uuden?muumio elokuva tuli lauantaina.
mun käsityksen mukaan kuva kuitista kelpaaEn mitään kauheeta. Sitä vaan et jos takuukuitista ottaa valokuvan tai skannaa sen niin kelpaako se jos kuitti itte katoaa tai teksti haalistuu?
Paula, miksi et ymmärtä selkeää kieltä? Linkkaile nämä jutut muihin ketjuihin, kiitos. Olet häirikkö.Erilainen tölkki oli siinä, mut merkki samaa:
https://www.foodie.fi/entry/pepsi-next-0-33l-tolkki-6-pack/6413605017764
huh huh hellejuomaa:-(
Päättömän viestit täyttävät nyt uhkausten kriteerit. Laittakaapa eteenpäin sinne minne se kuuluu, ylläpito!